Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 26 juli 2012 om 20:50
donderdag 26 juli 2012 om 20:51
Pffff ff twee uurtjes niet aanwezig op het forum en ineens hebben we een deel 3! Jeeeeej!
ik heb helaas geen camera om jullie mee te loodsen door mijn huis. Misschien moet ik een party organiseren en kunnen jullie met aanhangers mijn kant opkomen
Ik ben zo weer thuis (eindelijk vrij!!!) en dan zal ik nog even weer wat spullen posten in dit nieuwe topic!! Met ook maar weer even wat nieuwe dingen erbij!
ik heb helaas geen camera om jullie mee te loodsen door mijn huis. Misschien moet ik een party organiseren en kunnen jullie met aanhangers mijn kant opkomen
Ik ben zo weer thuis (eindelijk vrij!!!) en dan zal ik nog even weer wat spullen posten in dit nieuwe topic!! Met ook maar weer even wat nieuwe dingen erbij!
donderdag 26 juli 2012 om 20:52
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 20:51:
Pffff ff twee uurtjes niet aanwezig op het forum en ineens hebben we een deel 3! Jeeeeej!
Ik ben zo weer thuis (eindelijk vrij!!!) en dan zal ik nog even weer wat spullen posten in dit nieuwe topic!! Met ook maar weer even wat nieuwe dingen erbij!Haha, ook een idee inderdaad! Als dat nu meerdere mensen doen, in een bepaalde volgorde in een route, dan kunnen we carpoolen en verzamelen tegelijk.
Ik ben zo weer thuis (eindelijk vrij!!!) en dan zal ik nog even weer wat spullen posten in dit nieuwe topic!! Met ook maar weer even wat nieuwe dingen erbij!Haha, ook een idee inderdaad! Als dat nu meerdere mensen doen, in een bepaalde volgorde in een route, dan kunnen we carpoolen en verzamelen tegelijk.
donderdag 26 juli 2012 om 20:53
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- kluitman thrillers:
mc summer: de laatste nacht
richie tankersley cusick: doodsbang
richie tankersley cusiek: de strandwacht
richie tankersley cusiek: ben ik de volgende?
carol ellis: wat moet hij van me?
carol ellis: het raam
carol ellis: doodse stilte
a. bates: verdwenen
r.l. stine: de babysitter 2
r.l.l stine de waarschuwing.
en een stapel tijdschriften. verschillende ( gezondnu, happinezz, en nog een paar)
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- kluitman thrillers:
mc summer: de laatste nacht
richie tankersley cusick: doodsbang
richie tankersley cusiek: de strandwacht
richie tankersley cusiek: ben ik de volgende?
carol ellis: wat moet hij van me?
carol ellis: het raam
carol ellis: doodse stilte
a. bates: verdwenen
r.l. stine: de babysitter 2
r.l.l stine de waarschuwing.
en een stapel tijdschriften. verschillende ( gezondnu, happinezz, en nog een paar)
quote:Liedjepiedje schreef op 26 juli 2012 @ 20:47:
Topic 3 al! Bizar gewoon!
Zaterdag of zondag ga ik mijn spullen erop zetten. Dan ben ik thuis!
Bailey. Heb jij dat ruit jasje nog? En die witte legging? Ik heb interesse. Wil je me mailen op liedjepiedje1@hotmail.comMail verstuurd.
Topic 3 al! Bizar gewoon!
Zaterdag of zondag ga ik mijn spullen erop zetten. Dan ben ik thuis!
Bailey. Heb jij dat ruit jasje nog? En die witte legging? Ik heb interesse. Wil je me mailen op liedjepiedje1@hotmail.comMail verstuurd.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Duiveltje je kunt me mailen op x_angela1993@hotmail.com. Ik moet namelijk nu gaan, en anders vind ik het nooit meer terug.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 juli 2012 @ 20:38:
Ik ben zojuist weer naar zolder gegaan en heb nieuwe dingen gevonden.
Een hele gave schouder tas:
[afbeelding]
mini formaat air hocky:
[afbeelding]
een mooi houten schommelauto. Eens geruild met een andere forumster. Alleen af te halen regio 010. Nieuw in doos
[afbeelding]
een 30 in het dozijn canvas doek maar je weet maar nooit:
[afbeelding]
spreekt voor zich:
[afbeelding]
ook nog nooit gebruikt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe dvd titels:
- big fat liar
- danny's day dream
- muppet family christmas
- dumb and dumber
- employee of the month
- four rooms
- kingpin
- johny english
- kicking and screaming
Nieuwe titels boeken:
- John Grisham, in het geding
- Olivia goldsmith, perfecte vrouwen
- Deirdree purcell, afscheid van inisheer
- Cathy Kelly, iemand als jij
Boeken waarvan ik hoop dat niemand ze wilt omdat ze het herkennen:
- Els Rainson, leukemie-kes
- Steen van verdriet
- Gesine van den Brand, leukemie
- van kanker naar kanjer
- ik zal nooit meer gelukkig zijn, Micky bosschert
Ik heb ook nog een volle grote doos met suske's en wiske's. Het liefst geef ik die aan een verzamelaar en als het even kan aan een bekende nick (voor dit topic) Het is de verzameling van mijn overleden man vandaar.Oooh die houten schommelauto is coool!!!! Is zeker niet te versturen :'-)
Ik ben zojuist weer naar zolder gegaan en heb nieuwe dingen gevonden.
Een hele gave schouder tas:
[afbeelding]
mini formaat air hocky:
[afbeelding]
een mooi houten schommelauto. Eens geruild met een andere forumster. Alleen af te halen regio 010. Nieuw in doos
[afbeelding]
een 30 in het dozijn canvas doek maar je weet maar nooit:
[afbeelding]
spreekt voor zich:
[afbeelding]
ook nog nooit gebruikt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe dvd titels:
- big fat liar
- danny's day dream
- muppet family christmas
- dumb and dumber
- employee of the month
- four rooms
- kingpin
- johny english
- kicking and screaming
Nieuwe titels boeken:
- John Grisham, in het geding
- Olivia goldsmith, perfecte vrouwen
- Deirdree purcell, afscheid van inisheer
- Cathy Kelly, iemand als jij
Boeken waarvan ik hoop dat niemand ze wilt omdat ze het herkennen:
- Els Rainson, leukemie-kes
- Steen van verdriet
- Gesine van den Brand, leukemie
- van kanker naar kanjer
- ik zal nooit meer gelukkig zijn, Micky bosschert
Ik heb ook nog een volle grote doos met suske's en wiske's. Het liefst geef ik die aan een verzamelaar en als het even kan aan een bekende nick (voor dit topic) Het is de verzameling van mijn overleden man vandaar.Oooh die houten schommelauto is coool!!!! Is zeker niet te versturen :'-)
donderdag 26 juli 2012 om 20:54
quote:molly74 schreef op 26 juli 2012 @ 20:51:
Italiemeisje, was die Italiaanse cursus nog niet weg? Dacht dat iemand daar al een keer naar gevraagd had. Die zou ik anders wel willen.
Ja klopt, maar ik had er twee! Dus ik heb er nog een voor je.
Was een beetje te enthousiast en kreeg er ook nog een van schoonmoeder. Spreek nu nog geen italiaans haha.
Mail me maar even.
Italiemeisje, was die Italiaanse cursus nog niet weg? Dacht dat iemand daar al een keer naar gevraagd had. Die zou ik anders wel willen.
Ja klopt, maar ik had er twee! Dus ik heb er nog een voor je.
Was een beetje te enthousiast en kreeg er ook nog een van schoonmoeder. Spreek nu nog geen italiaans haha.
Mail me maar even.
donderdag 26 juli 2012 om 20:55
Ik had nog in het tweede topic geschreven, maar niet gezien dat er al een derde was. Dus mijn posting wordt wellicht niet meer gelezen, maar wil het toch nog even herhalen.
Seara, tipje (niet geheel in lijn van dit topic): als je het nu financieel niet kan missen, is het misschien handiger om eerst via MP een poging te wagen? En die ene broek nog terug te brengen, als het nog geen week geleden is?
Seara, tipje (niet geheel in lijn van dit topic): als je het nu financieel niet kan missen, is het misschien handiger om eerst via MP een poging te wagen? En die ene broek nog terug te brengen, als het nog geen week geleden is?