misselijke reacties.
woensdag 25 juli 2012 om 15:55
Waarom krijg je hier misselijke reacties?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
woensdag 25 juli 2012 om 15:58
Als je zo vaak meeleest dan weet je toch ook dat er iedere week een dergelijk topic wordt geopend? Mensen reageren al zo sinds minimaal 2005. Het forum doet het nog steeds, sterker nog, is een van de populairste fora in Nederland, dus mensen zullen het wel prettig vinden. Ja, jij ook, anders had je wel een ander forum opgezocht.
woensdag 25 juli 2012 om 15:59
woensdag 25 juli 2012 om 16:02
Ik vind het wel meevallen met die reacties. Ze zijn vaak no-nonsense en scherp en er is niet altijd even veel geduld met trollen en mensen die oer- en oer-domme topics of reacties plaatsen. Veel forummers zitten hier al jaren en die hebben soms wat minder geduld als ze voor de vijftigste keer een huiltopic van een minnares ('hij woont samen met zijn ex maar hij houdt onze relatie geheim want dan kwetst hij haar teveel') te verstouwen krijgen. Voor de rest veel welgemeende adviezen en steun.
woensdag 25 juli 2012 om 16:03
quote:natonco schreef op 25 juli 2012 @ 15:58:
Als je zo vaak meeleest dan weet je toch ook dat er iedere week een dergelijk topic wordt geopend? Mensen reageren al zo sinds minimaal 2005. Het forum doet het nog steeds, sterker nog, is een van de populairste fora in Nederland, dus mensen zullen het wel prettig vinden. Ja, jij ook, anders had je wel een ander forum opgezocht.
Nou gaat wel te ver om te zeggen dat ik dit prettig vind.
Mag ik zelf toch wel gewoon aangeven.En ja heb het al eens vaker gezien maar wat is er mis mee?
Nou gaat wel te ver om te zeggen dat ik dit prettig vind.
Mag ik zelf toch wel gewoon aangeven.En ja heb het al eens vaker gezien maar wat is er mis mee?
woensdag 25 juli 2012 om 16:06
quote:pichegru schreef op 25 juli 2012 @ 15:59:
[...]
Goh Molly, vond je opmerking net in een ander topic trouwens behoorlijk onder de gordel.Daar heb ik uitleg gegeven. Ik durf gerust te zeggen dat ik nooit onder de gordel schrijf. Iedereen daar vraagt zich juist af wat er nu eigenlijk niet klopt aan het beledigd zijn daar. Maar goed...
[...]
Goh Molly, vond je opmerking net in een ander topic trouwens behoorlijk onder de gordel.Daar heb ik uitleg gegeven. Ik durf gerust te zeggen dat ik nooit onder de gordel schrijf. Iedereen daar vraagt zich juist af wat er nu eigenlijk niet klopt aan het beledigd zijn daar. Maar goed...