Buitensex

25-07-2012 00:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hot or not ?! Ervaringen/blunders/tegenvallers ?! Share share share !!
mits ik zo ongeveer zeker weet dat niemand me betrappen kan.

- buiten die enge mannen die er speciaal voor op de uitkijk gaan staan-
quote:babettedebruxelles schreef op 25 juli 2012 @ 00:45:

[...]

Dikgedrukte

Hahaha.

Eh, ja.....niet erg handig uitgedrukt. Morgen staat de zedenpolitie bij me op de stoep
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Snuit van een herdershond in mijn kont....tegenvaller! We waren jong en dachten in een dichtbeboste gedeelte kon het wel....
On topic:: toevallig gisteren voor het eerst in lange tijd weer buitensex gehad. Maar wel om 1 uur 's-nachts op een doodstille camping, op het met een 2 meter hoge coniferenhaag omgeven stukje waar onze caravan staat.

Weinig risico op betrapt worden, maar wel lekker
quote:frivolia schreef op 25 juli 2012 @ 00:47:

nou, volgens mij moet je een exibitionistische inslag hebben als je buitensex wlt bedrijven.

Of je hebt geen plek waar je het anders kunt doen; want je gaat vreemd, je vriendje mag niet op je kamer van je ouders,jullie delen ieder een hotelkamer met nog vijf mensen, noem maar op.

het enige dat míj tegenhoudt, zeker met dit weer, is de gedachte dat ik iemand (lees kind) er mee zou beschadigen met mijn gedrag.

dat is mijn grens.

maar als het donker (en warm) is, en elk welopgevoed kind ligt in bed, weerhoudt mij niets van buitensex.

Mijn kinderen hebben mij na jaren verteld dat ze vroeger op de campings - met hun vriendjes en vriendinnetjes - de douchehokjes afgingen om te kijken ( je wil niet weten hoeveel hokken kijkgaatjes hebben ) en te luisteren naar neukende stelletjes.

Ik zeg niet dat het oké is om Jan en Alleman met jouw gevrij te confronteren, ik ben alleen van mening dat het wel meevalt met trauma's. Zolang het die kinderen hun eigen ouders niet betreft; dat schijnt dan weer wel goorjakkiebakkie te zijn en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2012 @ 00:56:

[...]

Zolang het die kinderen hun eigen ouders niet betreft; dat schijnt dan weer wel goorjakkiebakkie te zijn en zo. Ouders hebben toch helemaal geen sex?
@BGB: helemaal eensch! Had dezelfde gedachte als jij (bedstee, Afrika)..

Dat traumatische is iets wat wij er van maken. Dat betekent ook dat we seks als iets "slechts" zien (voor kinderen), terwijl het heel normaal is (of ooit was iig).

Seks tussen ouders is iets normaals, wij zijn oh zo bang dat kinderen daar iets van meekrijgen.. Maar wie weet is het juist geruststellend: de ouders hebben ook een leven en delen volwassen dingen samen..

We zijn al zo geconditioneerd dat naakt eng is, enz. Die afstand die we hier voelen tov seks en intimiteit is juist een teken dat we daar zo ver vanaf staan..

Wat vreemden betreft: ik denk dat je seks wel prive mag houden. Als het al buitenshuis is, zoveel mogelijk zorgen dat anderen daar geen aanstoot aan kunnen nemen.. (denk dat die mensen dat ook wel doen).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:babettedebruxelles schreef op 25 juli 2012 @ 00:12:

Wat wil je horen? Staat je pielemuis al stijf jongen?
Nou, not dan maar.

Zo zwaar overrated, buitenseks.
Heb je het zo warm jochie? Nou, door diezelfde warmte zwermen de mieren nu lekker uit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja ik had ook al mijn hele tuin vol met die krengen Fame!

nou, volgens mij moet je een exibitionistische inslag hebben als je buitensex wlt bedrijven.

het enige dat míj tegenhoudt, zeker met dit weer, is de gedachte dat ik iemand (lees kind) er mee zou beschadigen met mijn gedrag.

dat is mijn grens.

maar als het donker (en warm) is, en elk welopgevoed kind ligt in bed, weerhoudt mij niets van buitensex.

Ik ben zó blij dat ik wat vrijer in het leven sta dan jij zeg, pffff. Wat een ontoepasselijke nick heb je ook; 'frivolia'?

ON TOPIC: bedankt voor het openen van het topic, TO. Weer iets om naar uit te kijken de komende vakantie
ik kan prima buiten sex
quote:RationalCouple schreef op 25 juli 2012 @ 09:41:

ik kan prima buiten sex
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 09:32:

[...]

Ik ben zó blij dat ik wat vrijer in het leven sta dan jij zeg, pffff. Wat een ontoepasselijke nick heb je ook; 'frivolia'?

ON TOPIC: bedankt voor het openen van het topic, TO. Weer iets om naar uit te kijken de komende vakantie In welk bos lig / sta / hang je meestal? Dan weet ik waar ik niet ga wandelen
Ik ga wel altijd naakt buiten staan bij harde rukwinden en laag vliegende trekvogels...
quote:babettedebruxelles schreef op 25 juli 2012 @ 11:04:

[...]

In welk bos lig / sta / hang je meestal? Dan weet ik waar ik niet ga wandelen Ja dûh, wanneer je mijn exhibitionistische behoeften toch niet komt bevredigen zeg ik het niet.
Alleen als het buiten donker is durf ik het...

En nu ik er over nadenk heb ik het toch al een keer of 4/5 keer gedaan, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo vrij ben met seks..

Het heeft wel wat, maar doe maar liever binnen eigen muren lekker comfortabel en zonder betrappingsgevaar.. Zadel andere mensen liever niet met mijn seksuele escapades op...

dat is mijn grens.

maar als het donker (en warm) is, en elk welopgevoed kind ligt in bed, weerhoudt mij niets van buitensex.Het gaat toch niet alleen om beschadigen van kinderen? Wat is er met ons FATSOEN gebeurd? We poepen niet op straat, we tonen onze genitaliën niet in het openbaar en we gaan zeker niet een potje seksen waar andere mensen ongewild getuige van kunnen zijn.
quote:babettedebruxelles schreef op 25 juli 2012 @ 00:12:

Wat wil je horen? Staat je pielemuis al stijf jongen?Jeetje babette! Wat grof.
quote:kadanz schreef op 25 juli 2012 @ 12:10:

[...]

Het gaat toch niet alleen om beschadigen van kinderen? Wat is er met ons FATSOEN gebeurd? We poepen niet op straat, we tonen onze genitaliën niet in het openbaar en we gaan zeker niet een potje seksen waar andere mensen ongewild getuige van kunnen zijn.Nog iemand met stijl, fijn. Dat moet je eens tegen fervente naaktlopers zeggen :-)
quote:jaakds schreef op 25 juli 2012 @ 13:28:

[...]

Nog iemand met stijl, fijn. Dat moet je eens tegen fervente naaktlopers zeggen :-)Zolang ze naaktlopen in een afgebakend gebied, hoor je mij niet klagen.
hmm ik vind het idee van buitensex spannender dan de praktijk moet ik eerlijk zeggen.
quote:kadanz schreef op 25 juli 2012 @ 14:13:

[...]

Zolang ze naaktlopen in een afgebakend gebied, hoor je mij niet klagen.

Mogen we dan in dat afgebakend gebied ook in het openbaar onze behoefte doen (zakje meenemen voor nadien, zoals bij de hond) en vrij seks hebben waar anderen ons kunnen zien? Of is er toch ergens iets mis met de logica van "we zijn allemaal hetzelfde"? Fatsoen, stijl?

Ik vind de titel ook wat verkeerd gekozen. Buitenseks, stond er. En het gaat eigenlijk over "gezien kunnen worden" en mogelijk "betrapt kunnen worden". Je kan toch ook perfect buitenseks hebben zonder dat je kan gezien worden. In een afgebakende tuin bijvoorbeeld. Of op een afgelegen alpenweide waar je met de verrekijker in de verste verte niemand bespeurt. Enz. Als het gaat over het feit dat je seks hebt op een locatie waar anderen je mogelijk kunnen betrappen, kan dat even bv goed in een of ander lokaaltje op je werk, en dat heeft met buitenseks niet veel te maken. De wind door je blote reet voelen waaien :-)
Ik had gehoopt op spannende verhalen! Maar helaas.... Bij mij blijft het ook alleen fantasie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven