Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 22:03:

[...]

Ikke heb sieraden in de aanbieding! Was dat niks :(Ik kon het volgens mij niet zo goed zien op de foto's....
Wat is het probleem dan?
O ja, dit moet ik ook even delen met jullie. Ik heb gewoon een standje van de postbode gekregen. Er lag een briefje in de bus: pakket ligt bij nr...

Maar ook erbij geschreven: ik kom elke dag tussen 10 en 10:30 uur. Graag thuis zijn aub!

Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis
En een meter breed en lang? Nu echt te bed hier, moe!
quote:bird73 schreef op 26 juli 2012 @ 22:03:

Baily, waren de overhemden al vergeven? er is zoveel geschreven dat ik het niet meer kan bijbenen.

Ik zou ze graag willen hebben voor manlief. die heeft namelijk een compleet nieuwe garderobe nodig (is zo'n 12 kilo afgevallen en was al niet echt te zwaar).

De overhemden zijn er nog. Ik zal ze reserveren voor je. Laat maar weten of je ze wilt hebben. Ik verstuur via PostNL en pakketdienst.

verzendkosten zijn 6,75 en je krijgt een track & trace nummer zodat je jouw pakketje kan volgen.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:01:

Voor Tammie:

[afbeelding]bedankt voor de foto. ik heb je een mailtje gestuurd
quote:bird73 schreef op 26 juli 2012 @ 22:06:

O ja, dit moet ik ook even delen met jullie. Ik heb gewoon een standje van de postbode gekregen. Er lag een briefje in de bus: pakket ligt bij nr...

Maar ook erbij geschreven: ik kom elke dag tussen 10 en 10:30 uur. Graag thuis zijn aub!

Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis belachelijk briefje! is zijn of haar werk toch!!

Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis hmm.. woon je bij mij in de buurt? ik kreeg net ook op mijn kop. Dat mijn huis zo lastig te vinden is..Klopt ook wel maar bijna alle bodes hier weten het wel te vinden. En pakketjes mogen ook bij de buren, had hij ook niet gedaan. Eigen schuld dat je dan op de avond nog langs moet komen. toch?
designed, je hebt mail
Ik zet de laptop uit, die wordt een beetje te heet. Bedankt luitjes en tot morgen wellicht! en slaap lekker!
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:06:

Wat is het probleem dan?

Waarschijnlijk de update:

http://www.pc-active.nl/s ... t-voor-instabiliteit.html

Maar ik krijg hem dus niet uit het boot venster, dus ik kan die verrekte update niet verwijderen. Hij wil niet in veilige modus starten...

Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis

Graag thuis zijn. whaha ja hoor meneer de postbode.

Misschien kan de postbode even vrij vragen voor je aan je baas. want het is natuurlijk wel heel belangrijk als je er bent als die beste man komt.
quote:Merder schreef op 26 juli 2012 @ 22:10:

designed, je hebt mailen je hebt alweer mail terug
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:UCchick1990 schreef op 26 juli 2012 @ 22:10:

[...]

Waarschijnlijk de update:

http://www.pc-active.nl/s ... t-voor-instabiliteit.html

Maar ik krijg hem dus niet uit het boot venster, dus ik kan die verrekte update niet verwijderen. Hij wil niet in veilige modus starten...heb niet al te veel verstand van pc's maar misschien systeemherstel naar een eerdere datum als je dat al niet hebt geprobeerd.
Slaap lekker Molly
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.

Haha!!

Blijkbaar wilt hij je erg graag in levende lijve zien!!
quote:tammiek schreef op 26 juli 2012 @ 22:12:

[...]

heb niet al te veel verstand van pc's maar misschien systeemherstel naar een eerdere datum als je dat al niet hebt geprobeerd.Volgens mij lukt dat dus niet omdat hij niet in de veilige modus opstart... Dat was namelijk ook mijn eeerste ingeving anders.
Siepje, je hebt mail terug!
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:UCchick1990 schreef op 26 juli 2012 @ 22:13:

[...]

Volgens mij lukt dat dus niet omdat hij niet in de veilige modus opstart... Dat was namelijk ook mijn eeerste ingeving anders.voor systeemherstel hoef je niet naar je veilige modus heen. systeemherstel kun je vinden in je configuratiescherm
Hmmm, dat weet ik ook niet.

Misschien de ICT-er van Joda?
@Tammiek; hierbij mijn oprechte excuus. Ik wilde jouw echt niet het gevoel geven je uit te lachen. Direct erna heb ik een antwoord gegeven op je vraag. Nogmaals sorry..........ik moet leren eerst te denken, dan te praten/lachen/doen.
quote:tammiek schreef op 26 juli 2012 @ 22:14:

[...]

voor systeemherstel hoef je niet naar je veilige modus heen. systeemherstel kun je vinden in je configuratieschermVoor het configuratiescherm moet ie opstarten. En dat doet ie dus niet.
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:14:

Misschien de ICT-er van Joda? o, zit het niet te volgen. Was even een excuus-briefje aan het schrijven. Wat is het probleem......
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:14:

Misschien de ICT-er van Joda? Gnagna

Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis Hahaha seriously?? Ik ben nooooooit thuis met pakketjes. De postbode heeft de vaste buren als het gaat om bezorgen van mijn pakketjes :P. En met kerst breng ik bloemetjes naar die buren als bedankje voor hun gastvrijheid aan mijn pakketjes van het afgelopen jaar :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven