Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:maylea schreef op 28 juli 2012 @ 13:09:

[...]

Ik snap niet dat niemand die schattige zwembroekjes wil

Ik vind ze geweldig, maar mezelf een beetje voorbarig, gezien meisje nog naakt in het vruchtwater zwemt.

Mocht niemand anders ze willen, dan kan je me er zeker blij mee maken Joda!
quote:gaby030 schreef op 28 juli 2012 @ 13:22:

[...]

Ik wil ze wel, maar ik pas ze niet!

Ze zijn wel echt heel schattig!!Een voor elke bil Gaby?
quote:molly74 schreef op 28 juli 2012 @ 13:25:

Italiemeisje, de cursus is binnen! Dankjewel! Binnenkort zien jullie me Italiaans l*llen hoor.

Designed, het jurkje is binnen. Heb hem meteen geprobeerd. Ging wat moeizaam omdat mijn linkerarm weer extra pijn doet vanwege de drukke dag gisteren, maar.... ik heb hem aan!

jurkje

Nice!!!! Staat je goed!

Zó blij! Dankjewel!
En dan even gejubel voor Bird en Bartjes!

De etos kaart en de Pippo's zijn vandaag aangekomen! Ik ben zo blij blij blij

Pippo kende ik niet, maar wat een superschattige boekjes! Die gaan gelezen worden, en snel ook.

Joehoe! Leuk leuk leuk leuk leuk!

Dank-jullie-wel!!!!!

Had ik al gezegd dat ik het zo leuk vond?
quote:Vuurbloempje schreef op 28 juli 2012 @ 14:04:

LaRouge, je kunt mij mailen op *****

Hopelijk mail je snel zodat ik het weer weg kan halen

Helaas Italië, LaRouge was iets eerder. Maar als het haar ook niet past, kan ze het misschien naar jou opsturen.Helemaal goed, zag door de bomen het bos niet meer haha.
Italie, ik heb je jas binnen! Hij staat me zoooo goed! Wow, echt super! Nog een paar kilo eraf en hij zit als gegoten Hij hangt nu te drogen en ruikt weer lekker fris. Dankjewel mop!!
quote:chocolover schreef op 28 juli 2012 @ 14:24:

Italie, ik heb je jas binnen! Hij staat me zoooo goed! Wow, echt super! Nog een paar kilo eraf en hij zit als gegoten Hij hangt nu te drogen en ruikt weer lekker fris. Dankjewel mop!! Graag gedaan meid! Ik ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken. Het is ook een hele fijne jas, heb m altijd met veel plezier gedragen.
Dat snap ik! Hij is echt mooi
Zo, dit topic is wel super. Enige sjaggie aanval dankzij scriptie: 5 minuten hier lezen en weer vrolijk. En dus met goede moed verder! Hi ha ho.
quote:luna30v schreef op 28 juli 2012 @ 13:45:

IBI kan ik jou blij maken met een paar lederen mexx laarzen, donkerbruin, met hak. Maat 41 maar ze vallen vrij klein.Misschien wel. Kun je ze morgen meenemen dan pas ik ze even? Kan ook zijn dat mijn benen te dik zijn.
quote:jessie441 schreef op 28 juli 2012 @ 13:51:

@Ibi: Wil je me even terugmailen? jeetje sorry dacht echt dat ik al gereageerd had. Je hebt reactie. De massage tafel heb ik wel al bevrijd uit de schuur
Vuurbloempje, ik heb je een mailtje gestuurd.
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
Hanglamp wat zijn de maten van die gordijnen?
quote:Zaza_zebra schreef op 28 juli 2012 @ 14:07:

[...]

Ik vind ze geweldig, maar mezelf een beetje voorbarig, gezien meisje nog naakt in het vruchtwater zwemt.

Mocht niemand anders ze willen, dan kan je me er zeker blij mee maken Joda!Dan zijn ze voor jou! een vervroegt kraamkado'tje! mail me maar op mijnbolhoedje @ hotmail . com
quote:luna30v schreef op 28 juli 2012 @ 11:15:

Mali, ik heb nog een schattig winter pakje met wanten en slofjes eraan. Ti's maat 68. Wat voor jouw smurf?Nee maar dankjewel , ik hoop dat ze als het eenmaal winter is, ze eindelijk wat groter is gegroeid haha
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
[
Voor jeugdige meiden

De t-shirts zijn nieuw, dochter heeft ze 1 keer aangehad of zo maar vond ze te kort. Ze heeft ze gekocht in Londen. Ik heb die foto's alleen van de print gemaakt zodat die goed zichtbaar was
Hemera en Mayhem, de postbode is nog niet langs geweest met jullie boek/boeken Ik dacht ik meld het even want ik ga straks naar mijn vriend en weet niet hoelang ik daar blijf. Maar ik wacht met smart en laat het weten als ze aangekomen zijn!
Marels, nog ontzettend bedankt voor de kaarten!

Ben ondertussen op vakantie geweest, vandaar de late reactie. Wat krijg je nog van me? Want de envelop is ook al lang weer verdwenen hihi!
Ook nog in de aanbieding:

Leuk speelkleed voor op de grond van de IKEA.

Leuk winterpakje voor hele koude dagen voor buiten. Met warme wantjes en slofjes eraanvast. Voor zowel jongen als meisje. Maat 68 maar valt groot kan met 74 ook nog goed.

Verder nog een winterjasje van een goed merk, maat 74, zwart voor een jongen. Met schoentjes zwart maat 20. Van leer met klittenband sluiting.

Mail me bij interesse op luna30v@hotmail.nl woon in regio 010.
Mika, welke maat heeft de meidenkleding?
quote:holadio schreef op 28 juli 2012 @ 16:20:

Marels, nog ontzettend bedankt voor de kaarten!

Ben ondertussen op vakantie geweest, vandaar de late reactie. Wat krijg je nog van me? Want de envelop is ook al lang weer verdwenen hihi!Marels is vandaag op vakantie gegaan
luna die t-shirts zijn maat M
Even een terugvindpost.
quote:joda schreef op 28 juli 2012 @ 12:29:

te geef,

mijn miskoop tuniek (geen jurk). Maat M, van c&a

[afbeelding]

Koga miyata zadeltas. Splinternieuw!

[afbeelding]

en de, inmiddels overbekende, baby-meisjes zwembroekjes in maat 68 en 74.Ik heb wel interesse in je tuniek? en je zwembroekjes? heb je ze nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven