misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Best wel een vermakelijk reltopic, dat dan weer wel. Ik heb overigens héérlijke rosbief gegeten zonet, dus ik ben helemaal in mijn sas
quote:FullHouse schreef op 25 juli 2012 @ 20:01:

Panadol, wat zorgt er voor dat je zo reageert? Wat was je bedoeling met het openen van dit topic?

Ik kom regelmatig zeer vervelende opmerkingen tegen nieuwe mensen op het forum.de bedoeling was om te kijken of nog meer mensen dat hier zo ervaren.En ja er zijn mensen die dit ook zien en ervaren.Bespreekbaar maken zoals ik dat al heb aan gegeven.

Tja en dat gaat hier dus niet zo gemakkelijk zoals je ziet.

Als je hier zoiets vraagt ontkent bijna iedereen het dit terwijl het echt wel veel gebeurd.
quote:_minny schreef op 25 juli 2012 @ 20:08:

Ik ben niet grappig....ik bedoel....ik ben niet roze!

*Gaat hier heeeel erg paars zitten wezen*Owh sollie
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Diepgang van een cavia
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben ontzettend vervelend tegen mensen, en dat vind ik nog leuk ook. Daarin discrimineer ik niet, het hoeft geen nieuweling te zijn. Zo, das alvast eentje die het toegeeft.
quote:charlottew88 schreef op 25 juli 2012 @ 20:11:

Diepgang van een cavia Ik kan nog goed typen, WEEEEP WEEEEP PRRRRRRT!
Noem ze dan, geef voorbeelden. Sjongejonge wat een geneuzel zeg. Schijten of van de pot af (excuus Oriane).
quote:charlottew88 schreef op 25 juli 2012 @ 20:10:

[...]

Owh sollie Onthou dit maar goed als ik een keer vervelend tegen je doe
Ze hebben cavia emoticons nodig hier :(. Bij deze wil ik ook deze belangerijke kwestie aan de kaak stellen.

Waarom wordt er nou zo gediscrimineerd tegen cavia's? Ze hebben allerlei beestjes emoticons, maar de cavia moet weer het onderspit delven. RACISME WAT IK JE BROM.

Prrrt.

Heb zin in ijs nu.
Hou op over cavia's. Mijne is kassiewijle.
@Dickens: (sorry Oriane, ik ben een sucker voor intertopichumor )
Tegen wortels doe ik ook vervelend trouwens. En tegen koffiekopjes. Maar met name tegen medicatie, daar ben ik alergisch voor.
quote:Dickens schreef op 25 juli 2012 @ 20:12:

Noem ze dan, geef voorbeelden. Sjongejonge wat een geneuzel zeg. Schijten of van de pot af (excuus Oriane).

Waarom namen jij ziet toch ook dat het hier wel gebeurd.

als je hier een naam noemt ben je weer te persoonlijk en heb je het ook gevreten. De vragen uit de OP zijn algemeen hoor.

Anders had ik er daar wel namen in gezet.
@star, mijn innige deelneming
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:10:

[...]

Ik kom regelmatig zeer vervelende opmerkingen tegen nieuwe mensen op het forum.de bedoeling was om te kijken of nog meer mensen dat hier zo ervaren.En ja er zijn mensen die dit ook zien en ervaren.Bespreekbaar maken zoals ik dat al heb aan gegeven.

Tja en dat gaat hier dus niet zo gemakkelijk zoals je ziet.

Als je hier zoiets vraagt ontkent bijna iedereen het dit terwijl het echt wel veel gebeurd.Nerd nobrains heeft het allemaal al uitgelegd. Het komt allemaal doordat alle kutwijven van dit forum zich hier verzameld hebben. De vele, vele mensen die het met je eens zijn heb je helaas niet weten te bereiken. Jammer.
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 20:14:

Hou op over cavia's. Mijne is kassiewijle.<--- ventje van ava is morgen een maand geleden overleden. (als je dat bedoelt met kassiewijle, google zegt weer eens niks)
Waarom blijven jullie hier om namen vragen?

Dit terwijl op heel het forum dit gebeurd.
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 20:16:

[...]

Nerd nobrains heeft het allemaal al uitgelegd. Het komt allemaal doordat alle kutwijven van dit forum zich hier verzameld hebben. De vele, vele mensen die het met je eens zijn heb je helaas niet weten te bereiken. Jammer.Ik ben geboren via de kut, ik heb er een, ja, ik ben overduidelijk een kutwijf.
Kassiewijle is dood ja. Braaf gegoogled

Maar is dat die van je topic? Sneu dat ie niet gered heeft.
quote:fru1t3lla schreef op 25 juli 2012 @ 20:13:

Ze hebben cavia emoticons nodig hier :(. Bij deze wil ik ook deze belangerijke kwestie aan de kaak stellen.

Waarom wordt er nou zo gediscrimineerd tegen cavia's? Ze hebben allerlei beestjes emoticons, maar de cavia moet weer het onderspit delven. RACISME WAT IK JE BROM.

Prrrt.

Heb zin in ijs nu.Is dit geen cavia dan?

Dank Natonco, dank
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:16:

Dit terwijl op heel het forum dit gebeurd.Wij afgestompten vragen dus waar, zodat we kunnen meebeleven wat jij beleeft, of jou helpen relativeren.
Als het zo vaak gebeurt, dan is een voorbeeldje geven niet zo'n opgave, toch?
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:16:

Dit terwijl op heel het forum dit gebeurd.Qua spelling heb je ook nog het één en ander te leren. Jemig wat een kromme zin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Och Fruit, jij ook een innige deelneming en een

Sorry voor de caviametafoor. Ik zie dat hij veel verborgen verdriet losmaakt. Als ik op mij aaifoon een bloemetje kon maken, had ik het gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven