Wat nu?

25-07-2012 14:33 18 berichten
Er is al een tijdje een grote burenruzie in de flat, een vrouw heeft gevochten met een man uit de flat. Heb me er niet mee bemoeid, ook al ken ik beide partijen. Heb het ze zelf laten uitvechten.

Nu wordt ik ineens van alles beschuldig door mevrouw, dingen die niet waar zijn. Gisteren zat ik samen met onderbuurvrouw bij mij op de galerij lekker uit te waaien met een wjntje.

Komt die vrouw en begint tegen me te keer te gaan, stond zo dicht op me met haar neus zowat tegen de mijne aan, en te porren op mijn borstkas. Daarop heb ik haar van me afgeduwt, en gezegd dat ze me niet moet aanraken. Waarop er een hoop scheldwoorden, benamingen en dingen naar mijn hoofd geslingerd zijn.

Erna komt ze terug en begint ze te schreeuwen, duw dan duw dan wordt dan agressief. Heb daar zwijgend naar staan kijken. Waarop zij zegt datnik nog wel gepakt wordt.en nog meer bedreigingen.

Heb mn spullen gepakt en ben naar binnen gegaan.

Heb erna politie gebeld en hier dan ook een melding van gemaakt. Morgen bel ik de woningbouw en zal dit ook daar melden.

Verder zal ik deze mevrouw links laten liggen en haar negeren.

Maar vergeet ik iets? Of zijn er dingen die ik nog kan doen.

Ik weet wel dat er nu drie meldingen zijn over haar een aangifte tegen haar.

Wat nu? Ik weet het even niet. Ben hier erg van geschrokken.
Alle reacties Link kopieren
Fijn zo'n mens dat niet spoort. En met de huidige temperaturen zal ze helemaal snel op haar kookpunt zijn. Je kunt niet meer doen dan aangifte en een (ook schriftelijke) melding bij de woningbouwvereniging. Misschien dat ze met een emmer koud water over haar heen eens goed afkoelt, maar ik vrees dat dit probleem niet zo snel opgelost zal zijn.
quote:jollie schreef op 25 juli 2012 @ 14:43:

Fijn zo'n mens dat niet spoort. En met de huidige temperaturen zal ze helemaal snel op haar kookpunt zijn. Je kunt niet meer doen dan aangifte en een (ook schriftelijke) melding bij de woningbouwvereniging. Misschien dat ze met een emmer koud water over haar heen eens goed afkoelt, maar ik vrees dat dit probleem niet zo snel opgelost zal zijn.

Dat vrees ik ook. Zeker ook omdat ze eerst problemen zocht bij die man en nu bij mij. Ik negeer haar gewoon en loop wel weg.

Schriftelijk bij woningbouw dat wist ik niet, goed om te weten. Heb wel al mijn baas ingelicht, weet niet of dit een staartje gaat krijgen. Heb immers haar weggeduwd. Pfff kan ze beter naar zee gaan en afkoelen haha
Poehhh de verstandigste zijn en negeren hoe moeilijk dat ook is. Ik vind dat je goed gehandeld hebt gisteren, laat maar zien wie hier de volwassene en verstandigste is, Ik had me ook niet verlaagd tot haar niveau en raakt ze je met 1 vinger aan, tja dan had ik aangifte gedaan.
quote:wolkje08 schreef op 25 juli 2012 @ 14:50:

Poehhh de verstandigste zijn en negeren hoe moeilijk dat ook is. Ik vind dat je goed gehandeld hebt gisteren, laat maar zien wie hier de volwassene en verstandigste is, Ik had me ook niet verlaagd tot haar niveau en raakt ze je met 1 vinger aan, tja dan had ik aangifte gedaan.

Ze roept dat ze me niet aangeraakt heeft, maar ik vind t al bedreigend als ze bijna met der neus mijn neus aanraakt. Ze lokt gewoon fysiek geweld uit. ( mijn vriend zei sat apen ook dat gedrag vertonen ) Koste me enigzins moeite om me in te houden maar blij dat ik dat volgehouden heb. Anders had ik mn baan en mn sporten(boksen) wel kunnen vergeten.

Aangifte kon niet omdat het geen ....? Bedreiging was.

Heb wel twee agenten aangesproken die hier waren en gevraagd of dat zij een melding wilde opnemen. Dus dat staat wel in het systeem. Zodra ze weer gaat beginnen meld ik dat gewoon weer.
Gisteren was er op een ander topic iemand die gehaktballetjes met rattengif een effectief middel vond om van ongedierte af te komen...

Ik wil niet suggereren dat dat hier nou ook... Maar... eh... tsja...

Kl*te zeg, zo'n situatie.
quote:yezka schreef op 25 juli 2012 @ 14:57:

Gisteren was er op een ander topic iemand die gehaktballetjes met rattengif een effectief middel vond om van ongedierte af te komen...

Ik wil niet suggereren dat dat hier nou ook... Maar... eh... tsja...

Kl*te zeg, zo'n situatie.
Volgens mij heb je het prima aangepakt. Hopelijk dat meerdere buren meldingen gaan maken.
quote:meaghan schreef op 25 juli 2012 @ 15:00:

Volgens mij heb je het prima aangepakt. Hopelijk dat meerdere buren meldingen gaan maken.Wat ik nu weet gaan er drie of vier een melding maken bij de woningbouw. Zullen ze dan toch wel wat mee moeten
Veel sterkte in elk geval. Het kan best dat de vrouw psychisch niet in orde is. Dan ben jij de ene keer toevallig de klos en de volgende dag is het iemand anders. Alles wat je schriftelijk doet, kun je later als bewijs gebruiken. Daarom is het verstandig om belangrijke telefoontjes bijv. per e-mail te bevestigen.
quote:jollie schreef op 25 juli 2012 @ 15:23:

Veel sterkte in elk geval. Het kan best dat de vrouw psychisch niet in orde is. Dan ben jij de ene keer toevallig de klos en de volgende dag is het iemand anders. Alles wat je schriftelijk doet, kun je later als bewijs gebruiken. Daarom is het verstandig om belangrijke telefoontjes bijv. per e-mail te bevestigen.Dat is een goede tip, zal er aan denken. En overal schriftelijke bevestiging vragen
Je kunt zelf ook altijd een bevestiging per e-mail sturen. Dan vertel je nog even in het kort wat jullie telefonisch hebben besproken.
Misschien kan je ook nog je onderbuurvrouw die bij je was vragen of zij als getuige ook melding wil maken van het incident? (in ieder geval bij de woningbouwvereniging)
Agressieve vrouw is waarschijnlijk niet goed in haar hoofd, maar jij zit er maar mooi mee.

Politie en woningbouwvereniging vinden het allemaal heel erg voor je, maar zullen niet optreden tegen deze vrouw.

Pas na jaren van ernstige, langdurige en bewezen overlast, treedt men pas effectief tegen zo iemand op.

Bij meer burenruzies e.d. kun je misschien je buren mobiliseren en hen vragen om ook de overlast te melden bij politie en woningbouwvereniging. Heel goed mogelijk dat zij meer buren bedreigd en als jij agressieve ruzies hoort, dan hebben je buren dat ook gehoord.
quote:mevrkimkim schreef op 25 juli 2012 @ 14:56:

[...]

Ze roept dat ze me niet aangeraakt heeft, maar ik vind t al bedreigend als ze bijna met der neus mijn neus aanraakt. Ze lokt gewoon fysiek geweld uit. ( mijn vriend zei sat apen ook dat gedrag vertonen ) Koste me enigzins moeite om me in te houden maar blij dat ik dat volgehouden heb. Anders had ik mn baan en mn sporten(boksen) wel kunnen vergeten.

Aangifte kon niet omdat het geen ....? Bedreiging was.

Heb wel twee agenten aangesproken die hier waren en gevraagd of dat zij een melding wilde opnemen. Dus dat staat wel in het systeem. Zodra ze weer gaat beginnen meld ik dat gewoon weer.JA misselijk en daarom je niet verlagen tot haar niveau.. zou me ook bedreigd voelen als iemand zo op me afstampt en bijna met dr neus tegen de mijne staat.. gewoon aangifte doen als ze je met 1 vinger aanraakt.. dan lach jij t hardst en langst.. toch ?!
Heb gehoord dat onderbuurman en andere buurvrouw ook al melding gemaakt hebben, en ook zullen er drie mensen uit de flat een melding maken bij de woningbouw.

Dus we zullen zien.

Vandaag nagesproken met mijn vriend hierover, hij zei ook dat ik nu al zon lange tijd boks, dat als ik me had laten gaan ik haar geheid gebroken neus geslagen had, en in ergste geval naar EHBO. Dan zou ik duppe zijn en in de cel belanden. Ben dus maar wat blij dat ik me gekalmeerd heb.

Ga idd morgen bellen en vraag dan om schriftelijk bewijs, maar misschien kan ik beter een mail cq brief sturen zodat ik zelf nog een kopie ervan heb.
quote:mevrkimkim schreef op 25 juli 2012 @ 15:04:

[...]

Wat ik nu weet gaan er drie of vier een melding maken bij de woningbouw. Zullen ze dan toch wel wat mee moetenDaar kun je ook naar vragen.
quote:daydream schreef op 25 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Daar kun je ook naar vragen.Zijn ze dan verplicht om er iets mee te doen? Bedoel zon persoon heeft ook recht op een woning! Heb er weinig kaas van gegeten haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven