misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Nou, steek even je vinger op: wie is er boos?
Kritieke vraag = ga ik dood?

Tenminste, als ik kritiek zou liggen denk ik dat dat mijn vraag zou zijn.
Q dat is een vraag met dubbele bodem. Ben woest maar niet om deze charmante TO
Hokjes zijn handig. Er zijn dus blijkbaar "ongevoelige, domme, gemene, en rare OP's" (@Ruza) en "normale topics. Hierin kletsen mensen elkaar na, je voelt het aan in een topic, hoe de "tendens" en teneur is, en die is besmettelijk = trekt (in mijn ogen) meer van soortgelijke reacties aan. Blijkbaar onder het mom: zo is t maar net! En dan van leer kunnen trekken hoe weinig inzicht TO heeft, hoe dom ze is dat ze bij hem blijft of wat dan ook.

Aan de zijlijn staan de beste trainers of hoe ging dat gezegde ook weer (soms ook wel erg handig als je weet dat hier altijd iemand is die dit soort "missers" recht gaat zetten ).

Wat ik zelf ervaar is dat er heel erg wordt geplozen om een reactie weer "ongegrond" te verklaren of "gezien je eerdere topics" en dan volgt er vaak een discreditatie.

Klein voorbeeldje van hier.

Als Molly hier schrijft dat ze "op haar eigen niveau" wil blijven dat dan iemand anders dus echt gaat neerzetten: nou nou, ik vond je opmerking net op een ander topic echt wel onder de gordel. Soms wordt er ook echt via het loepje gezocht naar dit soort "tegengeluiden" op een opmerking van een forummer. DIE TIJD!! denk ik dan altijd, die dat kost!! Dat iemand dat dus daadwerklijk helemaal gaat zitten uitzoeken.

Ik begrijp dat niet, zoiets is toch niet boeiend, iemand als het ware "een spiegel voorhouden" op een dergelijke manier in plaats van er rechtstreeks naar te vragen bv

Alsof dat Molly's reactie weer "onderuit" haalt, en wat ze wilde zeggen weer nietig moet worden verklaard. Waarom? Het is gewoon haar mening.

Wat ik persoonlijk vervelend vind is als anderen als het ware gaan invullen hoe iemand zich zou moeten voelen, zich zou moeten gedragen in een bepaalde situatie of wat zijn/haar intenties zijn.

Dat is niet te zeggen voor een ander.

Bv las ik ergens: 2 jaar verdriet hebben is echt "te lang" "geef jezelf een schop onder je kont, je blijft erin hangen en dat doe je zelf". Alsof TO dit voor haar lol deed!

Dat is de reden dat ik soms ook niet/minder post. Dus @Panadol: same here.

Gelukkig gaat het niet altijd zo en zijn er (net als IRL) veel genanceerde ruimdenkenden hier op het forum en die schrijven vaak heel invoelende reacties vol welwillende spiegels, en vragen waar ik wat aan heb, en dat al jaren!

Dus t wisselt nogal eens...

Wat ik het fijnste vind aan het forum en soms ook echt tot tranen toe ontroerd van kan raken is de kwetsbaarheid die mensen kunnen tonen, de openhartigheid waarmee ze delen wat voor hen heel intiem en persoonlijk is. Ik probeer dit altijd heel erg in mijn achterhoofd te houden als ik reageer, dat iemand heel kwetsbaar is door vaak zo eerlijk te zijn.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:natonco schreef op 25 juli 2012 @ 21:36:

Ik ben ook niet boos hoor. Ik trek me gewoon terug in het groepje voor troost en comfort Goh, ik wist niet eens dat jij ook in het groepje zat! Welkom dan maar .
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 21:33:

En Panadol: het is al zo'n 25 pagina;s geleden tegen je gezegd en toen heb je er niets mee gedaan dus ik zeg het nog maar een keer: hou hier mee op. Je dreigt jezelf belachelijk te maken. Misschien heb je dat al gedaan intussen zelfs ( je ziet ik blijf heel aardig aan de veilige kant).

Ja er is tegen mij gezegd dat ik weg moest gaan.

Maar ik heb na 25 pagina's nog geen antwoorden gekregen en ja ik heb of ben belachelijk gemaakt en dat maakt mij niks uit.

Maar om door andere forummers erop gewezen te worden te vertrekken schiet niet op,ik blijf toch!

ook al schelden er mensen of wat dan ook.

Sommige hebben hier hun ware aard laten zien op dit topic, dat heb ik al wel bereikt.
quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:37:

Nou, steek even je vinger op: wie is er boos?

Is altijd ongesteld ook goed?

Wat een rotpoll trouwens.
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 21:38:

[...]

Goh, ik wist niet eens dat jij ook in het groepje zat! Welkom dan maar .Even serieuze vraag kan dat?
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 21:39:

[...]

Is altijd ongesteld ook goed?

Wat een rotpoll trouwens.Ja sorry hoor, maar ik ben dom, hoorde ik van Solomio. Of was jij dat nou? In dat geval ligt het aan jou en is het wel een goede poll.
Dankje Soep, ik voel me helemaal warm en fuzzy worden
En altijd ongesteld is ook goed ja. Heb je daar ook eens voordeel aan.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:38:

Q dat is een vraag met dubbele bodem. Ben woest maar niet om deze charmante TO

niet boos op mij? hoe kan dat nou.

Ik stel kritieke doodsvragen en jullie worden niet boos?
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:39:

[...]

Maar ik heb na 25 pagina's nog geen antwoorden gekregen en ja ik heb of ben belachelijk gemaakt en dat maakt mij niks uit.

Maar om door andere forummers erop gewezen te worden te vertrekken schiet niet op,ik blijf toch!

Sommige hebben hier hun ware aard laten zien op dit topic, dat heb ik al wel bereikt.Huhhhh , het moet te veel vage medicatie zijn. Ik zie alleen maar forummers die zichzelf zijn en ik zo ook al jaren ken.... En om eerlijk te zijn zoals ik ze ken van toen en ze nu eindelijk weer een beetje zijn. (en ik ze stiekem gemist heb hier )
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:40:

[...]

Even serieuze vraag kan dat?Altijd
Het is vast de wijn maar echt, ik lach me tranen hier. Dank Padol, voor de hilarische avond
Of je antwoord krijgt is een tweede

[...]

Sommige hebben hier hun ware aard laten zien op dit topic, dat heb ik al wel bereikt.Ware aard? Bereikt? Panadol het wordt tijd om iets anders te gaan doen denk ik. Niet omdat ik vind dat je niets zou mogen zeggen meer omdat dit nogal fanatiek op me over komt en wat helpt dit je nu he? Misschien even iets anders doen dan forummen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:natonco schreef op 25 juli 2012 @ 21:42:

Het is vast de wijn maar echt, ik lach me tranen hier. Dank Padol, voor de hilarische avond Haldol is weer voor iets anders hoor! (Google zelf maar even. )
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:41:

[...]

niet boos op mij? hoe kan dat nou.

Ik stel kritieke doodsvragen en jullie worden niet boos?

Lieve panadol. leef mijn leven een weekje en dan weet je waarom ik echt niet boos wordt om jou.

Je mag kritisch zijn, je mag commentaar hebben, je mag het godbetert zelfs niet met andere forummers eens zijn. Maar lees even terug wat je opmerking naar mij. Je krijgt wat je geeft. Zo simpel is het.
Hee hee hee, ik keek ER!
quote:natonco schreef op 25 juli 2012 @ 21:42:

Het is vast de wijn maar echt, ik lach me tranen hier. Dank Padol, voor de hilarische avond graag gedaan.

[...]

Sommige hebben hier hun ware aard laten zien op dit topic, dat heb ik al wel bereikt.

Ik heb niet gezegd dat je weg moest gaan hoor, dat maak jij er van. Wat mij betreft ben jij hier net zo welkom als iedereen. Ik bedoel dat je moet ophouden met deze domme ruzie. Ik herken dit soort ruzies wel hoor, van als ik PMS heb. Dan bijt ik mezelf vast in een zelfverzonnen meningsverschil zeg maar, en dan ga ik helemaal uit mijn potje. Uiteindelijk eindigt een dergelijke ruzie altijd in een gigantische lachbui omdat ik gaandeweg toch in ga zien dat het nergens over ging. En gelukkig lachen mijn man en kinderen dan vrolijk mee omdat ze wel weten dat ik het allemaal niet zo rottig bedoel. Ik hoop oprecht dat jij hier zo meteen ook om kan lachen want echt, het sop is de kool niet waard.

En oh ja, een disclaimer: deze post is dus echt, echt, echt aardig bedoeld.
quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:44:

[...]

Haldol is weer voor iets anders hoor! (Google zelf maar even. )

Hey ik heet geen BGB ik weet niet hoe google werkt .

HELP!!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Hey ik heet geen BGB ik weet niet hoe google werkt .

HELP!!Doe niet zo kinderachtig, open een topic.
moet ik al loepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven