Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
@ seara, kan ik je ergens op mailen (tenzij mika interesse heeft . )
Ja... het schijnt van wel!! Chooc

Zit steeds bij mijn ouders die over het algemeen toch niet thuis zijn maar kreeg gisteren bericht dat het internet weer werkt.

Haha het lijkt wel een GDSD-reunie. Is Ans nog ergens?
.
Ik heb nog een luieremmer nappy wrapper staan die weg mag.

Op te halen in de stad met de grootste kermis.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mika dat is niet mijn bedoeling geweest, sorry.. Maar er reageerde zoveel mensen, ik zag ook geen logica er meer in..

@lotje: wil je een foto mailen? X_angela1993@hotmail.com

@luna: pumps, ballerina's, birckenstocks, etc..
MIka het is ook kut als je geen geld hebt. Vrouwen worden gewoon blij van af en toe iets nieuws of een drankje op een terrasje.
Nee geeft niet seara, ik wil jou geen naar gevoel bezorgen. Ligt gewoon aan mezelf
Ja hoor liefjurkje! X_angela1993@hotmail.com.
quote:mika65 schreef op 27 juli 2012 @ 10:59:

Zag dat je quote had weggehaald dus heb ik ook even gedaan. Maar aanbod blijft staan. Ik heb niet dezelfde maat kleren als jij, maar zijn er andere dingen waar je behoefte aan hebt?
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 11:01:

MIka het is ook kut als je geen geld hebt. Vrouwen worden gewoon blij van af en toe iets nieuws of een drankje op een terrasje.

Moon je maakt me nu helemaal aan het huilen (goed bedoeld ik dan, lieve post van jou)

Ik ben weg dit is geen psyche topic
Mika, wat is dan je maat meid? Of je schoenmaat?
@Mika, welke maat heb je? En wat voor kleding, spullen vindt je leuk?
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Mika

UCchick, even je quote weg halen s.v.p. Mika heeft hem weg gehaald.

Mosterd!
quote:UCchick1990 schreef op 27 juli 2012 @ 11:02:

[...]

Ik heb niet dezelfde maat kleren als jij, maar zijn er andere dingen waar je behoefte aan hebt?Lief van je chick maar op dit moment is het kleding en schoenen zonder hakken. KLeding maat 44 en schoenen 36
Ik heb ook nog een nieuwe Harde cover van Paolini, Inheritance, engelstalig.

past volgens mij niet door de brievenbus.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
En welke regio woon je Mika?
Geldproblemen zijn gewoon klote Mika, daar mag je best om janken.
Mika, ik heb het idee dat je hier best e.e.a. kan krijgen. Mensen hebben soms gewoon goede kleding nog liggen die niet meer past of een miskoop was.

Joh, jank ff lekker en blijf even online.... heb je vast snel een nieuwe outfit
Als je weer thuis bent Moon, gaan we dan in je topic verder schrijven? Ben wel weer toe aan ritme in mn huis.. Ik mail je even! Kan ff duren, veel te vertellen
Leuk Chooc! Ben benieuwd. Wel aan je gedacht maar we zitten telkens net in andere topics.

Ja ik heb ook bij de GGZ besproken dat t zo'n chaos is/blijft thuis en ze raadden me aan om met schema's te gaan werken. Dus zal die van jou ook weer eens opzoeken
quote:mika65 schreef op 27 juli 2012 @ 11:05:

[...]

Lief van je chick maar op dit moment is het kleding en schoenen zonder hakken. KLeding maat 44 en schoenen 36Ik heb schoenen maat 36 voor je! Ik zit zelf op 36/37. Heb regelmatig een miskoop. Ik zal ff foto's maken!
Ah wat goed. Als je hem niet meer hebt wil ik hem wel opsturen hoor.

Ik ga ff mailen
Is goed Chooc! Verwacht niet meteen antwoord want ik heb nogal een raar/vol/moe hoofd.

Sorry mensen voor deze onderbreking
Als je mn mail ziet zul je zien dat ik niks meer verwacht Abracadabra taal he? Je leest het zo

Sorry dames voor het offtopic gaan!
Mika lieverd ik zou je graag wat kleding willen geven maar volgens mij heb je een andere maat? Ik heb nog wat staan maat 36 38...Misschien wat schoenen?Sieraden?Waarmee kan ik je blij maken? Welke maat schoenen heb je? Gaby en Seara ik zal straks wat foto s erop zetten met alles wat ik heb. Ik draag ook Six hoor, heel graag zelfs maar sommige meer dan andere...daarom geef ik wat ik niet draag liever weg. Verder heb ik nog een leuke flesje parfum te geef, het betreft Sun Moon en Stars van Karl Lagarfeld. Gekregen maar toch niet mijn smaak. Het flesje is 30 ml een of twee keer gespoten, nog helemaal nieuw dus. Gelieve alleen te reageren als je het geurtje kent om teluurstelling te voorkomen. Het geurtje ruikt volgens mij lekker ouderwets, zwaar en poederig. Hij past niet door de brievenbus dus het wordt pakketpost. P.S. Het flesje parfum laat ik even gereserveerd voor Mika, als zij het wil hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven