misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
quote:Enn schreef op 25 juli 2012 @ 23:42:

Trek je dan door die landen? Of ga je per vakantie naar één plek?Ligt eraan of de kinderen erbij zijn zo ja dan boek ik een hotel,zo niet leef ik met een rugzak en man.
Nu zou ik natuurlijk een hele misselijke reactie kunnen geven maar hey, het topic is net weer pais en vree dus ik laat het maar

We hebben het over vakanties? Ik ga volgende week weer heerlijk naar het tropisch en avontuurlijk Apeland, Yay!
quote:bammetjebamie schreef op 26 juli 2012 @ 00:02:

Nu zou ik natuurlijk een hele misselijke reactie kunnen geven maar hey, het topic is net weer pais en vree dus ik laat het maar

We hebben het over vakanties? Ik ga volgende week weer heerlijk naar het tropisch en avontuurlijk Apeland, Yay!

Geef maar een reactie hoor!

Maar het tropische en avontuurlijk Apenland weet ik niet waar jij heen gaat.Ik wens je wel een goede en relaxte vakantie toe.
Waarom misselijke reacties; dit is een vrouwenforum. Het is bijzonder te zien dat iemand een vraag stelt en zoveel mensen gaan reageren op een manier die op geen enkele wijze antwoord geeft maar slechts veroordelingen. Alsof dit forum niet groot genoeg is voor topics die je wel bekoren. Sommige mensen lijken alleen maar op te dagen om af te kraken. Heel erg pathetic maar ja.

Ik ben man, maar voor ieders belang snel weg hier. Verzoek is in behandeling. Je hoeft hier niet te zijn panadol, dit lijkt ook niet jouw forum.
quote:schreeuwlelijk schreef op 26 juli 2012 @ 00:19:

Waarom misselijke reacties; dit is een vrouwenforum. Het is bijzonder te zien dat iemand een vraag stelt en zoveel mensen gaan reageren op een manier die op geen enkele wijze antwoord geeft maar slechts veroordelingen. Alsof dit forum niet groot genoeg is voor topics die je wel bekoren. Sommige mensen lijken alleen maar op te dagen om af te kraken. Heel erg pathetic maar ja.

Ik ben man, maar voor ieders belang snel weg hier. Verzoek is in behandeling. Je hoeft hier niet te zijn panadol, dit lijkt ook niet jouw forum.Ik kom hier ook wel leuke dingen tegen. Maar ja vraag word beantwoord met de aanval sommige hier zijn gewoon zwak.
quote:panadol schreef op 26 juli 2012 @ 00:22:

[...]

Ik kom hier ook wel leuke dingen tegen. Maar ja vraag word beantwoord met de aanval sommige hier zijn gewoon zwak.

Rancune, kortzichtigheid en ronduit flauw zijn om het flauw zijn lijkt een terugkomend gegeven hier. Heb je een serieuze vraag, een gevoelige vraag, stel hem gewoon niet hier! Een vraag over een jurkje of die 'lul van een vent' of 'die trut van een vriendin' kan je best stellen. Maar gevoelige vragen, persoonlijk van aard en wellicht beetje boven het maaiveld uitstekend, zou ik maar voorzichtig mee zijn.

Sommige mensen zullen dit een misselijke reactie vinden; het slechtste van ons kortzichtige NL kleinkader denken zie ik hier. Verder denken dan je neus lang is? Soms wel, meestal niet hier.
Panadol, als je had gelezen dan had je begrepen dat we het hierover hadden:quote:lara1980 schreef op 25 juli 2012 @ 21:01:

Ik ben het helemaal met je eens... Vandaag ook voor het eerst een onderwerp geplaatst op het forum...

Maar wat een reacties krijg ik terug ... Pfff mensen gaan helemaal in discussie met elkaar en lijkt wel of ze echt boos op me zijn...

Waar maken ze zich druk om, hebben ze niks beters te doen dan alleen maar mensen afzeiken ??

En dat is een waard.

IN dit topic ja.

Om dan mensen uit te maken voor droeftoeter en weet ik veel wat is niet netjes en bovendien erg hypocriet. Ik heb nl wel netjes gereageerd op jouw OP, dat ik het niet zo zie.
quote:missy_acy schreef op 26 juli 2012 @ 00:54:

Panadol, als je had gelezen dan had je begrepen dat we het hierover hadden:

[...]

En dat is een waard.

IN dit topic ja.

Om dan mensen uit te maken voor droeftoeter en weet ik veel wat is niet netjes en bovendien erg hypocriet. Ik heb nl wel netjes gereageerd op jouw OP, dat ik het niet zo zie.Grapje zeker de groeten aan dikkertje dap dat is de persoon die achter mensen z'n rug om loop te zeiken spreek je d'r op aan zeg je toch gewoon dat het ergens anders overgaat.Hypocrieten ben2 tegen gekomen en netjes ben je zelf ook niet anders was je wel direct geweest DROEFTOETER!!!!
Zijn we alweer lief tegen elkaar hier?
quote:_minny schreef op 26 juli 2012 @ 07:07:

Zijn we alweer lief tegen elkaar hier? alleen als iedereen offtopic gaat Min, anders is het gelijk weer mot
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:panadol schreef op 26 juli 2012 @ 01:04:

[...]

Grapje zeker de groeten aan dikkertje dap dat is de persoon die achter mensen z'n rug om loop te zeiken spreek je d'r op aan zeg je toch gewoon dat het ergens anders overgaat.Hypocrieten ben2 tegen gekomen en netjes ben je zelf ook niet anders was je wel direct geweest DROEFTOETER!!!!En zo komt de ware aard toch nog boven drijven.
D R O E F T O E T E R S ! ! !
Stomme vuvuzela's.
quote:jaschenca_2 schreef op 26 juli 2012 @ 09:34:

[...]

En zo komt de ware aard toch nog boven drijven.Die was allang al bekend hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 26 juli 2012 @ 09:54:

[...]

Die was allang al bekend hoor Ah, die heb ik gemist. Alhoewel, bij dit soort topics blijkt vaak dat de TO er zelf ook wat van kan als het gaat om misselijke reacties geven .
Goh, ze kennen ook een vivawoordje.

Nou applaus.

Hoera.

En ja dit is een vervelende reactie

En heb er geen moeite mee.
quote:jaschenca_2 schreef op 26 juli 2012 @ 10:03:

[...]

Ah, die heb ik gemist. Alhoewel, bij dit soort topics blijkt vaak dat de TO er zelf ook wat van kan als het gaat om misselijke reacties geven .

Het staat zelf in de OP !!!

Ma ja daar heb je natuurlijk wel 40 pagina's voor nodig om achter te koen.
quote:panadol schreef op 26 juli 2012 @ 10:31:

[...]

Ma ja daar heb je natuurlijk wel 40 pagina's voor nodig om achter te koen.

En maar olie op het vuur gooien,

Voel jij je daar nu beter onder?
nou, als het al in de OP staat waarom vraag je het dan niet gewoon aan jezelf?!?
en Missy Acy is zekerssssss geen droeftoeter
dacht trouwens dat dit weer zo leuke 'gierige actie' achtig topic was! helaas maar misschien kunnen we er wel een van maken :D
quote:panadol schreef op 26 juli 2012 @ 10:31:

[...]

Ma ja daar heb je natuurlijk wel 40 pagina's voor nodig om achter te koen.Goedemorgen Panaatje! Het wordt mooi weer vandaag, geniet ervan meid. En nu niet meer zo droeftoeteren he?
quote:linxy schreef op 26 juli 2012 @ 10:43:

nou, als het al in de OP staat waarom vraag je het dan niet gewoon aan jezelf?!?

Nou zelf kun je d'r ook wat van.

Lucht je hardje maar hoor!

In de OP staan ook vragen mag wel antwoord geven.
quote:linxy schreef op 26 juli 2012 @ 10:45:

en Missy Acy is zekerssssss geen droeftoeter Mening verschilletje tsja de waarheid mag er zijn.
quote:galadriel schreef op 26 juli 2012 @ 10:33:

[...]

En maar olie op het vuur gooien,

Voel jij je daar nu beter onder?

De reacties hier is het vuur en ik olie alleen maar een beetje.

Hmm nee ik ga mezelf niet beter of slechter voelen.

Maar hoe voel jij je nu? het onderwerp laat je niet los dus wat zit je dwars?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven