Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Trouwens, iemand heeft mij ooit serieus een stuk rijstevlaai opgestuurd per post. Een oud klasgenoot vertelde op msn dat hij die aan het bakken was, dus ik zeuren om een stukje, maar hij woonde 30 km verderop. Geef je adres maar, zei hij.

Had ik twee dagen later serieus een gewone envelop in de bus met daarin een geplette homp vlaai in aluminiumfolie :O

Wel een geinige actie, vond ik :-)
Newnick, nog bedankt voor de jas! Hij is mooier dan ik al had gezien haha.

Siepje en Bailey ik maak nu het geld over.
@ bird73: als niemand van de vaste schrijvers dit wil hebben, heb ik wel interesse in:

sophie kinsella-hou je mond (chcklit)

kluun- help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

vaderschap voor beginners

Odile van Eck-een onvervulde kinderwens
quote:willemeen schreef op 27 juli 2012 @ 15:38:

Trouwens, iemand heeft mij ooit serieus een stuk rijstevlaai opgestuurd per post. Een oud klasgenoot vertelde op msn dat hij die aan het bakken was, dus ik zeuren om een stukje, maar hij woonde 30 km verderop. Geef je adres maar, zei hij.

Had ik twee dagen later serieus een gewone envelop in de bus met daarin een geplette homp vlaai in aluminiumfolie :O

Wel een geinige actie, vond ik :-)Geniale acties vind ik dat ;)
Ga binnenkort m'n eigen schuur opruimen, en heb echt teveel spullen ( waar ik altijd slecht afstan van kan doen, maar zo is het een leuke manier )
quote:moeilijkenaam schreef op 27 juli 2012 @ 15:39:

Newnick, nog bedankt voor de jas! Hij is mooier dan ik al had gezien haha.

Siepje en Bailey ik maak nu het geld over.Ojee wat zou ik jou ook weer sturen?
_Flower_ kom maar halen, wsl kan ik er overmorgen weer 10 plukken, dus ik ga een beetje groen zien van alle courgette.

Willemeen, ja joh, gewoon in de achtertuin even zoeken tussen de bladeren. Is mijn dagelijkse blijheid: 'Whoei, alweer een mooie grote!' En dan leg ik ze op het aanrecht bij de rest van de berg, en vraag me af wat ik met zòveel courgettes moet...

(en echt, we hebben maar 3 planten...)

quote:siepje84 schreef op 27 juli 2012 @ 15:40:

[...]

Ojee wat zou ik jou ook weer sturen?

je wilde mijn nick echt niet onthouden he?

Haha :P
Wit jasje maat 80, bad stof voor babys, soort badjasje

Blauw jasje voor een meisje, maat 74, zomer jasje met ritsjes.
Alvast iets kleins, woon trouwens in regio midden nederland maar denk dat deze wel door de brievenbus passen
Zo ik ben thuis, helemaal zweterig nu en heb 2 leuke t shirts van mijn zus gekregen. Lief he, net zo lief als jullie hier allemaal

loranne was de naam he, van de parfum, ik zou die parfum wel willen, thxx
He, fijn Mika!!!

Nu lekker onder een frisse douche, en dan de hele avond rondlopen in een van je nieuwe shirts.

Het zijn de kleine dingen in het leven die het mooi kunnen maken.

Zoals een middagje shoppen al-kan-dat-eigenlijk-niet, en een lekker nieuw parfum zomaar over de post.
quote:moeilijkenaam schreef op 27 juli 2012 @ 15:52:

[...]

je wilde mijn nick echt niet onthouden he?

Haha :POhja ik weet het weet. Juist omdat ik je nick niet had onthouden en ik geen in had om topic twee weer door te bladeren ;). Dat pakketje isal de deur uit. Pffieeeuwww!
quote:Zaza_zebra schreef op 27 juli 2012 @ 15:47:

_Flower_ kom maar halen, wsl kan ik er overmorgen weer 10 plukken, dus ik ga een beetje groen zien van alle courgette.

Willemeen, ja joh, gewoon in de achtertuin even zoeken tussen de bladeren. Is mijn dagelijkse blijheid: 'Whoei, alweer een mooie grote!' En dan leg ik ze op het aanrecht bij de rest van de berg, en vraag me af wat ik met zòveel courgettes moet...

(en echt, we hebben maar 3 planten...)Waar woon je Heb gisteren heerlijke courgettes uit de oven gegeten, recept van Mylene Valerie. Inmiddels ook favoriet nbij mijn huisgenoten. En nog spullen over, behalve courgette
Appelkruimelvlaai!!!

Voor de lekkerbekken!!! *mail is uitgevallen, Sorry FLower!
quote:Zaza_zebra schreef op 27 juli 2012 @ 16:10:

He, fijn Mika!!!

Nu lekker onder een frisse douche, en dan de hele avond rondlopen in een van je nieuwe shirts.

Het zijn de kleine dingen in het leven die het mooi kunnen maken.

Zoals een middagje shoppen al-kan-dat-eigenlijk-niet, en een lekker nieuw parfum zomaar over de post.

Ja ga me zo weer douchen

Kun je het nog volhouden za za met die hitte?
Siepje en Molly, de jurkjes zijn onderweg!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Chick: regio 071 aan de kust.

Waait al lekker hier.

Mika: nou, het begint hier heerlijk af te koelen, en daar was ik wel aan toe moet ik zeggen.

Douchen is echt mijn hobby met deze dagen moet ik zeggen.

Polkadot, eerst even feliciteren voor ik taart van je snaai hoor!

Van harte!!! Gaan we het nog vieren vanavond? En zo ja waar?
*gaat de parasol redden, voor ie per ongeluk gratis weggegeven wordt aan de -over-buren door de wind. *
Polkadot, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:Zaza_zebra schreef op 27 juli 2012 @ 16:20:

Chick: regio 071 aan de kust.

Waait al lekker hier.

Mika: nou, het begint hier heerlijk af te koelen, en daar was ik wel aan toe moet ik zeggen.

Douchen is echt mijn hobby met deze dagen moet ik zeggen.

Polkadot, eerst even feliciteren voor ik taart van je snaai hoor!

Van harte!!! Gaan we het nog vieren vanavond? En zo ja waar? Dat gaat hem niet worden dan. . Lekker blijven douchen hoor! En duimen dat de kleine snel komt! De eerste weggeeftopicbaby
@ Zaza en Designed en alle anderen: Thanks :D

Ik ga het lekker morgen vieren, vanavond eerst huis schoonmaken, morgenochtend boodschappen doen enzo, dan morgenmiddag lekker partyyyyyyyyyyyyy!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven