Koosnaam
vrijdag 27 juli 2012 om 22:31
vrijdag 27 juli 2012 om 22:35
Leuk topic!
Ik noem mijn betere helft Poe. Ik weet niet waarom, maar ik noem hem al jaren zo.
Oudste zoon: Beertje, stinkerd, Bobby of monster. (hangt af van zowel zijn als mijn bui)
Middelste zoon: Pom, jochie, Pommes, stinkerd of monster. (hangt wederom af van mijn bui en zijn acties)
Jongste zoon: Muis, Muizemopsie, stinkerd of monster (weer het bui-verhaal)
Babydochter: Hummeltje, popje, kleintje, vrouwtje of Kiek. Ze is pas een half jaar oud en heeft me nog nooit een grote mond gegeven, dus nog geen stinkerd of monster als koosnaampje.
Ik noem mijn betere helft Poe. Ik weet niet waarom, maar ik noem hem al jaren zo.
Oudste zoon: Beertje, stinkerd, Bobby of monster. (hangt af van zowel zijn als mijn bui)
Middelste zoon: Pom, jochie, Pommes, stinkerd of monster. (hangt wederom af van mijn bui en zijn acties)
Jongste zoon: Muis, Muizemopsie, stinkerd of monster (weer het bui-verhaal)
Babydochter: Hummeltje, popje, kleintje, vrouwtje of Kiek. Ze is pas een half jaar oud en heeft me nog nooit een grote mond gegeven, dus nog geen stinkerd of monster als koosnaampje.
vrijdag 27 juli 2012 om 22:37
vrijdag 27 juli 2012 om 22:39
vrijdag 27 juli 2012 om 22:44
quote:-no-nick- schreef op 27 juli 2012 @ 22:18:
Echt he. 2 weken was het zo n mooie bank, 2 luttele weken toen ging *van eck hem slopen
en toch hou ik van van eck Wat lief
http://www.youtube.com/watch?v=ZE2X-Jn4HyY
Echt he. 2 weken was het zo n mooie bank, 2 luttele weken toen ging *van eck hem slopen
en toch hou ik van van eck Wat lief
http://www.youtube.com/watch?v=ZE2X-Jn4HyY
vrijdag 27 juli 2012 om 22:49
Ik noem mijn kat vanalles! Loederpoes, kattie, mislukkeling, slettekat, maar dan wel op een mega lief toontje in een walgelijk zoet zinnetje zoiets als; hallo lieve slettekat, heb je lekker geslapen?? Doe je weer lelijk tegen (naam man) wat ben jij een lieve rotkat, poelepoelie.
O en ben zwanger, en de micro heet Koos zolang ie van binnen zit, want op zoek naar een KOOSnaam waren we al snel eens dat Koos een top naam is
O en ben zwanger, en de micro heet Koos zolang ie van binnen zit, want op zoek naar een KOOSnaam waren we al snel eens dat Koos een top naam is
vrijdag 27 juli 2012 om 23:30
zaterdag 28 juli 2012 om 01:22
zaterdag 28 juli 2012 om 09:24