Ahhhhh, de hik

16-07-2012 22:53 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk mijn perfecte leven is niet meer perfect: ik heb de hik. En dat net nu ik probeer te gaan slapen.

Ik heb zelfs al geprobeerd een glas water ondersteboven te drinken. Pfffffffff.
quote:Troeta schreef op 16 juli 2012 @ 23:31:

Oh en dat doe je door de kraan aan te doen, je linkerduim op je linkeroor en met je linkerwijsvinger je linkerneusgat dichtdrukken. Rechts dezelfde werkwijze en dan water uit de kraan slurpen tot je niet meer kan. Succes!Die is best wel slim gevonden . Kan in de kamasutra van drinken-standjes.
quote:Troeta schreef op 16 juli 2012 @ 23:31:

Oh en dat doe je door de kraan aan te doen, je linkerduim op je linkeroor en met je linkerwijsvinger je linkerneusgat dichtdrukken. Rechts dezelfde werkwijze en dan water uit de kraan slurpen tot je niet meer kan. Succes!Als het dan n og niet over gaat. Knap hoor.
quote:Fame schreef op 16 juli 2012 @ 23:30:

[...]

Ja, echt, en het bizarre is dat hij altijd zei dat een bepaalde Paus was overleden aan de hik.Neem aan dat het niet van een avondje hikken was, toch?
Het ziet er idd heel achterlijk uit ja,haha, maar 10 jaar terug kreeg ik die tip eens en ik heb echt geen last meer van de hik.

Nou, bijna van de hik af.
Ik zei het toch! :D De laatste fase is: uit volle borst meezingen.
quote:Miekkie schreef op 16 juli 2012 @ 23:32:

Hoe kan je overlijden aan de hik?Het put je lichaam uit. (Dit gebeurt natuurlijk niet na een uurtje.) De beste man is in het ziekenhuis opgenomen maar ook daar konden ze het niet stoppen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 16 juli 2012 @ 23:38:

[...]

Het put je lichaam uit. (Dit gebeurt natuurlijk niet na een uurtje.) De beste man is in het ziekenhuis opgenomen maar ook daar konden ze het niet stoppen.

Da's wel heel erg triest.

Hoe kom je eigenlijk aan de hik?

Dat is je middenrif?

Niet dat jij dat moet weten, omdat je grootvader eraan gestorven is, maar vraag het me nu af.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hik
Hey soep
Wiki zegt;
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, het is je middenrif. Dat gaat heen en weer met je ademhaling, maar als het niet goed samen gaat hik je, geloof ik.

Wat een naar verhaal Fame . Je wordt inderdaad altijd doodmoe van de hik, voor een oudere man waarschijnlijk erg uitputtend.

Een poosje terug las ik ergens juist een verhaal van een meisje dat al vier weken de hik had. Ze had er geen last van met slapen. Onderaan het bericht stond zoiets als: 'bij tijde van plaatsing van dit stukje hebben we inmiddels gehoord dat de hik opeens vanzelf is overgegaan'.
Sterkte Galadriel. Ben je genoeg geschrokken van mijn ava of moet ik 'em nog even uitvergroten?

Ik heb trouwens ook een probleem (iets met capucijners gegeten en nu door man uit bed verbannen zijn), maar daar kan ik beter een apart topic over openen.
quote:groentsoep2 schreef op 16 juli 2012 @ 23:49:

Sterkte Galadriel. Ben je genoeg geschrokken van mijn ava of moet ik 'em nog even uitvergroten?

Ik heb trouwens ook een probleem (iets met capucijners gegeten en nu door man uit bed verbannen zijn), maar daar kan ik beter een apart topic over openen.Voldemort als onthaalmoeder met kleurige schort aan.
Hahaha, voor jouw probleem ook een vinger in de kont?
quote:fru1t3lla schreef op 16 juli 2012 @ 23:50:

[...]

Voldemort als onthaalmoeder met kleurige schort aan.
Op de wiki pagina over de hik staat dat de uitvinder van de vinger in anus techniek hier een nobelprijs voor heeft ontvangen.
quote:galadriel schreef op 16 juli 2012 @ 23:50:

Hahaha, voor jouw probleem ook een vinger in de kont?Ik bewaar mijn vingers liever om mijn neus mee dicht te knijpen, en ik zou jou hetzelfde willen aanraden. Maar toch bedankt .
quote:Caro_22 schreef op 16 juli 2012 @ 23:52:

Op de wiki pagina over de hik staat dat de uitvinder van de vinger in anus techniek hier een nobelprijs voor heeft ontvangen.

Werd ook niet tot ridder (van de bruine dreef) geslagen? Ok melig melig

Tijd om te dromen van Voldemort als onthaalmoeder en De Vinger *brrrrrrrr*. Slaap lekker allen!
Truste Fruit!
Slaap lekker fruitella en bedankt voor je verhaal en tips.

Op wiki staat ook dat we de hik hebben, omdat we ooit kikkers waren (zeer vrij vertaald)
quote:Miekkie schreef op 16 juli 2012 @ 23:32:

Hoe kan je overlijden aan de hik?

Ken je de uitdrukking:"Krijg de hik", dat betekent hetzelfde als: Val dood.

het schijnt dus vaker voor te komen, maar de uitdrukkig kan ook ontstaan zijn omdat mensen vlak voor de dood moeite met ademen krijgen en daardoor gaan hikken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nog een nooit falende truc tegen de hik: met ingehouden adem 5x slikken. Maar dan wel echt slikken hè. Valt niet mee, maar helpt mij altijd van de hik af!
Geniaal topic dit.

Maar mijn truc heeft dus niet geholpen? Verbazend. Heb je toch vast iets niet helemaal goed gedaan, galadriel
De truc van van de hik af komen, is gewoon je focussen op iets totaal anders, zolang je je maar niet focust op je ademhaling. Wat dat dan is maakt vrij weinig uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven