Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
@ Polkadot, wat leuk zeg!

trouwens nog: gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

ik ga zo afsluiten dus iedereen weltrusten alvast en een fijn wkd
Ach chips ja, komt die ligt nog op mijn slaapkamer, de kleding die ik hier show komen allemaal uit de puut
quote:Marels schreef op 27 juli 2012 @ 21:23:

Ik mis wat Mika Die zet ik er morgen bij, zou het zonde vinden als hij hier blijft liggen. Heel veel kleding op de foto heb ik vorig jaar van een andere lieve forummer gekregen en ik heb net de toestemming binnen om het weg te geven. Vond het wel zo netjes om haar eerst ff te vragen
Polkadot, wat leuk!!!

En Mika; die idd
Pliert, als je me even laat weten waar je precies woont dan kan ik kijken of ik daar een keer met de auto langs kom.

Verzenden is inderdaad zonde, maar als je geen haast hebt dan wil ik hem best een keertje komen droppen.

Weggooien vind ik namelijk zonde, maar ik heb er niets mee...
Hoe laat ga je morgen vertrekken Marels
Ik wil om zes uur Mika, vriend nog niet

Hij staat nu onder de douche dus ik ga zo naar bed.
Biol, ik vind hem erg mooi maar zit nu nog in maat 46 en ik gun hem iemand die hem wel gelijk aan kan!
quote:moeilijkenaam schreef op 27 juli 2012 @ 20:54:

Jullie zijn allemaal zo goed in cadeautjes.. Weet iemand een leuk klein cadeautje voor als mijn zusje bevallen is?Ik geef graag kadootjes voor als het kindje wat ouder is, zoals Jip & Janneke of van die vingerpopjes van de IKEA. Ook nog 's creatief en educatief verantwoord ;)
@ Mika beloofd is beloofd! Wil je mij mailen op lorenne at ph-f punt nl ? Ik heb jouw adres nodig natuurlijk. Helaas kom ik morgen waarschijnlijk niet in de buurt van een postkantoor dus het wordt pas begin volgende week. Is dat geen probleem, hoop ik?

Alvast een voorproefje, het is een schattig lief flesje en het geurtje blijft erg lang hangen. Ik hoop heel erg dat je hem lekker zou vinden en dat je je een beetje beter zal voelen.
Marels fijne vakantie! Geniet ervan!
lorenne je hebt mail
quote:Marels schreef op 27 juli 2012 @ 21:36:

Ik wil om zes uur Mika, vriend nog niet

Hij staat nu onder de douche dus ik ga zo naar bed.Das vroeg Marels, ik wens je een prettige vakantie toe meid, veel plezier!
quote:Vuurbloempje schreef op 27 juli 2012 @ 17:27:

Ik ben vanmiddag even bij willemeen langs geweest, zij had schoenen voor mij en ik een jurk voor haar. Gezellig was het

Dit leuke jurkje heb ik van Lolitaah toegestuurd gekregen, maar het past mij helaas niet. Dus ik stuur het graag naar iemand anders door.

[afbeelding]Hee, beetje late reactie van mij maar ik vond het ook super gezellig! En vanochtend bij UCchick ook trouwens. Alle forummers die ik tot nu toe heb ontmoet zijn trouwens erg leuk, toeval??
Voor alle vakantiegangers:

quote:mayhem schreef op 27 juli 2012 @ 20:35:

@ lolitaah en willemeen:

Zijn de spullen trouwens goed aangekomen?

Hee Mayhem, nog niet! Hemera had als het goed is gisteren ook een pakket bouquetreeksjes op de post gedaan, was er ook nog niet.

Heb wel mijn brievenbus 5x gecheckt vandaag, wat me op meewarige blikken van de buren kwam te staan (brievenbus is een losse kast bij de voordeur van mijn 'flat').

Maar de bezorging hier is abominabel. Gaby's envelop met het telefoonhoesje kwam ook pas woensdag terwijl ze hem in het weekend al op de bus had gedaan.

Ik houd je op de hoogte als je boek gearriveerd is!
Het was inderdaad gezellig Willemeen! Voor iedereen tegen wie ik aangeklaagd heb: vandaag was erg productief, zit inmiddels op bijna 2500 woorden erbiij bij mijn scriptie! Deadline is morgen en ik denk dat ik het zowaar met een acceptabel iets ga redden! Woop woop!
quote:tammiek schreef op 27 juli 2012 @ 21:10:

hierbij de beloofde foto's

maat 39

de puma's en laarsjes zijn in eerste instantie gereserveerd voor luna en wilemeen omdat ze het eerste reageerden vanochtend.

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=277568708&key=N3FZQK4G

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=277568714&key=U38IMJBV

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=277568651&key=F7CEQLQE

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=277568647&key=DY4QKK4VHee, bedankt voor het posten, ik wilde je na het bijlezen gaan mailen. Ik vind de puma's erg mooi maar denk niet dat ik dit soort schoenen echt ga dragen, dus ik trek me nederig terug.
quote:polkadot28 schreef op 27 juli 2012 @ 21:23:

Wilde ik vanavond huishouden gaan doen (nou ja, wilde... is wel nodig als je morgen je hok vol hebt)

Kom ik thuis, is alles al gedaan en ook versierd! Zoonlief stond me op te wachten met een toeter en morgen moetik verplicht een rozet op met 30!

Wel heul lief hoor.

Oh enne, deze post type ik vanaf mijn gloedjenieuwe, voor mijn verjaardag gekregen, prachtige tablet!!!

Niet meer mobiel forummen,

Yeah!!!

Wauw wat een verrassing! Vooral omdat je me gisteren nog vertelde dat je een hekel hebt aan het huishouden doen

Gefeliciteerd met zo'n lieve man + zoon, een schoon huis, een nieuwe tablet en morgen een geweldig fijn huis vol visite! Ik geniet met je mee :-)
@tatlitatli, wil jij de jurk hebben dan??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Muha, ik ben de alien met het glimmende hooooofd (maskertje van Kruidvat opgesmeerd, doorzichtig).

Dat droogt nu op en kan ik er straks vanaf trekken. Is ZO'N creepy gezicht, alsof ik mijn vel eraf trek, hihi. En als hij eraf is lijkt het net een Ku Kux Klan-masker, wit en met gaten voor mijn ogen en mond

Ik geef geen zier om maskertjes en frutsels, maar dat afgetrokken gezicht is elke week weer een feestje!

(verder ben ik heel volwassen en alles).
Zitten we allemaal naar de industriële revolutie te kijken ofzo?
quote:Marels schreef op 27 juli 2012 @ 22:16:

Zitten we allemaal naar de industriële revolutie te kijken ofzo? Ik schrijf over industrial policy En ga nu slapen. Mijn brein is leeg. En ik moet morgen nog een dag. En dan hopelijk, hopelijk klaar. Woop woop! Duimen jullie voor me?
@Polkadot: gefeliciteerd.

@Marels: Fijne vakantie.

@Mika: dat shirtje van Marels die jij niet past, zou je daar een foto van willen maken?
Biol, ik vind ´em erg leuk maar echt alleen als IBI en anderen niet willen. Ik heb echt kastenvol mooie kleding dus dat is het punt niet, ik zou ook gewoon kunnen (moeten) afvallen haha.

Mocht zich nog een geinteresseerde melden dan doen we het gewoon niet en zoniet dan heb ik een leuke jurk.

Misschien bestaat het topic straks wel lang genoeg dat ik ´em weer kan doorgeven wegens te groot *hoop doet leven*

Oh nog wel een vraagje, is de jurk wel geschikt voor een grotere cupmaat, geef borstvoeding en zit tussen e en f in at the moment...
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven