Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
ayla jij was eerst hoor dus als je hem nog wilt is de broodbakmachine voor jou

mail je dan even naar cejo21 at hotmail punt com
Ik had je al gemaild, had hem eerder in het topic al gevonden!!

Er zijn wat praktische problemen, zeg maar

Ik zou voor versturen denk ik alles heeeel goed in bubbelplastic en keukenrol enzo inpakken. Zorgen dat de doos stuikesvol zit en er dan opschrijven dat het heeeel breekbaar is.

050 is inderdaad voor mij niet ophaalbaar.... Ik woon in Zeeland
Zaza, ik heb je nog een mail gestuurd.

Polkadot, alvast van harte gefeliciteerd! Fijne dag morgen.
quote:polkadot28 schreef op 26 juli 2012 @ 23:30:

Sorry mensen, even een Offtopic egopost!

Nog 30 minuten en ik verjaar! 30 wordt ikkes alweer.

Hiep hiep hoera!

* sorry *

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, alvast gefeliciteerd!

En nu ga ik ECHT!

Tot morgen nog even en anders tot over 2 weken!!
Dank dank :D

En Welterusten allemaal!
Alvast van harte gefeliciteerd polkadot heerlijk 30 worden groot feest of houd je het bescheiden?
.
gefeli polka!
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 20:33:

Tatli: Helaas zijn die kleren al weg!Jammer ik was echt aan iets nieuws/leuks toe
@Polkadot,

Van harte met je verjaardag!
Gefeliciteerd Polkadots! 30 is het nieuwe 20 :-D!
*voelt zich net een kind, kannie slapen hahaha*
gefeliciteerd polkadot

Als mijn zoon morgen weer beter is zal ik eindelijk eens op zolder gaan en kijken wat ik nog meer kan weggeven.

Heb net mijn eerste pakketje klaar gemaakt voor Mali en word er helemaal blij van.

Carry Slee Moederkruid en dochter van Eva

Stephen King Dolores Claiborne

Elizabeth George In de ban van bedrog

Karin Wahlberg De Trooster

Ruth Rendell Het bruidsmeisje

James Patterson Tweestrijd

James Patterson Achtste bekentenis gereserveerd voor Mali

Phillip Margolin Kroongetuige

Lori Andrews Bloedproef

Suzanne Vermeer All-Inclusive

Ann-Marie MacDonald De kraaien zullen het zeggen

Christiane Heggan Vertrouw niemand

Roisin McCauley mijn Ierse dochter

Mailen naar cejo21 at Hotmail punt com
POLKAAAA!

Gefeliciteerd!!

http://www.youtube.com/watch?v=Xc547yibSFw

Pfoei ik ga ook op bed dames!

Pakketjes liggen klaar om verstuurd te worden. Vier stuks maar liefst.

En morgen nog even een goede doos voor de wol zoeken en het postkantoor om hulp vragen voor het kerstservies... Bijna een fulltime baan dit joh! Maar wel leuk :D

Weltrusten allemaal!
is goed vuurbloempje!!
Hallo lieverds, wat een tijd...

Ben dus wakker om een paar daagjes weg te gaan!

@Luna, ik mail je later oke?

@Bird, fijn dat het pak zo goed past!

@Bailey, heb je een link voor de overhemden?

Zo, nu naar het vliegveld! Tot vanmiddag!

Gefeliciteerd Polka!
Zo Goedenmorgen allemaal. Pffff wel erg kort geslapen voor mijn gevoel...

Mensen die via verzending nog wat van mij krijgen, ik probeer dat vanavond/morgenochtend in orde te maken, zal dan meteen e-mailen.
Wat een super leuk topic dit!

Ik zal strax ook even mijn huis doorzoeken

Heb genoeg zooi!

Dus moet goed komen! Hahaa

Heb er gister de hele avond over gedaan om bij te lezen...
Plokadot, van harte!
Fijne vakantie Newww!!!!

Ik hoor je wel na je vakantie!! Geniet ervan!!
Zoo om maar eens even te beginnen hier:

Ik heb veel lege dvd doosjes liggen in een doos!

Baby kleding jongen maat 68 en 74

Handdoeken roze, groen, blauw, oranje (sommige zijn een beetje verklerurd in de was)

Maar nog zeer bruikbaar om bijvoorbeeld te gebruiken om je haren te kleuren

Op te halen in nijmegen..

of anders kan het verzonden worden..
Voor alle vakantiegangers: fijne vakantie!

Was gisteren op zolder en zag allemaal dingen waarvan ik dacht: weggeef topic. Van de week nog een keer naar toe met fototoestel en pen/papier.
Zo, eindelijk bijgelezen (ben je ook een keer een avond met wat anders bezig).

Fijne verjaardag Polkadot!

Ga even mijn aanbod uit deel 2 opzoeken.

WTF! Kan niet meer quoten vanuit deel twee! Dan maar wachten tot ik aan de pc zit.

Mijn aanbod stond op pagina 56.
Ik zal mijn spullen er ook nog even in gooien (mailen kan op vogel-vrij@hotmail.com):

KLEDING

Een witte tuniek (als je er geen koordje omheen bindt zie je eruit als een misdienaar), mt. 40 ongeveer.

Een blauw shirtje met tekst en pailletjes. LET OP. De pailletjes hebben haakjes en het stukje stof dat daar tegenaan genaaid was, laat een beetje los. Ze klitten dus aan je bh, tenzij je het stukje stof weer vastnaait.

Een grote, warme jas. Niet heel charmant, maar wel errug warm, misschien handig als klus-/hondenuitlaat-/verven-in-de-winter-jas? Aan de binnenkant zit een kleine witte vlek, denk van verf. Er staat maat M op, maar zelfs voor een man is M klein geschat. Ik zwemmm erin. Denk dat het een L is voor mannen. Blauw van buiten, geblokt van binnen en lekker warm.

Een gazen hoedje, zwart. Beetje verfomfaaid dus niet meer écht geschikt als sjieke hoed, maar misschien leuk voor in de verkleedkist?

Een zilveren heupriem. Geen echt leer, volgens mij een keer gekocht voor een verkleedfeestje.

Een paars/roze gestreepte panty van de Hema, mt 36/38, ongebruikt. Bij nader inzien past ‘ie echt nergens bij.

‘Moonwalkers’ (zo noem ik ze), geen idee hoe ik eraan kom en ik vind ze spuuglelijk maar je weet maar niet wie hier toevallig naar smacht. Maat 39.

Zwarte schoenen met hak, maat 39. GERESERVEERD

Zwarte enkellaarsjes met hak, maar 39. Binnenzooltjes laten los of zijn ernstig toegetakeld dus ik adviseer wel iets van inlegzooltjes ofzo. GERESERVEERD

SPULLENGrease 2 (met Michelle Pfeiffer)Schoenlepel van Van Haren, hele lange, om in laarzen te komen.'Onmacht' van Charles den Tex (ofzo), boekHandtasje, ik dénk geen echt leer maar hij ziet er lekker vintage uit. Flesje water is bedoeld om de maat aan te geven maar als je die er dolgraag bij wilt kan dat.

Grijze pruik, goedkope kwaliteit, zitten ook wat ‘haakjes’ in. Misschien leuk voor een fuif.

Bureaustoel, verstelbaar. Hij doet het nog goed maar ik heb de oude van mijn ouders gehad en die zit lekkerder Heb er echter acht jaar met plezier op gezeten. Geen dubieuze vlekken.

KORTINGSBONNEN¤ 50,- korting op een verblijf in een luxe stacaravan, bungalowtent bij een verblijf tussen 1 april en 31 oktober 2012 bij Canvas Holidays.¤ 50,- korting op een weekend, midweek of week bij Landal GreenParks, inclusief gratis voorkeursboeking twv 16,50 en een fles wijn bij aankomst in de bungalow. Geldig t/m 21 december 2012.Bonnen voor Sabra Mezze (merk voor houmous enzo), om je geld terug te vragen15% korting op accessoires, fietskleding en fietsonderdelen bij Kok Fietsen aan de Nachtegaalstraat in UtrechtEerste 20 fotoafdrukken in 10x15 gratis bij Fotowereld, Nachtegaalstraat Utrecht (geldig t/m 31 december 2012)Gratis Chinese loempia en 10x 20% korting op je bestelling bij afhalen bij Chin./Ind. Afhaalcentrum Top Food, Ruijgenhoeklaan UtrechtGratis warme scones met jam bij Hooi, Burgemeester Reigerstraat Utrecht15% kennismakingskorting bij kapper Hairfix, Burg. Reigerstraat UtrechtGeen inschrijfkosten en 1 maand gratis sporten bij Wellness & Healthclub NewStyle, Van der Goesstraat 52 UtrechtWaardebon van ¤ 10,- bij besteding van ¤ 49 of meer bij La Piazetta (wijn, koffie en meer), Adriaan van Ostadelaan Utrecht10% van het bestede bedrag aan tegels bij mozaiek.com mogen besteden aan badkameraccessoires van Vola, Eva Solo of Piet Boon (geldig t/m 31-12), Jan van Scorelstraat Utrecht.¤ 50,00 korting per boeking pakketreis bij QualiTours, Adriaan van Ostadelaan Utrecht10% korting op aankoop bij Nisha, interieur en kinderwinkel aan de Wittevrouwenstraat in Utrecht10% korting op een klus bij Van Doorn Bouw, Utrecht10% korting bij Grieks specialiteitensrestaurant Mykonos, Drakenburgstraat Utrecht10% korting op de eerste aankoop bij Bebop Meubels, Oudegracht Utrecht10% korting op eerste aankoop bij Het Druifje (groente, fruit, rauwkost), Burgemeester Reigerstraat Utrecht10% korting + gratis klantenpas bij Pinokkio speelgoedwinkel, Vinkenburgstraat Utrecht50% korting (max van ¤ 15,00 korting) op boodschappen bij Peek & van Beurden delicatessen (brood, boerenkaas, vleeswaren, buitenlandse kaas, wijn, delicatessen). Nachtegaalstraat Utrecht15% korting op eerste aankoop bij Hooft Kaas, Wijn & Delicatessen, Burgemeester Reigerstraat Utrecht10% korting op 1 paar niet afgeprijsde dames-, heren- of kinderschoenen bij Kroon Schoenen en La Pomme Kinderschoenen, Nachtegaalstraat Utrecht¤ 15,- korting bij Restaurant Oost bij een driegangendiner voor twee personen. Je mag twee personen meenemen, die dezelfde korting krijgen. Bollenhofsestraat Utrecht2e broodje gratis bij Coffee and Crumbs, Burgemeester Reigerstraat Utrecht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven