misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:44:

[...]

Lieve panadol. leef mijn leven een weekje en dan weet je waarom ik echt niet boos wordt om jou.

Je mag kritisch zijn, je mag commentaar hebben, je mag het godbetert zelfs niet met andere forummers eens zijn. Maar lees even terug wat je opmerking naar mij. Je krijgt wat je geeft. Zo simpel is het.Ja dat snap ik maar ik ben toch ook zo behandeld door veel forummers hier.En nee ik ben echt niet kwaad maar ik snap gewoon niet dat er op viva soms iemand gruwelijk onderuitgeschopt moet worden.( En nee ik heb dit topic niet zo ervaren)
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Hey ik heet geen BGB ik weet niet hoe google werkt .

HELP!!

*zucht*

haldol

Doe het de volgende keer lekker zelf, zó moeilijk is het niet.
En ik kan niet quoten op dit ding, maar ik weet dat haldol het favo medicijn voor gekke patiënten uit ER was. Een beetje zoals ze bij House altijd denken dat het Lupus is. Ik kijk ook teveel tv.
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 21:47:

[...]

Doe niet zo kinderachtig, open een topic.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:41:

[...]

niet boos op mij? hoe kan dat nou.

Ik stel kritieke doodsvragen en jullie worden niet boos?
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 juli 2012 @ 21:47:

moet ik al loepen?Mag je helemaal zelf weten. Zo ben ik dan ook wel weer.
Je hebt nogal wat verslavingen, Natonco. Wil je erover praten?
Haldol krijg je een olifant mee plat. En MJ
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:39:

[...]

Ja er is tegen mij gezegd dat ik weg moest gaan.

Maar ik heb na 25 pagina's nog geen antwoorden gekregen en ja ik heb of ben belachelijk gemaakt en dat maakt mij niks uit.

Maar om door andere forummers erop gewezen te worden te vertrekken schiet niet op,ik blijf toch!

ook al schelden er mensen of wat dan ook.

Sommige hebben hier hun ware aard laten zien op dit topic, dat heb ik al wel bereikt. ik heb je antwoorden gegeven en je niet belachelijk gemaakt en in ruil daarvoor heb je mij aangevallen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is verschrikkelijk panadol. Ik voel met je mee. En nu?
soepje

Dat heb JIJ ook niet tegen mij gezegd dat is tegen mij gezegd omdat degene zij deze topic's lopen altijd verkeerd af en daar ga ik niet voor opzij.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:48:

[...]

Ik bedoel het goed hoor,

Het komt alleen een beetje rottige mijn toetsenbord uit.

Shit, heeft de TO het toch over mij

Ik jank gewoon even mee.
Het is allemaal om mijn leven en vooral mijn zorgen te ontsnappen Niks nieuws onder de zon
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:47:

[...]

Ja dat snap ik maar ik ben toch ook zo behandeld door veel forummers hier.En nee ik ben echt niet kwaad maar ik snap gewoon niet dat er op viva soms iemand gruwelijk onderuitgeschopt moet worden.( En nee ik heb dit topic niet zo ervaren)

Je doet er dus gewoon lekker aan mee......

Verbeter de Wereld begin bij jezelf.
Oh en let je even op, Panadol?quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:47:

[...]

*zucht*

haldol

Doe het de volgende keer lekker zelf, zó moeilijk is het niet. Zo typ ik het als ik het niet vriendelijk bedoel. Dan weet je dat voor de volgende keer. En dan is dit de "ik word hier zo moe van"-variant. Dus dan heb je nog niet eens de lelijke variant te pakken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 juli 2012 @ 21:49:

Het is verschrikkelijk panadol. Ik voel met je mee. En nu?Niks het is niet verschrikkelijk wilde gewoon wat aankaarten en als dat scherpe vragen zijn beginnen er altijd wel mensen te bulderen.that's all
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 21:49:

[...]

ik heb je antwoorden gegeven en je niet belachelijk gemaakt en in ruil daarvoor heb je mij aangevallen Wacht Ho Stop! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we blijven wel van Roosje af.
quote:natonco schreef op 25 juli 2012 @ 21:50:

Het is allemaal om mijn leven en vooral mijn zorgen te ontsnappen Niks nieuws onder de zon Oh gelukkig maar. Ik was even bang dat er iets ergs aan de hand was. Dat je forummen niet leuk meer vond ofzo.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 21:50:

soepje

Dat heb JIJ ook niet tegen mij gezegd dat is tegen mij gezegd omdat degene zij deze topic's lopen altijd verkeerd af en daar ga ik niet voor opzij.Ik voelde me ook niet aangesproken hoor. Maar wat vind je van de rest van mijn betoog? Ik bedoel, als je wilt dat men naar je luistert zul je zelf ook moeten luisteren. Zeg maar,
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 21:50:

[...]

Ik bedoel het goed hoor,

Het komt alleen een beetje rottige mijn toetsenbord uit.

Shit, heeft de TO het toch over mij

Ik jank gewoon even mee. je bedoelde het niet zo kwaad natuurlijk
@evelynsalt

"quote: billyjean schreef op 25 juli 2012 @ 20:45 :

[...]

dit bedoel je dus! Je hebt helemaal gelijk TO!

Huilie."

Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer.

Wacht maar niet op mij, het is de laatste keer.

Dat je mij bedrogen hebt, het is te laat.

Want mijn liefde voor jou dat is nu toch enkel haat.

.....Maar dan wel zingen he!

quote:qwerttu schreef op 25 juli 2012 @ 21:51:

Oh en let je even op, Panadol?

[...]

Zo typ ik het als ik het niet vriendelijk bedoel. Dan weet je dat voor de volgende keer. En dan is dit de "ik word hier zo moe van"-variant. Dus dan heb je nog niet eens de lelijke variant te pakken.

Dat jij niet moe van jezelf word is al een raadsel.

En ben je nu echt boos op mij?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 21:52:

[...]

Wacht Ho Stop! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we blijven wel van Roosje af.Zit die blauwe ook al in het groepje dan? Zou het schelen als ik ook een kleurtje nam?
@Huh, heb blijkbaar iets gemist? Panadol weggaan op haar eigen topic? Als het niet zo vreemd was zou ik er haast om gaan lachen.

@Panadol: eens met je, gewoon blijven. Ben blij met je topic. Heb vaak hetzelfde gedacht als je schrijft in je OP (de rest niet allemaal gelezen). Enne: t is je eigen topic dus hier weggaan en uitgescholden worden is 1 ding: belachelijk....(en als je uitgescholden wordt hier zou ik de moderator inschakelen!)

T is toch moeilijk om jezelf te blijven uiten zoals je dit zelf wilt als je daarvoor als het ware wordt "weggestemd", vandaar dat dit topic misschien kan dienen om iedereen daar bewuster van te zijn: dat ruimte om gewoon je eigen "liedje" te zingen zo belangrijk is!

Xknufs
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 21:52:

Ik voelde me ook niet aangesproken hoor. Maar wat vind je van de rest van mijn betoog? Ik bedoel, als je wilt dat men naar je luistert zul je zelf ook moeten luisteren. Zeg maar,

Tijd om zelf een "kritieke doodsvraag" te stellen dan, groentsoep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven