kom maar op mannen....

27-07-2012 22:47 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar mannen die gebruik maken van vrouw onvriendelijke uitspraken/grappen of grollen....

Waarom ze dat doen, wanneer en waar?

Bijv. Enige recht van de vrouw is het aanrecht of weet ik veel wat nog meer??

Tell me....!
Omdat ze dat mannenpraat vinden?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Meisjes plagen kusjes vragen.

De meerderheid van de mannen die zulke uitspraken doen hopen volgens mij dat je met ze in discussie gaat, zodat zij de gelegenheid krijgen om nog meer onzin uit te kramen. Ze hopen dan dat je in paniek raakt en denkt:' wat is de meest effectieve manier om een man zijn bek te laten houden? zoenen? nee pijpen!'

Nee serieus het is gewoon aapjes gedrag, als ze dat soort dingen zeggen krijgen ze aandacht, negatief misschien maar dat maakt niet uit, aandacht is aandacht, jij opent hier nu ook een topic over...
Dus, welke man begon er onlangs tegen jou over een aanrecht? misschien moeten jullie een keer een beschuitje gaan eten?
waarom doen ze dat? omdat ze zich bedreigd voelen door ons barende wezens. Wij behelsen het leven en de voortplanting en wij domineren de evolutie, en dat maakt ze bang
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2012 @ 22:56:

waarom doen ze dat? omdat ze zich bedreigd voelen door ons barende wezens. Wij behelsen het leven en de voortplanting en wij domineren de evolutie, en dat maakt ze bangEn zo is het.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:sabbaticalmeds schreef op vrijdag 27 juli 2012 22:56 waarom doen ze dat? omdat ze zich bedreigd voelen door ons barende wezens. Wij behelsen het leven en de voortplanting en wij domineren de evolutie, en dat maakt ze banghahaha eens!
quote:vosje78 schreef op vrijdag 27 juli 2012 22:56 Dus, welke man begon er onlangs tegen jou over een aanrecht? misschien moeten jullie een keer een beschuitje gaan eten?ben al voorzien. Overigens zegt mijn man het wel eens om me te stangen grrrr
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2012 @ 22:56:

waarom doen ze dat? omdat ze zich bedreigd voelen door ons barende wezens. Wij behelsen het leven en de voortplanting en wij domineren de evolutie, en dat maakt ze bangJuist.
Maar de mannen blijven uit!! Hmmmm wel vreemd nu ze eindelijk de kans hebben om grofgebekt te zijn of hun hart te luchten. Woehaaaa
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:14:

Maar de mannen blijven uit!! Hmmmm wel vreemd nu ze eindelijk de kans hebben om grofgebekt te zijn of hun hart te luchten. Woehaaaa

Huh? Jij opent een topic, jij vraagt om generaliserende uitspraken, en nu reageert er tot nu toe niemand op wie je doelt (en terecht) en dan is het vreemd dat ze dat niet doen?

It beats me.

Succes er mee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dus eigenlijk zijn wij vrouwen superieur en zijn mannekes hopeloze wezentjes zonder ons. So we rule the world! Maar zo gehaaid als dat we zijn laten we de mannen in de waan dat zij the big boss zijn.
@enn

"quote: billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:14 :

Huh? Jij opent een topic, jij vraagt om generaliserende uitspraken, en nu reageert er tot nu toe niemand op wie je doelt (en terecht) en dan is het vreemd dat ze dat niet doen?

It beats me.

Succes er mee!"

huh ik snap jou niet? Wat bedoel je nou?
@enn

Ik vraag het toch aan de mannen? Die schrijven niet. En dat snap ik niet. En jou ook niet? Hoezo terecht dat ze niet reageren? Omdat ze het normaal niet doen? Btw met mannen bedoel ik niet alle mannen! Maar de mannen die het wel doen. Dat spreekt toch voor zich? Maar blijkbaar komen zulke mannen niet op viva. Kan..
Mannen die zich 'vergrijpen' aan generaliserende uitspraken over vrouwen, schreeuwen in feite heel hard dat ze er geen hol van begrijpen en daarom vind ik het leuk en lach ik me rot.

De beste manier om iemand te leren kennen en te weten wat er in dat hoofd rond speelt, is hem volledig de gelegenheid te geven zichzelf te zijn.
Hier valt niets te halen, TO, that's why.
@cateautje

Juist ik vind die uitspraken vaak ook onzin. Of moet er om lachen. Maar ik heb ook altijd erg de behoefte om dat soort mannen te vloeren met een tegen reactie. Zo lelijk zijn sommige uitspraken of vernederend...
quote:amand1969 schreef op vrijdag 27 juli 2012 23:27 Hier valt niets te halen, TO, that's why.wat zou je willen halen dan Amand?
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:29:

[...]

wat zou je willen halen dan Amand?Willekeurig wat dan ook meer dan 'niets'.
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:28:

@cateautje

Juist ik vind die uitspraken vaak ook onzin. Of moet er om lachen. Maar ik heb ook altijd erg de behoefte om dat soort mannen te vloeren met een tegen reactie. Zo lelijk zijn sommige uitspraken of vernederend...Als die uitspraken voor jou lelijk en vernederend zijn, dan sta je waarschijnlijk niet zo sterk in je schoenen als vrouw als je zelf denkt. Het is niet de bedoeling dat je er iets van vindt, dergelijke zaken horen bij de persoon die ze uitspreekt, laat ze lekker daar.
@amand

"quote: billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:29 :

[...]

wat zou je willen halen dan Amand? Willekeurig wat dan ook meer dan 'niets'."

nou bij deze heb je al meer dan niets gehaald. Namelijk in ieder geval een reactie van mij. Dus toch niet niets
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:33:

[...]

Als die uitspraken voor jou lelijk en vernederend zijn, dan sta je waarschijnlijk niet zo sterk in je schoenen als vrouw als je zelf denkt. Het is niet de bedoeling dat je er iets van vindt, dergelijke zaken horen bij de persoon die ze uitspreekt, laat ze lekker daar.
quote:billyjean schreef op 27 juli 2012 @ 23:28:

@cateautje

Juist ik vind die uitspraken vaak ook onzin. Of moet er om lachen. Maar ik heb ook altijd erg de behoefte om dat soort mannen te vloeren met een tegen reactie. Zo lelijk zijn sommige uitspraken of vernederend...Alsof vrouwen dat soort uitspraken nooit doen. Tsss.
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 23:36:

[...]

Alsof vrouwen dat soort uitspraken nooit doen. Tsss.Muts.
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2012 @ 23:38:

[...]

Muts.

Ow, gaan we op die toer?

Welke idioot heeft ooit bedacht dat vrouwen ook spreekrecht mochten hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven