Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 16:44
Chick: ja, maar ze gaat niet gratis weg!
Wil op zijn minst schadevergoeding.
Polkadot: waar moeten we zijn, en hoe laat?
Mika, ik zit net te kijken, ik zou je een bloemetje willen sturen om je op te fleuren, maarrrrrrrr nou staan er in mijn kast 2 nep plantjes van de Ikea. Heule leuke, met rose bloemen, maar ik blijk er al een jaar geen ruimte voor te hebben.
Dus heb je interesse in een nep-blommetje (nouja 2) om je op te fleuren?
Wil op zijn minst schadevergoeding.
Polkadot: waar moeten we zijn, en hoe laat?
Mika, ik zit net te kijken, ik zou je een bloemetje willen sturen om je op te fleuren, maarrrrrrrr nou staan er in mijn kast 2 nep plantjes van de Ikea. Heule leuke, met rose bloemen, maar ik blijk er al een jaar geen ruimte voor te hebben.
Dus heb je interesse in een nep-blommetje (nouja 2) om je op te fleuren?
vrijdag 27 juli 2012 om 17:13
vrijdag 27 juli 2012 om 17:14
quote:Weekend schreef op 27 juli 2012 @ 15:39:
@ bird73: als niemand van de vaste schrijvers dit wil hebben, heb ik wel interesse in:
sophie kinsella-hou je mond (chcklit)
kluun- help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
vaderschap voor beginners
Odile van Eck-een onvervulde kinderwensGeen probleem hoor. Waar woon je ergens?Ik dacht te lezen in het midden van het land. Woon je toevallig in de buurt van 0318?
@ bird73: als niemand van de vaste schrijvers dit wil hebben, heb ik wel interesse in:
sophie kinsella-hou je mond (chcklit)
kluun- help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
vaderschap voor beginners
Odile van Eck-een onvervulde kinderwensGeen probleem hoor. Waar woon je ergens?Ik dacht te lezen in het midden van het land. Woon je toevallig in de buurt van 0318?
vrijdag 27 juli 2012 om 17:15
vrijdag 27 juli 2012 om 17:24
quote:Ikbenanoniem schreef op 27 juli 2012 @ 17:24:
@Marels: Ik heb zeker interesse in kleding maat 48/50. Heb met name behoefte aan shirts. Ik heb een flinke voorgevel (85e).
@UCchick: Wat voor rode schoudertas is het die jij aanbiedt?Een kleintje, stof, met wat vakjes. Maak nu wel even fotos, moment.
@Marels: Ik heb zeker interesse in kleding maat 48/50. Heb met name behoefte aan shirts. Ik heb een flinke voorgevel (85e).
@UCchick: Wat voor rode schoudertas is het die jij aanbiedt?Een kleintje, stof, met wat vakjes. Maak nu wel even fotos, moment.
vrijdag 27 juli 2012 om 17:27
vrijdag 27 juli 2012 om 17:34
Ik heb zelfde nog 3 kettingen in de aanbieding (foto's staan in deel 2).
Ook nog een zwarte lederlook rugtas. Hij is een beetje vootgevormd (meer tas dan echt rugzak).
En ik heb nog diverse chicklitboeken in de aanbieding. Die moet ik even uitzoeken. Lukt vandaag niet want ik heb een slechte dag qua hernia en het overlijden van Wereldmeid.
Foto's volgen en is speur nog even verder naar weggeefdingen.
Ook nog een zwarte lederlook rugtas. Hij is een beetje vootgevormd (meer tas dan echt rugzak).
En ik heb nog diverse chicklitboeken in de aanbieding. Die moet ik even uitzoeken. Lukt vandaag niet want ik heb een slechte dag qua hernia en het overlijden van Wereldmeid.
Foto's volgen en is speur nog even verder naar weggeefdingen.
vrijdag 27 juli 2012 om 17:35
quote:Ikbenanoniem schreef op 27 juli 2012 @ 17:24:
@UCchick: Wat voor rode schoudertas is het die jij aanbiedt?Ik had even een ander vraagje. Het was toch jouw zus die mijn kast wel graag wilde hebben, maar geen vervoer had? Ik had nog een berichtje neergezet dat ik geen haast heb, dus dat ik best even kan wachten. Wanneer verwacht ze weer vervoer te hebben?
@UCchick: Wat voor rode schoudertas is het die jij aanbiedt?Ik had even een ander vraagje. Het was toch jouw zus die mijn kast wel graag wilde hebben, maar geen vervoer had? Ik had nog een berichtje neergezet dat ik geen haast heb, dus dat ik best even kan wachten. Wanneer verwacht ze weer vervoer te hebben?
vrijdag 27 juli 2012 om 17:52
IBA; ik heb niet veel kleding in maat 48/50 te geef meer.
Dat was een opmerking tegen Ayla dat ik er wel interesse in heb
Je zult het met je jas moeten doen voorlopig
Ik ben er nog heel even, maar ben vanaf morgen op vakantie. Dan weten jullie dat.
*pakt ondertussen haar fototas in*
Oh, en niet teveel leuke dingen weggeven he, die wil ik
Dat was een opmerking tegen Ayla dat ik er wel interesse in heb
Je zult het met je jas moeten doen voorlopig
Ik ben er nog heel even, maar ben vanaf morgen op vakantie. Dan weten jullie dat.
*pakt ondertussen haar fototas in*
Oh, en niet teveel leuke dingen weggeven he, die wil ik
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 17:53
@Siepje: Ze heeft heel veel belangstelling, maar broer is nog maar net begonnen met verbouwen en dat gaat nog weken duren, zo niet maanden.
Ze heeft nog in de vriendenkring gekeken of iemand met kar tegen benzinrkosten en extra vergoeding kan helpen, maar ook dat is niet gelukt. Hoogezand-Assen is niet zo ver maar zonder hulp houdt het op.
Ze heeft nog in de vriendenkring gekeken of iemand met kar tegen benzinrkosten en extra vergoeding kan helpen, maar ook dat is niet gelukt. Hoogezand-Assen is niet zo ver maar zonder hulp houdt het op.
vrijdag 27 juli 2012 om 17:57
quote:Ikbenanoniem schreef op 27 juli 2012 @ 17:53:
@Siepje: Ze heeft heel veel belangstelling, maar broer is nog maar net begonnen met verbouwen en dat gaat nog weken duren, zo niet maanden.
Ze heeft nog in de vriendenkring gekeken of iemand met kar tegen benzinrkosten en extra vergoeding kan helpen, maar ook dat is niet gelukt. Hoogezand-Assen is niet zo ver maar zonder hulp houdt het op.Hmmm dat is heel jammer. Ik had haar er graag gelukkig mee gemaakt.
Ze heeft nog in de vriendenkring gekeken of iemand met kar tegen benzinrkosten en extra vergoeding kan helpen, maar ook dat is niet gelukt. Hoogezand-Assen is niet zo ver maar zonder hulp houdt het op.Hmmm dat is heel jammer. Ik had haar er graag gelukkig mee gemaakt.