alles bij elkaar

19-07-2012 13:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
1. Maak een afspraak bij de huisarts

2. Wat is je probleem op het werk? Is er behalve opstappen een oplossing te bedenken?

3. Stop het contact met je ex.
Ga in therapie!
Jee jij bent toe aan vakantie.
X
waarom werk je meer dan 40 uur?

dat zou al een reden zijn om 1 van de banen op te geven (je bent daar echt niet onvervangbaar).

En daar blijven zitetn omdat je op iets anders hoopt, dat misschien nog jaren gaat duren:

Werkgever kan ook denken: ze blijft daar maar hangen, zit niet op haar plek, wat hebben we daar aan.

Ervaring op doen in een ander bedrijf en dan terugkomen is niet verkeerd hoor

En je ex kwijtraken? het is je ex dus je bent hem al kwijt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Is dat probleem op je werk met één persoon of met meerdere? Heb je een leidinggevende met wie je dit kunt bespreken?

Waarom wil je het contact met je ex nog aanhouden?
Ga in therapie!
Ik lees vooral dat je overal bang voor bent. Het lijkt er op dat je je leven laat leiden door angst. En angst is een slechte raadgever.

Misschien helpt het om je angsten te confronteren. Ga eens nadenken over wat eigenlijk het ergste is wat er kan gebeuren? En hoe erg dat dan eigenlijk is.
Onzekerheid in werk is vervelend, vooral ook voor je collega's. Ik moest vaak huilen in mijn eerste baan, en ik heb ook een meisje laten huilen in haar eerste baan hier. Toen pas wist ik hoe stom het is om onzeker te zijn, want het heeft niets te maken met 'kunnen'. Natuurlijk kan je het. Maar als je een foutje maakt moet iemand dat toch kunnen corrigeren, zonder dat hij/zij meteen een doos kleenex moet pakken?? Het is volkomen normaal om 'fouten' te maken als beginner en volkomen normaal dat iemand je dat verteld en corrigeert. Moet je niet persoonlijk opvatten, is helemaal niet nodig. Het humeur van collega's trouwens ook niet.

Stress heeft zijn uitwerking op je lichaam. Maar als je echt denkt dat er iets 'mis' is, dan moet je naar de dokter gaan.

Als ik jou was zou ik gewoon eerst de tijd nemen om te wennen aan het nieuwe leven van het werken. Het is heel anders als studeren, en het kost tijd om die switch te maken. Probeer niet teveel te doen, een avondje per week sport, een avondje per week iets sociaals buiten de deur en proberen iets leuks te doen in het weekend. Geen nachten doorhalen e.d., gewoon hapje, drankje.
.
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven