misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Een spookcavia misschien
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 20:17:

Kassiewijle is dood ja. Braaf gegoogled

Maar is dat die van je topic? Sneu dat ie niet gered heeft.

Helaas :(. En jammer dat jouw cavia ook overleden is

Missy: ik dacht altijd dat dat een dansend marshmellow mannetje was
quote:_minny schreef op 25 juli 2012 @ 20:17:

[...]

Is dit geen cavia dan?

deze toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 20:18:

Een spookcavia misschien
Yoda is in tha house
Ik zie het niet. Ik zie pittige, lieve, scherpe dames en een enkele heer. En ik zie ook veel lompheid en domheid. Maar goed, een dame zei net dat introspectie een aanrader is.
quote:_minny schreef op 25 juli 2012 @ 20:17:

[...]

Is dit geen cavia dan?

Ik vind van wel.

Zou ik mijn dochter er blij mee kunnen maken, als huisdier? Dan vergroot ik 'm gewoon en maak ik er mijn screensaver van. Eens kijken hoe lang ze dat leuk vindt, een huisdier.
quote:_minny schreef op 25 juli 2012 @ 20:08:

Ik ben niet grappig....ik bedoel....ik ben niet roze!

*Gaat hier heeeel erg paars zitten wezen* nee, je bent niet grappig, maar wel schattig

overigens heb ik van de week met mijn moeder een discussie gehad over die kleur die jij had uitgekozen. Ik zei paars, zij zei roze
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 20:18:

[...]

Wij afgestompten vragen dus waar, zodat we kunnen meebeleven wat jij beleeft, of jou helpen relativeren.Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je op zoek bent naar belegen rellen. Ramptoerist.
Kijk eens, niks misselijke reacties, wel fijne, grappige reacties .

Bloemetje voor de lieve dames (en heren?)
Hier komt ie mijn missselijke reactie, het gevoel voor humor van to heeft ze op strand latenliggen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:nouschi schreef op 25 juli 2012 @ 20:19:

[...]

deze toch?Of deze!

(das een heul errug verbaasde cavia)
Koop een tamagotchi Q
quote:fru1t3lla schreef op 25 juli 2012 @ 20:19:

[...]

Helaas :(. En jammer dat jouw cavia ook overleden is

Missy: ik dacht altijd dat dat een dansend marshmellow mannetje was Shit, daar gaat mijn leuke plannetje.
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 20:20:

[...]

nee, je bent niet grappig, maar wel schattig

overigens heb ik van de week met mijn moeder een discussie gehad over die kleur die jij had uitgekozen. Ik zei paars, zij zei roze Gezellig, eindelijk eens een kleurrijke discussie.
Je schrijft dat je het graag bespreekbaar wil maken. Wil je dat dan doen op de manier die je zelf heel vervelend vindt of wil je dat doen als een voorbeeld hoe het ook zou kunnen?

Zoals je zelf al schrijft zijn er verschillende mensen het met je eens. Zo is het echte leven natuurlijk ook: mensen hebben verschillende meningen. En gelukkig maar.

Ik denk dat het goed is om vaak door te vragen in plaats van de veroordelen. Of te onderzoeken in plaats van een mening klaar te hebben. Dat bedoel ik overigens niet als verwijt.
Bij deze is alles een cavia. Zelfs deze
quote:nouschi schreef op 25 juli 2012 @ 20:18:

[...]

Qua spelling heb je ook nog het één en ander te leren. Jemig wat een kromme zin.

Spelling en zins opbouw zijn idd niet altijd goed.

En stoort het?
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 15:55:

Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?Kan je reactie`s opnoemen? Dit is zo vaag.
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 20:20:

[...]

nee, je bent niet grappig, maar wel schattig

overigens heb ik van de week met mijn moeder een discussie gehad over die kleur die jij had uitgekozen. Ik zei paars, zij zei roze Ik vind jouw moeder heus waar heel lief....maar roze...
Ja want ze is een grammar nazi.
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 20:19:

Yoda is in tha houseEen panadol geen aspirientje is, maar zij die maken opmerking misselijkmakend zijn.

quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 20:21:

[...]

Shit, daar gaat mijn leuke plannetje. In mijn namen topic heb ik nog een tekening gepost van een caafje :3 Wel een heel saaie screensaver zo.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:21:

[...]

Spelling en zins opbouw zijn idd niet altijd goed.

En stoort het?Yep. Vrij respectloos naar je mede-forummers toe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven