pitloze kersen

27-07-2012 12:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister bij Deen (supermarkt in Noord-Holland) een bakje kersen gekocht, en ik zou zweren dat er op het bijbehorende bordje stond dat de kersen geen pit hadden. Nu gelukkig voorzichtig de eerste kers genomen, en blijken er gewoon pitten in te zitten. Ben ik nou gek geworden en bestaan er geen kersen zonder pit? Haha, ik was juist zo enthousiast over deze nieuwe kersensoort!
Ik had van de week Hollandse kersen van Deen, met pit en ze waren hartstikke lekker. Nergens iets over "pitloos" gelezen. Hoorde het bordje niet bij de druiven?
Haha, ik kan ook op internet niets vinden over kersen zonder pit. Wat gek zeg! Ik vind kersen met pit ook heerlijk, maar wilde dit nieuwe product direct proberen! Ik haal normaal altijd Nederlandse kersen, omdat die minder bespoten zijn, maar heb nu spaanse picota gekocht. Verder niets mis mee, maar ik zou er echt een wedje om gelegd hebben als iemand had gezegd dat pitloze kersen niet bestonden!
pitloze kersen? die bestaan alleen uit blik
Ik denk dat er een bordje pitloze druiven stond of dat een medewerker daar een beetje last heeft van de warmte

Pitloze kersen...lijkt me niks. Dat pittentuffen heeft ook wel wat.
pitloze kersen bestaan niet.(behalve in blik)

pitloze druiven wel.
Haha ik zat van de week nog te bedenken dat het wel handig zou zijn als ze kersen zouden kweken zonder pitten. Of desnoods een heel klein pitje.

Druivenpitjes kan ik nog wel discreet doorslikken, maar kersenpitten niet...
Stond het bordje niet bij de meloen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven