misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
`Afgezeken´ geeft resultaten. Andere topics over zeiken, afzeiken, afgezeken worden en zeik zijn `helaas´ reeds verwijderd.

Alleen voor forumexperts leesbaar!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorart schreef op 25 juli 2012 @ 16:52:

[...]

Gebruik de zoekbalk eens met termen als `gekat op het forum´ en `afzeiken´, deel 64274859.

Geheid dat je antwoorden vind.He, zeg het nou niet voor!
quote:kippenkont schreef op 25 juli 2012 @ 16:54:

[...]

He, zeg het nou niet voor!Dan moet jij mijn quote maar censureren!
Zoekfunctie kan je ook een respect intypen
'Respect' is zo 2008......
Wordt er al zo lang over gezeken dan ES?
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 16:55:

Zoekfunctie kan je ook een respect intypen Opvallend veel resultaten van opvallende forummers die zich niet gerespecteerd voelen. Toen bestond de HRS nog niet.
Mee eens ...
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 16:53:

[...]

Reacties waar je niet op wilt reageren, kun je 't beste negeren.

Als je dat niet doet, is 't als benzine op een barbecue gooien.Klopt daar heb je gelijk in.
We moeten dan maar een respectvoorhetgroepjetopic openen.
Is het HRS al gearriveerd?

Nee, ik noem geen namen.

(u weet wel wie u bent)
ik loop idd. ook menig kwetsuur op, door verdrietig makende kwets-reacties hier ter plaatse ,

en kan mij totaal in jouw verontwaardiging verplaatsen, hoor TO !!

quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:58:

[...]

Klopt daar heb je gelijk in.

Alleen reageren op reacties waar je wat mee kunt.

Probeer 't vanaf nu. Je zult zien dat 't werk.

.
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 16:57:

Wordt er al zo lang over gezeken dan ES? Ja, k heb het ff gegoogled
Volgens mij heeft het hier weinig zin om met advies te komen. Maar beste panadol, ik hoop dat je zelf ook doorhebt dat je als je een boos topic opent over 'misselijke reacties' en vervolgens boos op iedereen gaat reageren die reacties geven die je niet leuk vindt, dat je daarmee alleen maar aanleiding geeft tot de jou zo gevreesde misselijkmakende reacties van de gemeenste en kwaadaardigste forummers van de héle viva.

Ik zou zeggen, ontspan, tel tot tien. Neem een coctail.

En ga eens een keer leuk positief forummen op gezellige topics. Zal je zien dat het een stuk leuker wordt hier. Het zijn niet altijd 'hullie' die stout zijn. Zelf heb je ook een aandeel hoor. Dus grijp die coctail en ontspan eens, het is vrdmme een prachtige dag joh!
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 16:57:

Wordt er al zo lang over gezeken dan ES? Zeik = jaartal : nieuw forumlid/ nieuw topic + reacties + verontwaardiging x afzeiken / terugzeiken - eroverheen zeiken.
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 16:59:

Is het HRS al gearriveerd?

Nee, ik noem geen namen.

(u weet wel wie u bent)Hét Groepje?
Ach sommige hier vinden het google voorval zo belangrijk van gisteren dat ik een huili ben enz enz.

Maar degene dier er zo op reageren zeggen daarmee meer over zich zelf dan ze eigenlijk willen. Ik zie hier dagelijks lompe opmerkingen van mensen die ook anders kunnen reageren.
quote:wdr schreef op 25 juli 2012 @ 16:59:

Ik zou zeggen, ontspan, tel tot tien. Neem een coctail.

En ga eens een keer leuk positief forummen op gezellige topics.

bv. het aso-topic !

dat is een hele fijne plek, voor door mede-burgers gehavende mensen , om hun hart uit te storten..
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 17:02:

Ach sommige hier vinden het google voorval zo belangrijk van gisteren dat ik een huili ben enz enz.

Maar degene dier er zo op reageren zeggen daarmee meer over zich zelf dan ze eigenlijk willen. Ik zie hier dagelijks lompe opmerkingen van mensen die ook anders kunnen reageren.

Dat dus. Niet doen.

Wegwezen hier Panadol. En verder wat WDR zegt.
quote:piratorart schreef op 25 juli 2012 @ 17:00:

[...]

Zeik = jaartal : nieuw forumlid/ nieuw topic + reacties + verontwaardiging x afzeiken / terugzeiken - eroverheen zeiken.Wooooow Sheldon wat een Nobelprijs-winnende formule heeft u daar
quote:piratorart schreef op 25 juli 2012 @ 17:00:

[...]

Hét Groepje?

Neee, het gezeik gaat toch altijd over het groepje.

Het anti groepje, eigenlijk, als het ware.
quote:gunstig schreef op 25 juli 2012 @ 17:03:

[...]

bv. het aso-topic !

dat is een hele fijne plek, voor door mede-burgers gehavende mensen , om hun hart uit te storten..

Ah ja die ben ik begonnen, maar dat is wel een topic waar ook leuke verhalen te vinden zijn (naast minder leuke) en waar mensen met elkaar meeleven en lachen en huilen.

Het lijkt verdraaid wel http://www.youtube.com/watch?v=4uzCg9z3I3k&feature=fvst...
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 17:02:

Maar degene dier er zo op reageren zeggen daarmee meer over zich zelf dan ze eigenlijk willen. Ik zie hier dagelijks lompe opmerkingen van mensen die ook anders kunnen reageren.Ik had gisteren een leven, dus heb het niet meegekregen, mijn excuses.
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 17:06:

[...]

Wooooow Sheldon wat een Nobelprijs-winnende formule heeft u daar Ik zeik plas bijna in mijn broek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven