Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 26 juli 2012 om 22:46
quote:bartjes schreef op 26 juli 2012 @ 22:42:
@ Zaza, dit is echt jouw tijd he? Ik vroeg me al af of je al aan het bevallen was.
Meid, wat snel van je. Het geld is onderweg!
Ja. Peuter op bed, mama op de bank, en voor ik dan bijgelezen heb is het verdikkie gewoon 23.00!!!
Als jullie overdag wat minder zouden schrijven, kan ik gewoon begin van de avond aanhaken.
Bevallen ben ik zaterdag van plan. Is het weer wat kouder.
Dit is me te heet, ze blijft nou maar zitten ook tot zaterdag.
@ Zaza, dit is echt jouw tijd he? Ik vroeg me al af of je al aan het bevallen was.
Meid, wat snel van je. Het geld is onderweg!
Ja. Peuter op bed, mama op de bank, en voor ik dan bijgelezen heb is het verdikkie gewoon 23.00!!!
Als jullie overdag wat minder zouden schrijven, kan ik gewoon begin van de avond aanhaken.
Bevallen ben ik zaterdag van plan. Is het weer wat kouder.
Dit is me te heet, ze blijft nou maar zitten ook tot zaterdag.
donderdag 26 juli 2012 om 22:51
quote:biol schreef op 26 juli 2012 @ 22:23:
Ik heb mevrouwr even gemaild..
Wat leuk om te zien dat het ruiltopic er weer is en ook weer heel actief. En dat er ook oude ruilers zijn die volop ruilen!
Jaren terug was er ook zo'n topic en toen heb ik nog gezellig koffie gedaan bij IBI, en met marels eea over en weer gestuurd!
Echt leuk!!!biol!!! zo heerlijk dat dit topic weer helemaal hot is!
Ik heb mevrouwr even gemaild..
Wat leuk om te zien dat het ruiltopic er weer is en ook weer heel actief. En dat er ook oude ruilers zijn die volop ruilen!
Jaren terug was er ook zo'n topic en toen heb ik nog gezellig koffie gedaan bij IBI, en met marels eea over en weer gestuurd!
Echt leuk!!!biol!!! zo heerlijk dat dit topic weer helemaal hot is!
donderdag 26 juli 2012 om 23:08
Ik heb nog eens even boven rondgespit. Pffff ik heb zooooveeeeelll!! Mijn hele berging staat vol hoor (serieus!).
Dus nog maar even een oproepje:
Wierook iemand?
Tapasset iemand?
Kerstservies (je kan er maar beter vroeg bijzijn!) iemand?
CD-rekken iemand?
Ophangset voor plasmascherm iemand?
Winnie the Pooh multomap iemand?
Kookboeken iemand?
Knikkers iemand?
Botervloot tupperware iemand?
Chinese stenen theepot iemand?
Misschien kunnen jullie beter je wensen opgeven en dan kan ik zeggen of ik het heb
Dus nog maar even een oproepje:
Wierook iemand?
Tapasset iemand?
Kerstservies (je kan er maar beter vroeg bijzijn!) iemand?
CD-rekken iemand?
Ophangset voor plasmascherm iemand?
Winnie the Pooh multomap iemand?
Kookboeken iemand?
Knikkers iemand?
Botervloot tupperware iemand?
Chinese stenen theepot iemand?
Misschien kunnen jullie beter je wensen opgeven en dan kan ik zeggen of ik het heb
donderdag 26 juli 2012 om 23:09
heb ook nog:
Kettingen voor halloween. Heb er aardig wat dus voor een feestje prima geschikt:
een dartbord nieuw in verpakking:
herbruikbare kerstraamstickers. Veel verschillende en heb er honderden van:
speelgoed geweertjes met licht en geluid. Heb er ongeveer 20 stuks van. Werkt op batterijen:
bloempot bak met heks:
heel veel zonnebrillen met showbak:
tuin sproeier nieuw in doos:
Kettingen voor halloween. Heb er aardig wat dus voor een feestje prima geschikt:
een dartbord nieuw in verpakking:
herbruikbare kerstraamstickers. Veel verschillende en heb er honderden van:
speelgoed geweertjes met licht en geluid. Heb er ongeveer 20 stuks van. Werkt op batterijen:
bloempot bak met heks:
heel veel zonnebrillen met showbak:
tuin sproeier nieuw in doos:
donderdag 26 juli 2012 om 23:09
@ Cejo, ik zou je mailen over de broodbakmachine, dat ben ik in alle drukte hier compleet vergeten. Ik zie dat er ook al iemand anders interesse heeft, wat mij betreft mag je hem aan iemand anders geven, dan had ik maar eerder moeten reageren! Eigenschulddikkebult
Ik ga, zodra het wat minder warm is ook nog maar eens een rondje door huis doen, volgens lief hebben we genoeg wat weg kan... (en nee, zij mag dat niet doen van mij, dan gaan er teveel dingen weg die ik dan weer niet wil missen )
Ik wil bijv. ook mijn klerenkast opruimen, ppffttt, zijn er hier ook mensen in grote maten geïnteresseerd? (maat 50 en groter....)
Nu eerst te bedde, dag was weer lang genoeg!
Ik ga, zodra het wat minder warm is ook nog maar eens een rondje door huis doen, volgens lief hebben we genoeg wat weg kan... (en nee, zij mag dat niet doen van mij, dan gaan er teveel dingen weg die ik dan weer niet wil missen )
Ik wil bijv. ook mijn klerenkast opruimen, ppffttt, zijn er hier ook mensen in grote maten geïnteresseerd? (maat 50 en groter....)
donderdag 26 juli 2012 om 23:12
quote:ayla2 schreef op 26 juli 2012 @ 23:09:
@ Cejo, ik zou je mailen over de broodbakmachine, dat ben ik in alle drukte hier compleet vergeten. Ik zie dat er ook al iemand anders interesse heeft, wat mij betreft mag je hem aan iemand anders geven, dan had ik maar eerder moeten reageren! Eigenschulddikkebult
Jahaaaaa!
Maar ik ga op vakaaaansie dus ik kom vast te laat!
Jahaaaaa!
Maar ik ga op vakaaaansie dus ik kom vast te laat!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 26 juli 2012 om 23:12
boeken:
John Grisham, in het geding
- Olivia goldsmith, perfecte vrouwen
- Deirdree purcell, afscheid van inisheer
- Cathy Kelly, iemand als jij
- Els Rainson, leukemie-kes
- Steen van verdriet
- Gesine van den Brand, leukemie
- van kanker naar kanjer
- ik zal nooit meer gelukkig zijn, Micky bosschert
- marian Keyes nu of nooit
- Jennifer Cruise, jackpot
- Denise Mina, verstoten
- Maeve Haran, de oorlog tussen de seksen
- Victoria Clayton, de foute prins
- Sean Penn zijn leven en werk door Richard T. Kelly
- Kader Abdolah, de kraai
- Nina Grunfeld, zwangerschap week voor week
- Darian North, de sekte
- Jonathan Kellerman, boze tongen
John Grisham, in het geding
- Olivia goldsmith, perfecte vrouwen
- Deirdree purcell, afscheid van inisheer
- Cathy Kelly, iemand als jij
- Els Rainson, leukemie-kes
- Steen van verdriet
- Gesine van den Brand, leukemie
- van kanker naar kanjer
- ik zal nooit meer gelukkig zijn, Micky bosschert
- marian Keyes nu of nooit
- Jennifer Cruise, jackpot
- Denise Mina, verstoten
- Maeve Haran, de oorlog tussen de seksen
- Victoria Clayton, de foute prins
- Sean Penn zijn leven en werk door Richard T. Kelly
- Kader Abdolah, de kraai
- Nina Grunfeld, zwangerschap week voor week
- Darian North, de sekte
- Jonathan Kellerman, boze tongen
donderdag 26 juli 2012 om 23:14
donderdag 26 juli 2012 om 23:15
donderdag 26 juli 2012 om 23:15
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 23:12:
[...]
Jahaaaaa!
Maar ik ga op vakaaaansie dus ik kom vast te laat!het ligt nu ook al jáááren in de kast, dus die vakantie van jou kan er dan ook nog wel bij Ik moet het nog opruimen, en dat valt met drie stuiterende kleuters om me heen niet altijd mee, dus weet ook nog niet wanneer ik daaraan toe kom Ik houd het gewoon voor je vast! Wanneer kom je weer terug?
[...]
Jahaaaaa!
Maar ik ga op vakaaaansie dus ik kom vast te laat!het ligt nu ook al jáááren in de kast, dus die vakantie van jou kan er dan ook nog wel bij Ik moet het nog opruimen, en dat valt met drie stuiterende kleuters om me heen niet altijd mee, dus weet ook nog niet wanneer ik daaraan toe kom Ik houd het gewoon voor je vast! Wanneer kom je weer terug?
donderdag 26 juli 2012 om 23:17
quote:bird73 schreef op 26 juli 2012 @ 22:06:
O ja, dit moet ik ook even delen met jullie. Ik heb gewoon een standje van de postbode gekregen. Er lag een briefje in de bus: pakket ligt bij nr...
Maar ook erbij geschreven: ik kom elke dag tussen 10 en 10:30 uur. Graag thuis zijn aub!
Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis
Haha geweldig! Ik heb een keer een briefje van de schoonmaker op mijn deur gehad. Of ik de vlek voor mijn deur wilde schoonmaken?
Stond op het punt om een briefje terug te schrijven... Is goed meneer, levert u dan mijn scriptie even in bij docent X voor aanstaande vrijdag? Bedankt!
O ja, dit moet ik ook even delen met jullie. Ik heb gewoon een standje van de postbode gekregen. Er lag een briefje in de bus: pakket ligt bij nr...
Maar ook erbij geschreven: ik kom elke dag tussen 10 en 10:30 uur. Graag thuis zijn aub!
Ik krijg bijna nooit pakketjes en deze week al 3 (waarvan 2 bij de post.nl en 1 via dhl). en weet je wat het erge is; ik krijg morgen waarschijnlijk weer een pakketje (van Lorenne), maar dan ben ik ook niet thuis
Haha geweldig! Ik heb een keer een briefje van de schoonmaker op mijn deur gehad. Of ik de vlek voor mijn deur wilde schoonmaken?
Stond op het punt om een briefje terug te schrijven... Is goed meneer, levert u dan mijn scriptie even in bij docent X voor aanstaande vrijdag? Bedankt!