misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:16:

Oh jakkes, vakantie. Hopelijk ga je niet te lang?

Nee.....gelukkig maar twee weken en met hele leuke mensen ook nog. Erg hoor. Totaal geen zin in.

Dank voor de

quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:18:

[...]

Oh ik wel een aandeel in het geheel.

Ik zie wat er hier regelmatig op het forum gebeurd en ja ik sta nog steeds achter mijn OP maar de meeste hier beginnen met lollig opmerkingen omdat er dames tussen zitten die zich aangesproken voelen en het er liever niet over willen hebben.Ja.
quote:itsme26 schreef op 25 juli 2012 @ 21:21:

o hier zit iedereen he he komt spuit 11 ook nog eens keer langs
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En ineens weet ik het: je mist gewoon de kotssmiley.

Ach meid, dat hebben meerdere.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:21:

Nee ik kan je niet uitleggen waarom die zich aangesproken voelen helaas. Ze noemen zich zelf het groepje en dat is het.

[...]

Ik zie wat er hier regelmatig op het forum gebeurd en ja ik sta nog steeds achter mijn OP maar de meeste hier beginnen met lollig opmerkingen omdat er dames tussen zitten die zich aangesproken voelen en het er liever niet over willen hebben.

Nee ik kan je niet uitleggen waarom die zich aangesproken voelen helaas. Ze noemen zich zelf het groepje en dat is het.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tadaaaaaaaaa daar is het groepje

En dat bewijst maar weer dat jij verkeerd interpreteert en dat je dingen leest die er niet staan.

"Ze" noemen zichzelf namelijk nóóit "het groepje". En volgens mij voelen ze zich ook al niet aangesproken. Ik niet in ieder geval. Of nou ja, ik wel, maar dat vond ik niet terecht. Gister niet en vandaag ook niet.
quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:22:

[...]

Ik heb een aandeel in het geheel, want de rest doet zo stom?

Let op, hier komt 'ie: Het zit nog al diep he ?
Per definitie hebben we allen een aandeel in het geheel, daar wij deel uitmaken van "het geheel als geheel" oefenen we invloed uit op het geheel.

*mag ik nu aan de drank na zo'n waardevolle en diepzinnige bijdrage??*
quote:itsme26 schreef op 25 juli 2012 @ 21:21:

o hier zit iedereen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee, die facepalm is best wel oppervlakkig eerlijk gezegd. Die gaat nergens ín ofzo. Je hand blijft dan gewoon op je voorhoofd liggen.
Ik als Illuminati voel me zwaar beledigd dat ik groepje wordt genoemd.
aangenaam mijn tweede naam is het groepje

(sorry dat ik zo laat binnen kwam vallen maar mijn laboutins bleven haken in de tram)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 21:24:

Tadaaaaaaaaa daar is het groepjeDickens! Het duurde even maar daar is ie hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:25:

Per definitie hebben we allen een aandeel in het geheel, daar wij deel uitmaken van "het geheel als geheel" oefenen we invloed uit op het geheel.

*mag ik nu aan de drank na zo'n waardevolle en diepzinnige bijdrage??* ik wilde net vragen of je al aan de drank zat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:24:

[...]

En dat bewijst maar weer dat jij verkeerd interpreteert en dat je dingen leest die er niet staan.

"Ze" noemen zichzelf namelijk nóóit "het groepje". En volgens mij voelen ze zich ook al niet aangesproken. Ik niet in ieder geval. Of nou ja, ik wel, maar dat vond ik niet terecht. Gister niet en vandaag ook niet.Lees maar eens alles ipv van de helft te kopieeren en gisteren doet nog pijn he?
Hey ik wil wel een woord van dank voor mijn staande ovatie hoor. Ik ben er best moe van geworden

[...]

Ik zie wat er hier regelmatig op het forum gebeurd en ja ik sta nog steeds achter mijn OP maar de meeste hier beginnen met lollig opmerkingen omdat er dames tussen zitten die zich aangesproken voelen en het er liever niet over willen hebben.Maar men maakt nu gewoon lol en al lang niet meer om de OP of zo. Ben jij boos? Want volgens mij is hier verder niemand boos of boos geweest.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:25:

*mag ik nu aan de drank na zo'n waardevolle en diepzinnige bijdrage??*

Het moet andersom. Eerst aan de drank. Daarna komen dan de diepzinnige bijdragen.

(Toch? Natonco? )
Louboutins. Cultuurbarbaren
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 21:26:

[...]

ik wilde net vragen of je al aan de drank zat
quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:27:

[...]

Het moet andersom. Eerst aan de drank. Daarna komen dan de diepzinnige bijdragen.

(Toch? Natonco? )Geld een overdosis aan vage medicatie ook ipv drank?
Vertel Q. Panadolletje verkeerd gevallen gister?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven