Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:luna30v schreef op 27 juli 2012 @ 09:45:

Mevrouw R, heel erg bedankt!!! Ik zie dat je ook interesse hebt in t jurkje van Mali. Ik gun hem jou omdat ik zoiets moois van jou heb gehad!! Dus Mali, wat mij betreft gaat ie naar MervouwR!

Are u sure? Ik vind het prima.

In dat geval mail ik je straks even een foto mevrouwR
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Kimmy, mail me maar even op vivabiebel at hotmail . com.

UCchick, haha, ja, dan is het wel leuk. Kan je eventueel wel een foto van de achterkant mailen.
Bikini ligt al een aantal jaar in de kast en is nog heel mooi want maar een enkele keer gedragen. Zelf vind ik m' heel leuk maar het past niet helaas. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken.

quote:gaby030 schreef op 27 juli 2012 @ 09:50:

UCchick, is Tatli al bij jou geweest?Ja!
quote:mali30 schreef op 27 juli 2012 @ 09:40:

@Jo-Da, ik ben nog niet toegekomen aan het wassen van de hangmat, ik stop hem er zo in. En dan doe ik hem morgen op de bus, sorry voor de vertraging.Geen enkel probleem! wel heel fijn dat je het zegt.
Ik heb ook nog een aantal dingen in de aanbieding. Zal later vandaag voor foto’s zorgen maar ik zet het alvast erop:

- sportieve beige kleurige lage MAG schoenen, voorkant gesloten hak open

- sportieve witte lak Puma’s

- zwarte leren enkellaarzen

Allen maat 39

moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.
quote:mali30 schreef op 27 juli 2012 @ 09:53:

[...]

Are u sure? Ik vind het prima.

In dat geval mail ik je straks even een foto mevrouwRYep very sure!
Tammiek, heb je een foto van de Puma's?
anoniem_95133 wijzigde dit bericht op 27-07-2012 10:03
Reden: Stomme iPad
% gewijzigd
@ Mali ik vind het zoo leuk om te lezen dat je niet weg bent...ik voelde me zo schuldig maar gelukkig ben je er nog. Ik houd me even op de achtergrond maar inmiddels heb ik weer wat spulletjes verzameld die met alle liefde weg kunnen. Straks weer wat foto s maken. Verder heb ik best veel sieraden die ik niet meer draag maar ik durf ze hier niet aan te bieden omdat ze niet echt grote waarde hebben, geen goud of zilver of zo...V en D of Six qualiteit, maar niet verkleurd en allemaal in goede staat. Heeft misschien iemand een tien dochter die blij mee zou zijn?
Lorenne, het gaat niet om waarde. Gooi gewoon neer wat je weg wilt geven!
quote:tammiek schreef op 27 juli 2012 @ 10:00:

Ik heb ook nog een aantal dingen in de aanbieding. Zal later vandaag voor foto’s zorgen maar ik zet het alvast erop:

Allen maat 39

moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.Jammer dat die MAG's maat 39 zijn, i love MAG
Gaat eens even googlen op MAG.. Waarom ken ik dat merk niet?
quote:UCchick1990 schreef op 27 juli 2012 @ 09:55:

[...]

Ja!Oh, nou Mali dan zal ze nu vast bij jou zijn, haha!!
Lorenne, ik zou die sieraden wel willen zien hoor, ik ben gek op SIX! Als ik in Utrecht ben loop ik daar altijd wel even naar binnen voor een enkelbandje of een oorbelletje ofzo!
Hee tammiek, kan ik je ergens mailen over die schoenen? Ik heb maat 39 en heb wel interesse in de enkellaarzen en de puma's (zag dat Luna me voor was wat de puma's betreft)...
Lorenne ik wil ook wel foto's zien! Six is hartstikke leuk..

De pakketjes van IBI, Lucy89, Elastiekje, Duveltje82 & Angel gaan vandaag op de post. En als Pliert nog terugmailt met haar adres die van haar dan ook.
quote:tammiek schreef op 27 juli 2012 @ 10:00:

Allen maat 39

moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.Zou je mij een foto willen mailen van de laarsjes? polkadot . viva 2 gmail . com
quote:luna30v schreef op 27 juli 2012 @ 10:09:

Gaat eens even googlen op MAG.. Waarom ken ik dat merk niet?Ik heb jaren MAG gedragen, lopen heerlijk!
Iemand toevallig nog schoenen maat 41/42? Of leuke grote tassen?
Dit is nog over van de explosie van gisteren, haha.

Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.

Mooie spiegel van licht eikenhout.

Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.

T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.

Ik woon in omgeving Tiel.
ik vond nog wat in mijn kast. Voor mij een miskoop, praktisch nooit gedragen, toch niet mijn ding. Komt van de c&a, maat M. Het is een soort tuniek (niet lang, kort). Van achter kan je een strik maken.

quote:gaby030 schreef op 27 juli 2012 @ 10:11:

[...]

Oh, nou Mali dan zal ze nu vast bij jou zijn, haha!!Net geweest, meiden allebei ontzettend bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh en deze nog:

Blackberry hoesje met Proxy Sensor!

@ seara . Leuk shirt !
quote:liefjurkje schreef op 27 juli 2012 @ 10:35:

@ seara . Leuk shirt !wil je hem hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven