Gazpacho?

26-07-2012 18:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Noob-vraag: Ik heb net een fles kant en klare gazpacho gekocht. Lees ik op het etiket bij bereidingswijze: "de soep in een pan op matig vuur aan de kook brengen". Huh? Gazpacho moet je toch koud eten of snap ik t niet?
Volgens mij is gazpacho koud, maar proef het, zou ik zeggen. Is het koud lekker, dan warm je het toch niet???
Ja je moet het koud laten worden. Dus eerst warm ( lauw) maken en dan laten afkoelen. Raar maar waar.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Toevallig zit ik net aan een kom gazpacho maar vanmiddag wel zelfgemaakt van verse tomaten, en ijskoud. Misschien verkoopt die fabrikant ook andere soep in flessen, dan kan het een standaard-tekst zijn. Ik heb nooit kant-en-klaar troep.
verba volant, scripta manent.
MarianneDavids: to my defence, het is bio-gazpacho van Maass keuken, vandaag gemaakt enzo, zonder gekke ingrediënten. Had geen zin om te koken, vanmiddag al salade op en dan vind ik dit best verantwoord.
Al was het geen bio-gazpacho, maar eigen merk cup-a-soup, je gaat je hier toch niet verdedigen voor je avondeten.
quote:borderwalk schreef op 26 juli 2012 @ 19:29:

Al was het geen bio-gazpacho, maar eigen merk cup-a-soup, je gaat je hier toch niet verdedigen voor je avondeten.

En zo is dat !

Vermoed overigens dat het even opgewarmd moet worden om alle ingredienten genoeg gaar te maken en iid daarna koud eten.
Volgens mij moet je verse gazpacho ook echt niet eerst verwarmen hoor. Het is gewoon rauw gepureerd. Met allerlei stukjes groenten die je er dan aan tafel nog in doet.

Lekker!
Bah, zo vies!
Heerlijk met dit weer! Moet ik morgen ook maar weer eens maken. Ik verwarm het trouwens nooit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb een x gazpacho zelf gemaakt en ik heb de groenten niet gekookt, gewoon rauw gelaten, was erg lekker. Dus denk dat het een foutje is anders zou er ook moeten opstaan dat je het moet aflaten koelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven