Youtube stopt steeds?

16-07-2012 14:10 45 berichten
Hoi allemaal,

Youtube-filmpjes stoppen bij mij sinds een paar weken standaard na een minuut of wat.

Ik werk op een Mac en heb al gekeken naar de schijfruimte (en wat films weggegooid), ik heb meer dan 3 Gb vrij.

Ook bufferen de filmpjes prima en zijn ze nog lang niet tot aan het 'gebufferde' randje als ze uitvallen. Ik heb ook niet 1000 programma's aan op de achtergrond (en dan nog, vroeger had ik dat wel en speelden ze ook gewoon af). Het gaat ook niet om zware of HD filmpjes, vaak gewoon een blokkerige Jpeg met een liedje (want daar doe ik het voor).

Verversen heeft geen zin, dan stoppen ze alleen maar eerder. De internetverbinding is stabiel en via een kabeltje.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het lijkt wel of het aan Youtube ligt want ik zie ook na een paar seconden dat bolletje niet meebewegen op de balk (om aan de geven waar hij zit in de tijd) maar die blijft links staan, zelfs al speelt het filmpje wel.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig had ik dat gisteren ook toen ik op youtube zat. Heel irritant.
Maar waar het aan ligt, geen idee. Sorry
Oh, bedankt in elk geval! Misschien ligt het dan gewoon aan Youtube. Heb je het vandaag ook?
Te weinig bandbreedte misschien ? draadloze of bekabelde verbinding? Of het is puur een probleem met youtube zelf.. kan ook nog :-)
Oh sorry, via een kabel.. Hmm dan weet ik het ook niet !
Heb ik op me iphone ook last van
Loat goan!!!
Nu heb ik ook mijn cookies gewist... zonder resultaat...
oh ik heb dat sinds een paar weken inderdaad ook!!

met name op mijn Mac

maar ook op mn iphone soms

Hij stopt dan volgens mij ook met het laden van het filmpje

en is gewoon dood.
Precies, americagirl!

Nou, ligt dan denk ik niet aan mij.

Gebruiken jullie allemaal Safari?
ik heb dit ook weleens maar dan help uitzetten en weer aanzetten vaak wel (niet op opnieuw opstarten maar echt even uit en aan). volgens vriend is het iets in de videokaart wat niet goed opstart ofzo.

maar bij mij is het dus soms ineens... niet altijd. misschien is het bij jou iets heel anders.
Ik heb windows en heb er tot op heden nog nooit last van gehad! Probeer anders eens mozilla firefox, dit kan toch ook op een mac ?
quote:wolkje08 schreef op 16 juli 2012 @ 14:24:

Ik heb windows en heb er tot op heden nog nooit last van gehad! Probeer anders eens mozilla firefox, dit kan toch ook op een mac ?

Ja maar ik had geen zin om die helemaal te installeren tot ik het zeker wist, haha.

Ik ga hem even uitzetten...
quote:willemeen schreef op 16 juli 2012 @ 14:25:

[...]

Ja maar ik had geen zin om die helemaal te installeren tot ik het zeker wist, haha.

Ik ga hem even uitzetten...Hahaha oke, maar mozilla installeren duurt maar een paar minuutjes
Nou, uitzetten helpt ook niet... Zo stom, want films die al op mijn laptop staan speelt hij wel af.

Ik ben het zat voor vandaag... stomme youtube...
Wat gebruikt die Mac dan om de filmpjes af te spelen? Windows gebruikt flash.
it's a big club and you ain't in it
Volgens mij gebruikt de mijne ook gewoon Flash. Wat anders?
Is je Flash wel up-to-date?

https://www.adobe.com/nl/software/flash/about/
Ik heb ook een Mac (dus Safari) en heb hetzelfde probleem! Alleen niet altijd, soms doet ie het gewoon. Het kan ook wel eens helpen om het filmpje vooruit te spoelen, maar ook niet altijd.

Als iemand de oplossing heeft zal ik hem ook dankbaar zijn..
quote:sundream schreef op 16 juli 2012 @ 15:01:

Is je Flash wel up-to-date?

https://www.adobe.com/nl/software/flash/about/

*checkt...*

Ja! Heb de allernieuwste versie.
Heb je het ook met andere browsers?
Dus mozilla al geprobeerd ?
Haha nee nog niet. Ik ben het beu voor vandaag. Ik probeer dat een andere keer wel weer. :-) Hebben andere mensen dat al geprobeerd?
heb ik ook gehad,jullie moeten allemaal je flash updaten!,staat boven in op je startscherm van youtube!
Ik weet niet welke browser je dus hebt maar denk ook dat je Firefox moet proberen. Is even installeren en klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven