Als je wist...

13-07-2012 21:39 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
...dat dit weekend je allerlaatste zou zijn.

Hoe zou je het dan invullen?

(Sorry, gevalletje verveling hier. )
Jankend in bed waarschijnlijk.
Naar een warm eiland met mijn gezin om nog even optimaal te genieten van elkaar.
Mijn kinderen direct ophalen en verder wordt ik niet vrolijk hier van hahaha.....

Oh en hopen op bijzonder goede sex....maar ja waar haal ik dat zo op de valreep vandaan????
Zou iig nog eens flink tekeer gaan met man. Vooral de laatste avond, lijkt mij een briljante dood. Tijdens t hoogtepunt.

Maar ik zou sowieso die dagen met m'n gezin doorbrengen. En al m'n vrienden en familie uitnodigen voor een feestje vanavond.
Met kinderen in huis haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ha, heb gisteren een ontzettend goede date gehad, dus dan zou ik in plaats van hem te laten wachten gelijk met m het bed in duiken.

Verder zou ik al mijn geld uitgeven aan leuke activiteiten en duur eten.

En ik zou op de helft van het weekend naar huis vliegen om afscheid te nemen van mijn familie. Dus dan gaat m'n geld denk ik deels op aan cadeautjes en dure gadgets voor op de vlucht.
Zou mijn huis opruimen, mijn benen en oksels scheren, mijn mooiste ondergoed aantrekken, man en hond knuffelen, de planten water (binnen en buiten) geven zodat ze niet verdrogen, nog snel naar de super gaan zodat man niet zonder eten zit en lekker op de bank gaan hangen met een wijntje.

Niks anders dan anders dus.

Direkte familie heb ik niet meer dus ben snel klaar.
Jemig...wat een depressieve vraag...

Ik denk eigenlijk iets heel gewoons, want dat zijn toch de fijnste dingen en 2 dagen lang mijn kinderen op me.
Ik zou feestvieren.
quote:thaorchid schreef op 13 juli 2012 @ 21:57:

Zou mijn huis opruimen, mijn benen en oksels scheren, mijn mooiste ondergoed aantrekken, man en hond knuffelen, de planten water (binnen en buiten) geven zodat ze niet verdrogen, nog snel naar de super gaan zodat man niet zonder eten zit en lekker op de bank gaan hangen met een wijntje.Voor je man of omdat je niet ongeschoren gevonden wilt worden?
Mag 't niet 'n laatste jaar zijn ipv een laatste weekend?

Een weekend is veel te kort! Zou met m'n ouders en beste vriendin extreem duur gaan eten in 'n sterrenrestaurant waar we met 'n limo naartoe gaan zodat we allemaal ons ruim te goed kunnen doen aan het wijnarrangement.

Als ik langer had dan 'n weekend zou ik nog 'ns goed op reis gaan en natuurlijk ook veel tijd doorbrengen met m'n dierbaren. Ook nog wat gekke dingen doen als parachutespringen, seks in 'n vliegtuig, het noorderlicht gaan zien e.d.
quote:bibi72 schreef op 13 juli 2012 @ 21:59:

Jemig...wat een depressieve vraag...

Ik denk eigenlijk iets heel gewoons, want dat zijn toch de fijnste dingen en 2 dagen lang mijn kinderen op me.Valt wel mee toch? Ik dacht juist nog royaal te zijn met een heel weekend.
quote:BrightEyes80 schreef op 13 juli 2012 @ 22:02:

[...]

Valt wel mee toch? Ik dacht juist nog royaal te zijn met een heel weekend. Ja, ik ben ook wel benieuwd wat iedereen zou doen als je nog een uur hebt! Dan wordt het wel kritiek! Ik denk dat ik dan een paar telefoontjes moet plegen, en ik me ondertussen nog volvreet met lekkere dingen - die snel klaar zijn.
Mijn ouders bellen en zeggen hoeveel ik van ze hou. Een goed adres zoeken voor mijn kat. Genante dagboeken uit mijn puberteit verbranden. Vrienden uitnodigen en een hele luxe catering laten komen. Een visagiste regelen om mij er in de kist op mn voordeligst te laten uitzien. Toffe muziekjes uitzoeken voor de uitvaart. Nou en dan is het weekend wel om, vrees ik.

Au revoir mes chers amis!
quote:isabellajosephine schreef op 13 juli 2012 @ 22:06:

[...]

Ja, ik ben ook wel benieuwd wat iedereen zou doen als je nog een uur hebt! Dan wordt het wel kritiek! Ik denk dat ik dan een paar telefoontjes moet plegen, en ik me ondertussen nog volvreet met lekkere dingen - die snel klaar zijn.Hahaha, al bellend aan de magnetronsnacks
quote:gunstig schreef op 13 juli 2012 @ 22:06:

Genante dagboeken uit mijn puberteit verbranden.

Oh, da's een goeie!

Moet ik ook zeker doen
quote:isabellajosephine schreef op 13 juli 2012 @ 22:06:

[...]

Ja, ik ben ook wel benieuwd wat iedereen zou doen als je nog een uur hebt! Dan wordt het wel kritiek! Ik denk dat ik dan een paar telefoontjes moet plegen, en ik me ondertussen nog volvreet met lekkere dingen - die snel klaar zijn.Mijn ouders en vriendin bellen dat ze NU met spoed naar mij moeten komen en ondertussen trek ik alle wijn en cava die ik hier in huis heb al open zodat we samen ons verdriet kunnen wegdrinken.
Ik zou ZEKER de McFlurry met witte Magnum nog moeten proeven.
quote:Lotte35 schreef op 13 juli 2012 @ 22:15:

Ik zou ZEKER de McFlurry met witte Magnum nog moeten proeven.Die heb ik toevallig vanmiddag gehaald en ik kan niet anders zeggen dan dat dat geen verloren tijd zou zijn...
Oh ja BrightEyes, is ie lekker....?
Erg lekker.

Kom vrijwel nooit bij de Mac, maar deze keer was een goede keuze!
quote:elninjoo schreef op 13 juli 2012 @ 22:01:

Mag 't niet 'n laatste jaar zijn ipv een laatste weekend?

Een weekend is veel te kort! Zou met m'n ouders en beste vriendin extreem duur gaan eten in 'n sterrenrestaurant waar we met 'n limo naartoe gaan zodat we allemaal ons ruim te goed kunnen doen aan het wijnarrangement.

Als ik langer had dan 'n weekend zou ik nog 'ns goed op reis gaan en natuurlijk ook veel tijd doorbrengen met m'n dierbaren. Ook nog wat gekke dingen doen als parachutespringen, seks in 'n vliegtuig, het noorderlicht gaan zien e.d.

Ik hoorde vandaag op radio 1 dat we morgennacht om 12 uur het noorderlicht hier in NL kunnen zien. Moet het wel onbewolkt zijn. Komt ongeveer eens in de 10 jaar voor. Er werd een website genoemd waarop wordt bijgehouden of er iets zichtbaar is of niet. Duurt per keer ongeveer een kwartiertje.

Verder vind ik dit maar een depressief topic! Moet er niet aan denken dat ik zou weten dat mijn leven op hield over 2 dagen.
Zoveel mogelijk (kinder)verkrachters en dat soort types afschieten. Van een rechtzaak komt het dan toch niet meer.

Oh ja, en tussendoor flink tequila zuipen.
Denk dat binnen de kortste keren de chocola in de super uitverkocht is dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven