Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 28 juli 2012 om 14:07
zaterdag 28 juli 2012 om 14:10
quote:molly74 schreef op 28 juli 2012 @ 13:25:
Italiemeisje, de cursus is binnen! Dankjewel! Binnenkort zien jullie me Italiaans l*llen hoor.
Designed, het jurkje is binnen. Heb hem meteen geprobeerd. Ging wat moeizaam omdat mijn linkerarm weer extra pijn doet vanwege de drukke dag gisteren, maar.... ik heb hem aan!
jurkje
Nice!!!! Staat je goed!
Zó blij! Dankjewel!
Italiemeisje, de cursus is binnen! Dankjewel! Binnenkort zien jullie me Italiaans l*llen hoor.
Designed, het jurkje is binnen. Heb hem meteen geprobeerd. Ging wat moeizaam omdat mijn linkerarm weer extra pijn doet vanwege de drukke dag gisteren, maar.... ik heb hem aan!
jurkje
Nice!!!! Staat je goed!
Zó blij! Dankjewel!
zaterdag 28 juli 2012 om 14:17
En dan even gejubel voor Bird en Bartjes!
De etos kaart en de Pippo's zijn vandaag aangekomen! Ik ben zo blij blij blij
Pippo kende ik niet, maar wat een superschattige boekjes! Die gaan gelezen worden, en snel ook.
Joehoe! Leuk leuk leuk leuk leuk!
Dank-jullie-wel!!!!!
Had ik al gezegd dat ik het zo leuk vond?
De etos kaart en de Pippo's zijn vandaag aangekomen! Ik ben zo blij blij blij
Pippo kende ik niet, maar wat een superschattige boekjes! Die gaan gelezen worden, en snel ook.
Joehoe! Leuk leuk leuk leuk leuk!
Dank-jullie-wel!!!!!
Had ik al gezegd dat ik het zo leuk vond?
zaterdag 28 juli 2012 om 14:23
quote:Vuurbloempje schreef op 28 juli 2012 @ 14:04:
LaRouge, je kunt mij mailen op *****
Hopelijk mail je snel zodat ik het weer weg kan halen
Helaas Italië, LaRouge was iets eerder. Maar als het haar ook niet past, kan ze het misschien naar jou opsturen.Helemaal goed, zag door de bomen het bos niet meer haha.
LaRouge, je kunt mij mailen op *****
Hopelijk mail je snel zodat ik het weer weg kan halen
Helaas Italië, LaRouge was iets eerder. Maar als het haar ook niet past, kan ze het misschien naar jou opsturen.Helemaal goed, zag door de bomen het bos niet meer haha.
zaterdag 28 juli 2012 om 14:29
quote:chocolover schreef op 28 juli 2012 @ 14:24:
Italie, ik heb je jas binnen! Hij staat me zoooo goed! Wow, echt super! Nog een paar kilo eraf en hij zit als gegoten Hij hangt nu te drogen en ruikt weer lekker fris. Dankjewel mop!! Graag gedaan meid! Ik ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken. Het is ook een hele fijne jas, heb m altijd met veel plezier gedragen.
Italie, ik heb je jas binnen! Hij staat me zoooo goed! Wow, echt super! Nog een paar kilo eraf en hij zit als gegoten Hij hangt nu te drogen en ruikt weer lekker fris. Dankjewel mop!! Graag gedaan meid! Ik ben blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken. Het is ook een hele fijne jas, heb m altijd met veel plezier gedragen.
zaterdag 28 juli 2012 om 15:04
quote:Zaza_zebra schreef op 28 juli 2012 @ 14:07:
[...]
Ik vind ze geweldig, maar mezelf een beetje voorbarig, gezien meisje nog naakt in het vruchtwater zwemt.
Mocht niemand anders ze willen, dan kan je me er zeker blij mee maken Joda!Dan zijn ze voor jou! een vervroegt kraamkado'tje! mail me maar op mijnbolhoedje @ hotmail . com
[...]
Ik vind ze geweldig, maar mezelf een beetje voorbarig, gezien meisje nog naakt in het vruchtwater zwemt.
Mocht niemand anders ze willen, dan kan je me er zeker blij mee maken Joda!Dan zijn ze voor jou! een vervroegt kraamkado'tje! mail me maar op mijnbolhoedje @ hotmail . com
zaterdag 28 juli 2012 om 15:16
quote:luna30v schreef op 28 juli 2012 @ 11:15:
Mali, ik heb nog een schattig winter pakje met wanten en slofjes eraan. Ti's maat 68. Wat voor jouw smurf?Nee maar dankjewel , ik hoop dat ze als het eenmaal winter is, ze eindelijk wat groter is gegroeid haha
Mali, ik heb nog een schattig winter pakje met wanten en slofjes eraan. Ti's maat 68. Wat voor jouw smurf?Nee maar dankjewel , ik hoop dat ze als het eenmaal winter is, ze eindelijk wat groter is gegroeid haha
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zaterdag 28 juli 2012 om 16:23
Ook nog in de aanbieding:
Leuk speelkleed voor op de grond van de IKEA.
Leuk winterpakje voor hele koude dagen voor buiten. Met warme wantjes en slofjes eraanvast. Voor zowel jongen als meisje. Maat 68 maar valt groot kan met 74 ook nog goed.
Verder nog een winterjasje van een goed merk, maat 74, zwart voor een jongen. Met schoentjes zwart maat 20. Van leer met klittenband sluiting.
Mail me bij interesse op luna30v@hotmail.nl woon in regio 010.
Leuk speelkleed voor op de grond van de IKEA.
Leuk winterpakje voor hele koude dagen voor buiten. Met warme wantjes en slofjes eraanvast. Voor zowel jongen als meisje. Maat 68 maar valt groot kan met 74 ook nog goed.
Verder nog een winterjasje van een goed merk, maat 74, zwart voor een jongen. Met schoentjes zwart maat 20. Van leer met klittenband sluiting.
Mail me bij interesse op luna30v@hotmail.nl woon in regio 010.
zaterdag 28 juli 2012 om 16:34
zaterdag 28 juli 2012 om 16:45
quote:joda schreef op 28 juli 2012 @ 12:29:
te geef,
mijn miskoop tuniek (geen jurk). Maat M, van c&a
[afbeelding]
Koga miyata zadeltas. Splinternieuw!
[afbeelding]
en de, inmiddels overbekende, baby-meisjes zwembroekjes in maat 68 en 74.Ik heb wel interesse in je tuniek? en je zwembroekjes? heb je ze nog?
te geef,
mijn miskoop tuniek (geen jurk). Maat M, van c&a
[afbeelding]
Koga miyata zadeltas. Splinternieuw!
[afbeelding]
en de, inmiddels overbekende, baby-meisjes zwembroekjes in maat 68 en 74.Ik heb wel interesse in je tuniek? en je zwembroekjes? heb je ze nog?