misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 17:02:

Ach sommige hier vinden het google voorval zo belangrijk van gisteren dat ik een huili ben enz enz.

Maar degene dier er zo op reageren zeggen daarmee meer over zich zelf dan ze eigenlijk willen. Ik zie hier dagelijks lompe opmerkingen van mensen die ook anders kunnen reageren.Kunnen is geen willen.

Ach sommige hier vinden het google voorval zo belangrijk van gisteren dat ik een huili ben enz enz.

Maar degene dier er zo op reageren zeggen daarmee meer over zich zelf dan ze eigenlijk willen. Ik zie hier dagelijks lompe opmerkingen van mensen die ook anders kunnen reageren.

Ik zie elke dag in deze wereld opmerkingen en acties van mensen die ook anders kunnen reageren. Maar wat als ze dat nou niet doen en daarbij niet de wet overtreden, of in dit geval de forumregels? Tja, dan kun je er een verontwaardigd topic over openen zoals jij nu doet of je kunt je schouders ophalen en er gewoon overheen lezen.

Ik begrijp echt niet wat je wil bereiken met dit topic.
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 17:07:

[...]

Ik had gisteren een leven, dus heb het niet meegekregen, mijn excuses.Ach vandaag heb je ook leven en het maakt niet uit wat je wel of niet meekrijgt excuses waarvoor?
quote:piratorart schreef op 25 juli 2012 @ 17:00:

[...]

Zeik = jaartal : nieuw forumlid/ nieuw topic + reacties + verontwaardiging x afzeiken / terugzeiken - eroverheen zeiken.I looovvvvvvvveeee the Big Bang Theory!
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 16:33:

[...]

Je hebt echt geen idee? Zeker de bijsluiter niet gelezen
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 17:07:

[...]

Kunnen is geen willen.ja klopt
quote:wdr schreef op 25 juli 2012 @ 17:06:

[...]

Ah ja die ben ik begonnen, maar dat is wel een topic waar ook leuke verhalen te vinden zijn (naast minder leuke) en waar mensen met elkaar meeleven en lachen en huilen.

Het lijkt verdraaid wel http://www.youtube.com/watch?v=4uzCg9z3I3k&feature=fvst...
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 17:09:

[...]

Ach vandaag heb je ook leven en het maakt niet uit wat je wel of niet meekrijgt excuses waarvoor?

Panadol. Je VRAAGT erom. Letterlijk. Maak geen schietschijf van jezelf. Je doet 't zélf.

Ik ben weg hier.

[...]

Ach vandaag heb je ook leven en het maakt niet uit wat je wel of niet meekrijgt excuses waarvoor?Relativeren is niet jouw forté hè
charlotte ik wil hier niks mee bereiken ik wil bespreekbaar maken waarom sommige dingen zo gaan.

[...]

Ach vandaag heb je ook leven en het maakt niet uit wat je wel of niet meekrijgt excuses waarvoor?Context, clou?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Het vivaforum heeft veel van het echte leven weg, waar je in het echte leven ook niet elke dag super happy en vriendelijk door het leven dartelt, gebeurt dat hier op het forum ook niet. Jij bent niet altijd even vriendelijk, anderen zijn dat ook niet altijd, maar dat is zo in het leven. Als je hier al een tijd meeleest, dan weet je hoe het eraan toegaat en dat die reacties erbij horen, heel simpel. Misschien hebben de mensen van 'die misselijke reacties' veel aan hun hoofd waardoor de lont korter is, of zijn er andere omstandigheden waar jij, noch ik, het fijne van weten, waardoor die bepaalde forummer zo reageert. Zoals anderen het vermeld hebben: het veranderd niet, dus heb je drie opties: realistisch worden, haar op je tanden kweken of wegblijven. Het helpt wss ook als je zelf geen misselijke reacties geeft.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 17:12:

charlotte ik wil hier niks mee bereiken ik wil bespreekbaar maken waarom sommige dingen zo gaan.Dat werkt averechts als je zo kortaf reageert + het is een oud onderwerp op de forumagenda. Lang en breed besproken, nooit een conclusie dan dat je zelf voornamelijk verantwoordelijk bent voor de reacties die je uitlokt.
quote:panadol, 21 seconden geleden

charlotte ik wil hier niks mee bereiken ik wil bespreekbaar maken waarom sommige dingen zo gaan.Forummers zijn ook maar mensen
Waarom? ehhh Daarom. Niet alles in het leven heeft een reden.
Oeeeeee bespreekbaar maken. Ja dat is nooit eerder gedaan.
Ik heb eigenlijk nooit persoonlijk iets gemerkt van misselijke reacties, of is dat mijn perceptie?

Wat ik ervaar is dat je in je OP voldoende informatie moet verstrekken en bereid moet zijn om commentaren te accepteren die jouw mening níet bevestigen.

Dan vallen de reacties meestal erg mee.

Als ik me (bewust) wat infantiel opstel of trollerig gedrag vertoon, om kritiek vraag en die naast me neerleg of me ertegen verweer, dan weet ik dat ik slechte reacties krijg.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 17:12:

charlotte ik wil hier niks mee bereiken ik wil bespreekbaar maken waarom sommige dingen zo gaan.

Dingen gaan zo omdat er hier allemaal individuen rondlopen met een eigen mening en hun eigen sores aan hun kop. Je kunt niet in z'n algemeenheid stellen dat er hier altijd maar 'misselijke' reacties worden gegeven want dat is gewoon niet zo.

Het percentage bijdehante dames is hier inderdaad behoorlijk hoog maar dat is nu eenmaal wat dit forum ook groot heeft gemaakt. Vaak kun je een zogenaamde 'misselijke' reactie makkelijk pareren met een beetje humor waarna de lucht weer snel geklaard is.

Dat is mijn ervaring met dit forum, terwijl ik ook heus wel eens denk over een bepaalde reactie: nou nou, poeh poeh, moet dat nou zo? Maar ik ga daar geen conclusies aanhangen die betrekking zouden hebben op dit hele forum.

Maar degene dier er zo op reageren zeggen daarmee meer over zich zelf dan ze eigenlijk willen. Ik zie hier dagelijks lompe opmerkingen van mensen die ook anders kunnen reageren. ja, iemand kan idd zelf bepalen hoe je ergens op reageert. En dat is nou net het probleem, je kunt een ander niet voorschrijven dat ie altijd maar aardig en vriendelijk post. Je zou diegene er op aan kunnen spreken en vragen waarom hij of zij lullig reageert, misschien kom je er dan achter dat er een legitieme reden achter zit.

Ik reageer ook niet altijd even lief en aardig, zeker niet op bepaalde personen, maar daar zit dan meestal ook een reden achter.

Het is veel constructiever om mensen direct aan te spreken dan een topic als dit te openen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een topic als dit niet uit de hand loopt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 17:14:

Waarom? ehhh Daarom. Niet alles in het leven heeft een reden.

Jouw vorige motto was hier heel toepasselijk geweest

Heb ik nog een ontopic-reactie verder...?

Neuh... geen zin om in herhaling te vallen.

TO nog 1 dingetje, volgens forum-traditie hoor je een reetspek-topic te openen op zaterdagavond.

Volgende keer even om denken graag.

Danku.
1x was genoeg.
quote:gunstig schreef op 25 juli 2012 @ 17:11:

[...]

Bam, je valt in herhaling
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:bammetjebamie schreef op 25 juli 2012 @ 17:19:

1x was genoeg.Nooit BAM! Het is nooit genoeg!
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 17:22:

Bam, je valt in herhaling Sorry! Ik plak aan mijn toetsen vast door de warmte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven