stack overflow
donderdag 12 juli 2012 om 17:30
Hoi als ik hier op het viva forum aan het kijken ben en ik wil naar een andere pagina of wat schrijven,dan krijg ik telkens de melding stack overflow at line 1313.Wat houd dit in en wie heeft er ook last van.Ligt het misschien aan mijn laptop en wat is er aan te doen.Ik vind het namelijk erg irritant.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 12 juli 2012 om 17:38
donderdag 12 juli 2012 om 17:39
donderdag 12 juli 2012 om 21:02
Ik ook, dacht dat het lag aan mijn IE die zonder invoegtoepassingen gebruikt word omdat hoofdbrowser Opra niet echt geweldig werkt met alle websites.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan IE kom zonder de toevoeging "word aangeboden door hyves" ooit heb ik via hyves IE geupgraded naar de nieuwste variand maar ik gebruik hyves al een tijd niet meer dus wil gewoon de normale IE terug. Vind ik toch de beste. Grome vind ik te kleine lettertjes hebben en Firefox schijnt niet met alle windows xp computers overweg te kunnen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan IE kom zonder de toevoeging "word aangeboden door hyves" ooit heb ik via hyves IE geupgraded naar de nieuwste variand maar ik gebruik hyves al een tijd niet meer dus wil gewoon de normale IE terug. Vind ik toch de beste. Grome vind ik te kleine lettertjes hebben en Firefox schijnt niet met alle windows xp computers overweg te kunnen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
zaterdag 14 juli 2012 om 13:25
Ach, gezien de advertenties op deze site van 'hier chrome downloaden' zal het Viva worst zijn die klachten van die IE gebruikers.
Nou, dan forum ik toch lekker minder. Tskkkk, VIVA die even gaat bepalen met welke browser je hier mag komen terwijl geen enkele andere site mij ooit die melding heeft gegeven???
Nou, dan forum ik toch lekker minder. Tskkkk, VIVA die even gaat bepalen met welke browser je hier mag komen terwijl geen enkele andere site mij ooit die melding heeft gegeven???