Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 11:01
Mika dat is niet mijn bedoeling geweest, sorry.. Maar er reageerde zoveel mensen, ik zag ook geen logica er meer in..
@lotje: wil je een foto mailen? X_angela1993@hotmail.com
@luna: pumps, ballerina's, birckenstocks, etc..
@lotje: wil je een foto mailen? X_angela1993@hotmail.com
@luna: pumps, ballerina's, birckenstocks, etc..
vrijdag 27 juli 2012 om 11:02
Ja hoor liefjurkje! X_angela1993@hotmail.com.
vrijdag 27 juli 2012 om 11:03
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 11:01:
MIka het is ook kut als je geen geld hebt. Vrouwen worden gewoon blij van af en toe iets nieuws of een drankje op een terrasje.
Moon je maakt me nu helemaal aan het huilen (goed bedoeld ik dan, lieve post van jou)
Ik ben weg dit is geen psyche topic
MIka het is ook kut als je geen geld hebt. Vrouwen worden gewoon blij van af en toe iets nieuws of een drankje op een terrasje.
Moon je maakt me nu helemaal aan het huilen (goed bedoeld ik dan, lieve post van jou)
Ik ben weg dit is geen psyche topic
vrijdag 27 juli 2012 om 11:10
vrijdag 27 juli 2012 om 11:15
Mika lieverd ik zou je graag wat kleding willen geven maar volgens mij heb je een andere maat? Ik heb nog wat staan maat 36 38...Misschien wat schoenen?Sieraden?Waarmee kan ik je blij maken? Welke maat schoenen heb je? Gaby en Seara ik zal straks wat foto s erop zetten met alles wat ik heb. Ik draag ook Six hoor, heel graag zelfs maar sommige meer dan andere...daarom geef ik wat ik niet draag liever weg. Verder heb ik nog een leuke flesje parfum te geef, het betreft Sun Moon en Stars van Karl Lagarfeld. Gekregen maar toch niet mijn smaak. Het flesje is 30 ml een of twee keer gespoten, nog helemaal nieuw dus. Gelieve alleen te reageren als je het geurtje kent om teluurstelling te voorkomen. Het geurtje ruikt volgens mij lekker ouderwets, zwaar en poederig. Hij past niet door de brievenbus dus het wordt pakketpost. P.S. Het flesje parfum laat ik even gereserveerd voor Mika, als zij het wil hebben...