Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 15:38
Trouwens, iemand heeft mij ooit serieus een stuk rijstevlaai opgestuurd per post. Een oud klasgenoot vertelde op msn dat hij die aan het bakken was, dus ik zeuren om een stukje, maar hij woonde 30 km verderop. Geef je adres maar, zei hij.
Had ik twee dagen later serieus een gewone envelop in de bus met daarin een geplette homp vlaai in aluminiumfolie
Wel een geinige actie, vond ik
Had ik twee dagen later serieus een gewone envelop in de bus met daarin een geplette homp vlaai in aluminiumfolie
Wel een geinige actie, vond ik
vrijdag 27 juli 2012 om 15:40
quote:willemeen schreef op 27 juli 2012 @ 15:38:
Trouwens, iemand heeft mij ooit serieus een stuk rijstevlaai opgestuurd per post. Een oud klasgenoot vertelde op msn dat hij die aan het bakken was, dus ik zeuren om een stukje, maar hij woonde 30 km verderop. Geef je adres maar, zei hij.
Wel een geinige actie, vond ik :-)Geniale acties vind ik dat
Wel een geinige actie, vond ik :-)Geniale acties vind ik dat
vrijdag 27 juli 2012 om 15:47
_Flower_ kom maar halen, wsl kan ik er overmorgen weer 10 plukken, dus ik ga een beetje groen zien van alle courgette.
Willemeen, ja joh, gewoon in de achtertuin even zoeken tussen de bladeren. Is mijn dagelijkse blijheid: 'Whoei, alweer een mooie grote!' En dan leg ik ze op het aanrecht bij de rest van de berg, en vraag me af wat ik met zòveel courgettes moet...
(en echt, we hebben maar 3 planten...)
Willemeen, ja joh, gewoon in de achtertuin even zoeken tussen de bladeren. Is mijn dagelijkse blijheid: 'Whoei, alweer een mooie grote!' En dan leg ik ze op het aanrecht bij de rest van de berg, en vraag me af wat ik met zòveel courgettes moet...
(en echt, we hebben maar 3 planten...)
vrijdag 27 juli 2012 om 16:10
vrijdag 27 juli 2012 om 16:10
vrijdag 27 juli 2012 om 16:12
quote:Zaza_zebra schreef op 27 juli 2012 @ 15:47:
_Flower_ kom maar halen, wsl kan ik er overmorgen weer 10 plukken, dus ik ga een beetje groen zien van alle courgette.
(en echt, we hebben maar 3 planten...)Waar woon je Heb gisteren heerlijke courgettes uit de oven gegeten, recept van Mylene Valerie. Inmiddels ook favoriet nbij mijn huisgenoten. En nog spullen over, behalve courgette
(en echt, we hebben maar 3 planten...)Waar woon je Heb gisteren heerlijke courgettes uit de oven gegeten, recept van Mylene Valerie. Inmiddels ook favoriet nbij mijn huisgenoten. En nog spullen over, behalve courgette
vrijdag 27 juli 2012 om 16:14
quote:Zaza_zebra schreef op 27 juli 2012 @ 16:10:
He, fijn Mika!!!
Nu lekker onder een frisse douche, en dan de hele avond rondlopen in een van je nieuwe shirts.
Het zijn de kleine dingen in het leven die het mooi kunnen maken.
Zoals een middagje shoppen al-kan-dat-eigenlijk-niet, en een lekker nieuw parfum zomaar over de post.
Ja ga me zo weer douchen
Kun je het nog volhouden za za met die hitte?
He, fijn Mika!!!
Nu lekker onder een frisse douche, en dan de hele avond rondlopen in een van je nieuwe shirts.
Het zijn de kleine dingen in het leven die het mooi kunnen maken.
Zoals een middagje shoppen al-kan-dat-eigenlijk-niet, en een lekker nieuw parfum zomaar over de post.
Ja ga me zo weer douchen
Kun je het nog volhouden za za met die hitte?
vrijdag 27 juli 2012 om 16:20
Chick: regio 071 aan de kust.
Waait al lekker hier.
Mika: nou, het begint hier heerlijk af te koelen, en daar was ik wel aan toe moet ik zeggen.
Douchen is echt mijn hobby met deze dagen moet ik zeggen.
Polkadot, eerst even feliciteren voor ik taart van je snaai hoor!
Van harte!!! Gaan we het nog vieren vanavond? En zo ja waar?
Waait al lekker hier.
Mika: nou, het begint hier heerlijk af te koelen, en daar was ik wel aan toe moet ik zeggen.
Van harte!!! Gaan we het nog vieren vanavond? En zo ja waar?
vrijdag 27 juli 2012 om 16:22
quote:Zaza_zebra schreef op 27 juli 2012 @ 16:20:
Waait al lekker hier.
Van harte!!! Gaan we het nog vieren vanavond? En zo ja waar? Dat gaat hem niet worden dan. . Lekker blijven douchen hoor! En duimen dat de kleine snel komt! De eerste weggeeftopicbaby
Waait al lekker hier.
Van harte!!! Gaan we het nog vieren vanavond? En zo ja waar? Dat gaat hem niet worden dan. . Lekker blijven douchen hoor! En duimen dat de kleine snel komt! De eerste weggeeftopicbaby