Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 09:53
quote:luna30v schreef op 27 juli 2012 @ 09:45:
Mevrouw R, heel erg bedankt!!! Ik zie dat je ook interesse hebt in t jurkje van Mali. Ik gun hem jou omdat ik zoiets moois van jou heb gehad!! Dus Mali, wat mij betreft gaat ie naar MervouwR!
Are u sure? Ik vind het prima.
In dat geval mail ik je straks even een foto mevrouwR
Mevrouw R, heel erg bedankt!!! Ik zie dat je ook interesse hebt in t jurkje van Mali. Ik gun hem jou omdat ik zoiets moois van jou heb gehad!! Dus Mali, wat mij betreft gaat ie naar MervouwR!
Are u sure? Ik vind het prima.
In dat geval mail ik je straks even een foto mevrouwR
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 27 juli 2012 om 09:56
vrijdag 27 juli 2012 om 10:00
Ik heb ook nog een aantal dingen in de aanbieding. Zal later vandaag voor foto’s zorgen maar ik zet het alvast erop:
- sportieve beige kleurige lage MAG schoenen, voorkant gesloten hak open
- sportieve witte lak Puma’s
- zwarte leren enkellaarzen
Allen maat 39
moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.
Allen maat 39
moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.
vrijdag 27 juli 2012 om 10:06
@ Mali ik vind het zoo leuk om te lezen dat je niet weg bent...ik voelde me zo schuldig maar gelukkig ben je er nog. Ik houd me even op de achtergrond maar inmiddels heb ik weer wat spulletjes verzameld die met alle liefde weg kunnen. Straks weer wat foto s maken. Verder heb ik best veel sieraden die ik niet meer draag maar ik durf ze hier niet aan te bieden omdat ze niet echt grote waarde hebben, geen goud of zilver of zo...V en D of Six qualiteit, maar niet verkleurd en allemaal in goede staat. Heeft misschien iemand een tien dochter die blij mee zou zijn?
vrijdag 27 juli 2012 om 10:08
quote:tammiek schreef op 27 juli 2012 @ 10:00:
Ik heb ook nog een aantal dingen in de aanbieding. Zal later vandaag voor foto’s zorgen maar ik zet het alvast erop:
Allen maat 39
moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.Jammer dat die MAG's maat 39 zijn, i love MAG
Allen maat 39
moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.Jammer dat die MAG's maat 39 zijn, i love MAG
vrijdag 27 juli 2012 om 10:21
quote:tammiek schreef op 27 juli 2012 @ 10:00:
Allen maat 39
moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.Zou je mij een foto willen mailen van de laarsjes? polkadot . viva 2 gmail . com
Allen maat 39
moet nog ff het huis door maar deze weet ik al uit mijn hoofd dat ze weg mogen.Zou je mij een foto willen mailen van de laarsjes? polkadot . viva 2 gmail . com
vrijdag 27 juli 2012 om 10:27
Dit is nog over van de explosie van gisteren, haha.
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.
Ik woon in omgeving Tiel.
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
T-Shirt van M&S, maat M. Maar valt wel iets groter. Zelf heb ik geregeld L, en past dan goed. Leuke opdruk van blauwe pailletten.
Ik woon in omgeving Tiel.