misselijke reacties.
woensdag 25 juli 2012 om 15:55
Waarom krijg je hier misselijke reacties?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
woensdag 25 juli 2012 om 22:03
@evelynsalt
"quote: billyjean schreef op 25 juli 2012 @ 21:53 :
@evelynsalt
"quote: billyjean schreef op 25 juli 2012 @ 20:45 :
[...]
dit bedoel je dus! Je hebt helemaal gelijk TO!
Huilie."
Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer.
Wacht maar niet op mij, het is de laatste keer.
Dat je mij bedrogen hebt, het is te laat.
Want mijn liefde voor jou dat is nu toch enkel haat.
.....Maar dan wel zingen he!
Je bent mijn geliefde niet!"
Niet...??!!!
huilieeeeee
@evelynsalt
[...]
Huilie."
Niet...??!!!
huilieeeeee
woensdag 25 juli 2012 om 22:03
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 18:15:
de reacties zouden al anders zijn wanneer BGB of Leo een topic zouden openen over dit onderwerp.
Denk je?Ik vermoed dat ze het heel anders zouden omschrijven en de persoon in kwestie in het betreffende topic zouden aanspreken.
Weet je volgens mij heeft het weinig met een forummer te maken maar meer hoe generaliserend en veroordelend je mensen aanspreekt doordat je een algemeen topic opent over iets wat je stoort op een andere plek.
Dat is wat mij aan topics als dit tegen staat.
de reacties zouden al anders zijn wanneer BGB of Leo een topic zouden openen over dit onderwerp.
Denk je?Ik vermoed dat ze het heel anders zouden omschrijven en de persoon in kwestie in het betreffende topic zouden aanspreken.
Weet je volgens mij heeft het weinig met een forummer te maken maar meer hoe generaliserend en veroordelend je mensen aanspreekt doordat je een algemeen topic opent over iets wat je stoort op een andere plek.
Dat is wat mij aan topics als dit tegen staat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 25 juli 2012 om 22:04
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 21:55:
Flikker op met dat geel
Dit is wel even serieus:
Er word hier wel vaker gerept met een spreekwoordelijk groepje
Ik zei straks het groepje maar echt ik weet niet wie wat waar hoe,en ik hoef het ook niet te weten maar het vliegt hier nog al vlug over het forum.En nogmaals ik scheer niemand over een kam dus groepje bestaat voor mij niet.
Flikker op met dat geel
Dit is wel even serieus:
Er word hier wel vaker gerept met een spreekwoordelijk groepje
Ik zei straks het groepje maar echt ik weet niet wie wat waar hoe,en ik hoef het ook niet te weten maar het vliegt hier nog al vlug over het forum.En nogmaals ik scheer niemand over een kam dus groepje bestaat voor mij niet.
woensdag 25 juli 2012 om 22:05
woensdag 25 juli 2012 om 22:05
quote:billyjean schreef op 25 juli 2012 @ 22:03:
@evelynsalt
@evelynsalt
[...]
Huilie."
Niet...??!!!
huilieeeeee en het kind is mijn zoon niet!
@evelynsalt
@evelynsalt
[...]
Huilie."
Niet...??!!!
huilieeeeee en het kind is mijn zoon niet!
woensdag 25 juli 2012 om 22:06
quote:misia schreef op 25 juli 2012 @ 21:53:
@Huh, heb blijkbaar iets gemist? Panadol weggaan op haar eigen topic? Als het niet zo vreemd was zou ik er haast om gaan lachen.
@Panadol: eens met je, gewoon blijven. Ben blij met je topic. Heb vaak hetzelfde gedacht als je schrijft in je OP (de rest niet allemaal gelezen). Enne: t is je eigen topic dus hier weggaan en uitgescholden worden is 1 ding: belachelijk....(en als je uitgescholden wordt hier zou ik de moderator inschakelen!)
T is toch moeilijk om jezelf te blijven uiten zoals je dit zelf wilt als je daarvoor als het ware wordt "weggestemd", vandaar dat dit topic misschien kan dienen om iedereen daar bewuster van te zijn: dat ruimte om gewoon je eigen "liedje" te zingen zo belangrijk is!
Xknufs lieve schat, als je nou gewoon eerst eens leest voordat je gaat blaten, scheelt zoveel gezichtsverlies
@Huh, heb blijkbaar iets gemist? Panadol weggaan op haar eigen topic? Als het niet zo vreemd was zou ik er haast om gaan lachen.
@Panadol: eens met je, gewoon blijven. Ben blij met je topic. Heb vaak hetzelfde gedacht als je schrijft in je OP (de rest niet allemaal gelezen). Enne: t is je eigen topic dus hier weggaan en uitgescholden worden is 1 ding: belachelijk....(en als je uitgescholden wordt hier zou ik de moderator inschakelen!)
T is toch moeilijk om jezelf te blijven uiten zoals je dit zelf wilt als je daarvoor als het ware wordt "weggestemd", vandaar dat dit topic misschien kan dienen om iedereen daar bewuster van te zijn: dat ruimte om gewoon je eigen "liedje" te zingen zo belangrijk is!
Xknufs lieve schat, als je nou gewoon eerst eens leest voordat je gaat blaten, scheelt zoveel gezichtsverlies
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 25 juli 2012 om 22:06
woensdag 25 juli 2012 om 22:07
woensdag 25 juli 2012 om 22:08