Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 21:24:

[...]

Wie is hier de kniepert? Ik heb mezelf teveel laten gaan, en die doos met boeken voor juw deden me de das om
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 26 juli 2012 @ 21:26:

[...]

Ik heb mezelf teveel laten gaan, en die doos met boeken voor juw deden me de das om Dan maak ik die 20 cent wel over naar je
668, the neighbour of the Beast
Stiek en Marels, heb aan Designed al geschreven dat ik het jurkje weer in de verkoop weggeef doe, als ik hem niet blijk te passen.
Hai! Dit is mijn eerste post hier op Viva, ik dacht laat ik maar meteen goed beginnen ;).

Wij hebben een hele leuke witte baby-box met lade gekocht, maar na aankomst bleek hij op sommige plekken wat beschadigd te zijn.

Nog niet zozeer dat je echt dikke krassen ziet, maar als je goed kijkt zie je oneffenheden en af en toe een kras.

(Hij moet in elkaar gezet worden, maar ik weet niet zeker of alle de oneffenheden dan alsnog zichtbaar zijn, het is nou ook weer niet ZO hevig dat het erg opvalt, volgens mij niet eens echt als hij eenmaal in elkaar zit).

Nu hebben wij direct een nieuwe toegestuurd gekregen, maar zitten nog steeds met de ''oude''. Hij was niet te versturen met PostNL, en de meneer van de website kon ook niks regelen om hem op te laten halen.

Misschien wil iemand hem hier graag hebben?

Hij zit in principe nog nieuw in de doos....

En hij heeft een nieuwwaarde van 150 euro.

Ik woon in Twente.
En ook nog een keer mijn lijstje, die nu wel heel klein is geworden...

Ik heb geen zolder oid, dus heb ook hier in huis niet zoveel meer liggen.

Maar ik ben van plan volgende week mijn moeder te helpen met haar huis op orde te krijgen en zij heeft nog wel wat spullen die weg kunnen, weet ik.

Grote, staande lamp:

http://imageshack.us/photo/my-images/254/91912934.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/401/86587353.jpg/

Twee dezelfde lampen: (in 1 zit een scheurtje)

http://imageshack.us/photo/my-images/717/000pdw.jpg/
quote:gaby030 schreef op 26 juli 2012 @ 21:26:

Mali,

ik kreeg een mail dat iemand voor jou de stofzuiger en het spel bij mij komt ophalen, ik heb hier helemaal niets van jou over gehoord eigenlijk.

Ik wil wel even van jou zeker weten dat dit de bedoeling is want ik dacht eigenlijk dat je hem gewoon zelf kwam halen?Oh, ik dacht dat ik op allen beantwoorden had geklikt sorry Gaby. Dat klopt, ik heb geen auto dus tatli bood het aan. Tenzij jij het er niet mee eens bent, dan gaat het over
@Cejo,

ik heb je een mail gestuurd over de broodbakmachine, mocht die evt weer beschikbaar komen.
Sorry dames dat ik kom inbreken maar ik ben een stiekeme meelezer met een vraag voor ibi

Heb je de suske en wiske boeken nog?Mijn zoon is er namelijk helemaal gek van?

Ben net terug van vakantie en ik ga komende week eens kijken wat ik hier allemaal kan aanbieden
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 21:27:

[...]

Dan maak ik die 20 cent wel over naar je Nee we zijn toch via de mail al wat aan het regelen, niet zo flauw doen he
Marels Marels mag ikke de armband? *kijkt lief*
Het Dept jurkje is inmiddels ingepakt voor Molly! Veel plezier ermee
life ain't a perfect story, write it while you live it
Ben wel geïnteresseerd in de box, zou je me kunnen mailen?
quote:Cejo schreef op 26 juli 2012 @ 21:25:

Mali volgens mij gaat dat apart van elkaar wel passen ja

Je zal wel denken gierig mens (valt best mee)

Kan ik je mailen?
ja hoor mailadres is cejo21 at hotmail punt com
* is heftig aan het f5en in de hoop dat marels ja zegt *
quote:molly74 schreef op 26 juli 2012 @ 21:28:

Stiek en Marels, heb aan Designed al geschreven dat ik het jurkje weer in de verkoop weggeef doe, als ik hem niet blijk te passen. Okee! Ik hoop natuurlijk voor je dat hij past Veel plezier ermee!
Heb nog niet kunnen bijlezen; man man man wat hebben jullie in een paar uur tijd zitten kleppen

Allereerst even Soley bedanken voor de grote doos met boeken! Volgens mij heb je er meer ingestopt dan je had opgegeven. Ik ben echt heel blij mee. ga zo vast beginnen in een boek.

En newnick: super bedankt voor het pak. Hij zit als gegoten. Echt alsof ie voor me gemaakt is. En nee dames, ik laat vooralsnog geen foto zien. Het is me nu nog iets te warm om dat te doen.

Helaas is het me niet gelukt om de beloofde pakjes voor Joda, Pliert, zaza zebra en rougelove vandaag op de bus doen. Dit wordt morgen.
Ik heb dat soort nette sieraden dus niet. Wel allemaal leuke kinder/tienersieraden gehad, veel ook weer doorgegeven, maar nog steeds wel wat in huis (iemand dochters?) maar een beetje de volwassener dingen mis ik!
@ mevrouwr heb je mail gelezen! en als ik niks van ayla hoor is hij voor jou
* is ondertussen de laptop voor Tatli helemaal aan het opschonen *
quote:bromsnor schreef op 26 juli 2012 @ 21:31:

Sorry dames dat ik kom inbreken maar ik ben een stiekeme meelezer met een vraag voor ibi

Heb je de suske en wiske boeken nog?Mijn zoon is er namelijk helemaal gek van?

Ben net terug van vakantie en ik ga komende week eens kijken wat ik hier allemaal kan aanbiedendie kleine harde boekjes bedoel ja die heb ik nog. De gewone suske's en wiske's gaan waarschijnlijk naar vriendin van choco en anders naar een verzamelaar en liever niet naar kinderen. Als het om die andere ging kan je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
Fuck. Wat betekent de foutmelding "Reboot and select proper boot device" als je net geprobeerd hebt je computer op te schonen?
quote:UCchick1990 schreef op 26 juli 2012 @ 21:37:

Fuck. Wat betekent de foutmelding "Reboot and select proper boot device" als je net geprobeerd hebt je computer op te schonen?heb je wat aan deze link?
quote:mali30 schreef op 26 juli 2012 @ 21:30:

[...]

Oh, ik dacht dat ik op allen beantwoorden had geklikt sorry Gaby. Dat klopt, ik heb geen auto dus tatli bood het aan. Tenzij jij het er niet mee eens bent, dan gaat het over

Nee hoor, dat is prima! Ik wilde alleen ff zeker weten dat jij er ook vanaf wist haha!!

Tatli komt morgen mijn slippers halen en neemt dan voor jou het spel en de stofzuigert mee (ik heb er trouwens ook een spray bij met speciaal doekje enzo, om hem schoon te maken, die doe ik er ook bij voor je). En dan doet ze nog een adres aan, volgens mij UCchick en dan dus door naar jou! Ze krijgt het nog druk morgen haha!!
@cejo,

Bedankt. Ik hoor het wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven