Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 26 juli 2012 om 23:17
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 juli 2012 @ 23:15:
[...]
heb aardig wat kerstspullen. Oa. de net geplaatste kerstraamstickers. Heb ook nog stenen engelen, vele vele nieuwe kerstmutsen, wintermokken enz.
kerstraamstickers heb ik inmiddels al van je helemaal cool!! heb je foto's van de kerstspullen? (oh, lief vermoord me..... hahahahaha)
Je woont niet echt om de hoek hé, anders kwam ik effe neuzen.....
[...]
heb aardig wat kerstspullen. Oa. de net geplaatste kerstraamstickers. Heb ook nog stenen engelen, vele vele nieuwe kerstmutsen, wintermokken enz.
kerstraamstickers heb ik inmiddels al van je helemaal cool!! heb je foto's van de kerstspullen? (oh, lief vermoord me..... hahahahaha)
donderdag 26 juli 2012 om 23:19
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 23:17:
Over twee weken, maar je moet voor mij niet vasthouden hoor!
Dat doe ik lekker gewoon toch als je me nou even mailt om je maten door te geven, weet ik ook wat ik daadwerkelijk voor je vast kan houden! En houd je van rokken, broeken, shirts? Of gewoon álles
Je hebt mijn mailadres wel
Over twee weken, maar je moet voor mij niet vasthouden hoor!
Dat doe ik lekker gewoon toch als je me nou even mailt om je maten door te geven, weet ik ook wat ik daadwerkelijk voor je vast kan houden! En houd je van rokken, broeken, shirts? Of gewoon álles
Je hebt mijn mailadres wel
donderdag 26 juli 2012 om 23:20
donderdag 26 juli 2012 om 23:24
Marels & Ayla hierbij de foto van het kerstservies!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-F7FD8IJ7.jpg
Wel een flinke doos, dus wordt sowieso pakketpost!
quote:Vuurbloempje schreef op 26 juli 2012 @ 23:16:
Ik heb een hele leuke bikini die al een hele poos in de kast ligt, nog zo goed als nieuw maar wel een keer gedragen. Is dat raar om die hier weg te geven? Zelf ben ik nogal slecht in mijn eigen maat juist inschatten
Vind ik niet raar hoor!
(sorry voor zomaar binnenvallen, haha)
Ik heb een hele leuke bikini die al een hele poos in de kast ligt, nog zo goed als nieuw maar wel een keer gedragen. Is dat raar om die hier weg te geven? Zelf ben ik nogal slecht in mijn eigen maat juist inschatten
Vind ik niet raar hoor!
(sorry voor zomaar binnenvallen, haha)
quote:ayla2 schreef op 26 juli 2012 @ 23:17:
[...]
ow haha dat wist ik al niet meer. Heb ook aan zoveel mensen dingen weggegeven.
Heb maar een paar foto's bij de hand. Kan er meer maken maar dat wordt zaterdag:
voor italie-meisje had ik een heel kerst verrassingspakket gemaakt was leuk!
[...]
Heb maar een paar foto's bij de hand. Kan er meer maken maar dat wordt zaterdag:
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 23:20:
Ik houd van óf stoer, óf juist vrouwelijk.
Jurkjes, rokjes, maar ik draag bijvoorbeeld ook spijkerbroeken en van die legergroene driekwartsbroeken.
Maat 48/50
Maar gewoon lekker hier weggegeven wat je al kwijt kunt, echt waar!!Ik houd het in mijn achterhoofd, komt wel aardig met mijn kledingstijl overeen, dus..... U hoort van mij
Ik houd van óf stoer, óf juist vrouwelijk.
Jurkjes, rokjes, maar ik draag bijvoorbeeld ook spijkerbroeken en van die legergroene driekwartsbroeken.
Maat 48/50
Maar gewoon lekker hier weggegeven wat je al kwijt kunt, echt waar!!Ik houd het in mijn achterhoofd, komt wel aardig met mijn kledingstijl overeen, dus..... U hoort van mij
donderdag 26 juli 2012 om 23:26
Hooi,
Ik kom ook even weggeven!
Ik heb hier een ronde vissenkom staan, met roze en met witte steentjes. Heb er ook nog een half vol potje visseneieren bij.
En het kaartspel big Brian academy.
Vissenkom op te halen in Wageningen en het spelletje (trommeltje dus wel pakketpost) te versturen tegen verzendkosten of op te halen
Hoop dat ik er iemand gelukkig mee kan maken.
Ik kom ook even weggeven!
Ik heb hier een ronde vissenkom staan, met roze en met witte steentjes. Heb er ook nog een half vol potje visseneieren bij.
En het kaartspel big Brian academy.
Vissenkom op te halen in Wageningen en het spelletje (trommeltje dus wel pakketpost) te versturen tegen verzendkosten of op te halen
Hoop dat ik er iemand gelukkig mee kan maken.
donderdag 26 juli 2012 om 23:26
donderdag 26 juli 2012 om 23:27
quote:ayla2 schreef op 26 juli 2012 @ 23:20:
mmmm, ik ken alleen uit mijn hoofd, valt het op??
Om je assortiment uit te breiden
: : ) : - P : gift : : - O
Topic gaat er niet langzamer op vanavond
Voetbalplaatjes onderweg naar neef, tijdschriften naar mij, kookboekje ook. Morgen eens openingstijden van postkantoor checken.
mmmm, ik ken alleen uit mijn hoofd, valt het op??
Om je assortiment uit te breiden
Topic gaat er niet langzamer op vanavond
Voetbalplaatjes onderweg naar neef, tijdschriften naar mij, kookboekje ook. Morgen eens openingstijden van postkantoor checken.
donderdag 26 juli 2012 om 23:27
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 23:24:
oooooh, cool!!
Is voor Marels, die was eerder!! (en als die nou afhaakt zal ik er nog eens over nadenken, waar woon je?)
oooooh, cool!!
Is voor Marels, die was eerder!! (en als die nou afhaakt zal ik er nog eens over nadenken, waar woon je?)
donderdag 26 juli 2012 om 23:29
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 juli 2012 @ 23:24:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oeh, leuk, leuk! Ik slaap er even een nachtje over, ik kom er nog op terug.... ~dreaming of a white christmas....... lalalalalala~
Trusten!
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oeh, leuk, leuk! Ik slaap er even een nachtje over, ik kom er nog op terug.... ~dreaming of a white christmas....... lalalalalala~
Trusten!
donderdag 26 juli 2012 om 23:31
Oh ja, e-mail is siepje84@gmail.com! Had een nieuwe aangemaakt marels, anders kan ik het niet bijhouden