Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Oh ja en de pakketjes voor Schaduwlicht, Chocolover, Watervrouw & iemand wiens nick ik even niet meer weet ;) zijn verstuurd!

Pakketje voor lechatnoir ligt klaar! Marels, het kerstservies moet ik nog even heel goed inpakken voordat ik dat kan verzenden. Beter om dat ff te doen na je vakantie!
Dank je Bailey!
quote:seara schreef op 27 juli 2012 @ 11:32:

[...]

Heb je het naar het goede e-mailadres gestuurd? Heb niks ontvangen..

x_angela1993@hotmail.comJa maar m'n mail deed wel wat vaag, dus misschien komt het daardoor. Nu nog een keer geprobeerd!
Voor alle nieuwe meeschrijfsters maar ook de oude: ik ben Debby. Ik ben een dubbelnicker met toestemming van de mods. Ik schrijf hier ook met mijn prive nick maar kan mijn oproep hier niet doen ivm privacy.

Vorig jaar hebben mijn man en vrienden een evenement georganiseerd; ZeldaMarathonNL. Dit jaar is de tweede omdat het vorig jaar een groot succes was

Ik sluit de 7 mannen voor 100 uur op in een huis. In het huis hangt een camera zodat mensen live via de website kunnen meekijken. De mannen gaan in ploegendiensten games spelen. Er is een kok voor gezonde recepten, er zijn wii-fit sessies voor de dagelijkse beweging, er komen sporters langs om te vertellen waarom bewegen zo belangrijk is en ook de stichting komt langs. Want daar draait het om; geld inzamelen voor de stichting. Vorig jaar hebben we bijna ¤6000 opgehaald, dit gaat rechtstreeks naar de stichting. Wij zoeken games en game gerelateerde spullen om te kunnen veilen tijdens het evenement. Een aantal dames hier hebben ons al geholpen en zij kunnen tijdens de marathon live meekijken om te zien hoe wij hun games weggeven! We worden gesponsord door grote namen in de branche, denk aan S*ny, N*ntendo etc. (Namen doe ik even anders ivm google!) Ons doel is geld inzamelen maar ook laten zien dat gamen niet altijd ongezond hoeft te zijn!

We zijn te vinden via google, zitten op facebook en twitter en voor vragen ben ik te bereiken op familiespanjer @ hotmail. com

Heb jij dus games over die je niet meer speelt? Dan zou je ons en daarmee de stichting er enorm mee helpen! Gamen met je noemen wij het
Heb nog niks binnen lotje! Anders geef jou emailadres even? Dan mail ik jou..
quote:seara schreef op 27 juli 2012 @ 11:50:

Heb nog niks binnen lotje! Anders geef jou emailadres even? Dan mail ik jou..

Nou wat raar zeg.

Lotje2705@hotmail.com
Ik heb je gemaild!
En Seara je hebt reactie!

Zal vanavond eens mijn kasten uitmesten wat ik nog online kan gooien! :-)
anoniem_155764 wijzigde dit bericht op 27-07-2012 12:08
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Ik heb geen oude spellen en sowieso niet zo veel weggeef-spul, maar wens je wel veel succes!
Lieve dames geheel offtopic, maar ik maak even misbruik van het feit dat jullie in het hele land verspreid zijn, misschien kan/wil een van jullie mij helpen? Gisteren heb ik een heel leuk bikini gekocht bij Hunkemuller, helaas hadden ze de bh niet in mijn maat. Ik heb alleen het broekje gekocht met de hoop dat ik de bh misschien online zal vinden. Helaas online hadden ze hem ook niet. Mocht dus een van jullie toevallig langs een vestiging in een grotere stad de komende dagen gaan wil je alstublieft voor me kijken of ze de bh nog hebben? Uiteraard betaal ik de verzendkosten. Ik heb een moeilijke maat 85 D maar wie weet, misschien heb ik geluk? Ik zal je erg dankbaar zijn. Mocht iemand me willen/kunnen helpen dan maak ik straks een foto van de bikini.
[
lorenne kunnen ze bij jou hunkermuller winkel niet rondbellen of in een andere vestiging er nog eentje is. Is toch normaal dat ze dat doen bij een winkel of niet
Ik heb geen reactie lotje?
Mika, ik had toen niet eraan gedacht, stom van mij, en de komende dagen lukt mij niet om naar de stad te gaan... Het is geen ramp hoor, het is maar een bikini, ik kan het broekje ook met een zwarte bh dragen, maar ik had liever het stetje compleet.
Okee mika! (l)
Lorenne, mail mij maar op weggeven1@gmail.com! Ik woon niet in een grote stad, maar we hebben wel een hunkemoller hier (of was het nou een livera?).

Mali, Gaby en Chick, ik ben weer thuis! Chick, volgens mij heeft mn man de notebook gefixed, ik zal hem zeggen de bestanden ongezien te deleten. Hij zit er nu mee te pielen en te roepen dat hij niet gelooft dat ik ´em gratis van je heb gehad haha Zoonlief was helemaal blij, hij noemt de tv een televisiecadeautje (een woord) en oma die net langskwam moest mee naar boven om hem te bewonderen. Alledrie bedankt en Mali hele fijne vakantie gewenst!
if we all light up, we can scare away the dark...
Lorenne plaats de foto maar ik kan morgen of vandaag even kijken
Italie meisje, de sjaal is binnen. Super bedankt!
quote:tatlitatli schreef op 27 juli 2012 @ 12:26:

Lorenne, mail mij maar op weggeven1@gmail.com! Ik woon niet in een grote stad, maar we hebben wel een hunkemoller hier (of was het nou een livera?).

Mali, Gaby en Chick, ik ben weer thuis! Chick, volgens mij heeft mn man de notebook gefixed, ik zal hem zeggen de bestanden ongezien te deleten. Hij zit er nu mee te pielen en te roepen dat hij niet gelooft dat ik ´em gratis van je heb gehad haha Zoonlief was helemaal blij, hij noemt de tv een televisiecadeautje (een woord) en oma die net langskwam moest mee naar boven om hem te bewonderen. Alledrie bedankt en Mali hele fijne vakantie gewenst!Fijn dat ie het weer doet! Tsja, de reden dat ik hem niet meer gebruikte is omdat in november het toetsenbord vervelend deed (als ik de g intypte maakte hij er ghsn35 oid van) ook nadat ik hem had l;aten repareren. De eerste keer na die reparatie dat hij dat weer deed heb ik hem weggelegd en een nieuwe laptop gehaald: ik gebruik het ding intensief omdat ik veel reis, en er moet dus simpelweg een goed toetsenbord op zitten. Ik hoop voor jullie dat hij zich nog een tijd gedraagt, se specs zijn verder prima, dus zeker met extern toetsenbord en beeldscherm zou hij een tijd mee moeten gaan!
Oh dames wat lief van jullie, ik ga straks een foto platsen ik ben nu even mobiel. Maar alleen als jullie al naar de stad gingen en niet speciaal voor mij...en Mika wil je mijn aanbod nog wat het geurtje betreft? Niet verlegen zijn hoor, ik geef het met alle liefde aan jou maar alleen als je van ouderwetse zoete zware geuren houdt en het ook zal gebruiken, anders maak ik hopelijk iemand anders blij mee...
Lorenne, de hunkemoller (volgens mij is het een hunkemoller), is hier in het winkelcentrum om de hoek. Ik ben daar bijna dagelijks te vinden haha!
if we all light up, we can scare away the dark...
@Mika: mail je me even over de graceland schoenen?

Zijn er nog andere dames geinteresseerd in de schoenen maat 36/37?
Lotje er gaat ergens iets mis want ik krijg je mailtjes niet. Kan het zijn dat je teveel foto's meestuurt?
quote:siepje84 schreef op 27 juli 2012 @ 11:43:

Pakketje voor lechatnoir ligt klaar!

Jullie gaan hard hier zeg! Maar ik zag dit berichtje wel

Je hebt mail en geld als het goed is siepje!
Joda, ik heb de hema worst binnen bedankt!

tadaa!!! klaar voor de vakantie!

Polkadot: hiep hiep hoera! gefelicteerd! Geniet van je verjaardag!

Mika ik heb het verhaal niet kunnen lezen maar uit de reactie haal ik dat jij even flink geknuffeld moet worden. voor jou: .

Ik heb helaas geen kleding of schoenen in jou maat, maar ik hou het in de gaten en zal eens kijken of ik toch nog wat voor je zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven