Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:Zaza_zebra schreef op 28 juli 2012 @ 14:09:

[...]

Een voor elke bil Gaby? Dan heb ik er wel vier nodig, voor elke bil twee, hahah!! :D
@jessie mijn email is vivamargriett@hotmail.nl. Als je nog niemand anders hebt voor je mooie sisi dvds :D

Wat heb ik te geef.. Ik bedenk me dit weekend nog wat en kom terug want ik heb genoeg...
quote:jl1986 schreef op 28 juli 2012 @ 16:45:

[...]

Ik heb wel interesse in je tuniek? en je zwembroekjes? heb je ze nog?

tuniekje is voor jouw. Mail me maar op mijnbolhoedje @ hotmail.com

De zwembroekjes heb ik net vergeven.
quote:Zaza_zebra schreef op 28 juli 2012 @ 14:17:

En dan even gejubel voor Bird en Bartjes!

De etos kaart en de Pippo's zijn vandaag aangekomen! Ik ben zo blij blij blij

Pippo kende ik niet, maar wat een superschattige boekjes! Die gaan gelezen worden, en snel ook.

Joehoe! Leuk leuk leuk leuk leuk!

Dank-jullie-wel!!!!!

Had ik al gezegd dat ik het zo leuk vond?

Ik ben blij dat je ze leuk vind.

Ik las je reactie op mijn werk, ik kreeg helemaal kippenvel, zo lief jouw reactie.

En zo snel bezorgd ook, ik sta er helemaal van te kijken.

En oh ja, hééél graag gedaan!!
@lunav30: ik heb je net geprobeerd te mailen maar weet niet of het gelukt is . Ik zit nu mobiel. Heb je het winterpakje en het winterjasje nog? Daar heb ik wel interesse in!

De pakjes voor lechatnoir, mika en [ naam verwijderd ivm privacy] (ben ik weer een nick kwijt :-S ) zijn vandaag verstuurd! Pakje voor de moeder van marels verstuur ik maandag. Heb vanmorgen wat verpakkingsmateriaal gehaald! Ik heb ook het jurkje binnen, maar weet ff niet meer van wie, hahaha. Super bedankt! En zo lief ook dat er nog een verrassing bij zat! IK word helemaal blij van jullie en dit topic :-D
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-07-2012 12:46
Reden: naam verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
quote:Biebeltje schreef op 27 juli 2012 @ 21:34:

Pliert, als je me even laat weten waar je precies woont dan kan ik kijken of ik daar een keer met de auto langs kom.

Verzenden is inderdaad zonde, maar als je geen haast hebt dan wil ik hem best een keertje komen droppen.

Weggooien vind ik namelijk zonde, maar ik heb er niets mee...

Ik loop hopeloos achter met lezen maar kwam dit net wel tegen;

Biebeltje Super lief dat je zo mee denkt! Echt wauw, heerlijk dat er nog zulke lieve mensen zijn

Ik woon in het midden van het land, vlakbij het centrum (15 minuten met de auto).
Vuurbloempje, ik heb wel interesse in de jurk ja! Wil je me mailen op biolloib@gmail.com
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Sorry dames, maar ik kan jullie niet meer bijhouden.

Ik ben bezig met verzendkosten betalen. Maar Rabobank is traag. De mensen die nog wat verwachten, het is onderweg
Slik... Oke ik ga gewoon weer vers vanaf hier proberen bij te houden, 25 pagina's terug lezen is toch iets teveel van het goede
quote:molly74 schreef op 28 juli 2012 @ 13:59:

Ik wil nog even iets zeggen tegen Designed, dat was ik vergeten. Niet alleen het jurkje was dus leuk, ook het armbandje 'voor goed geluk' als verrassing erbij is natuurlijk geweldig! Ik doe hem zo meteen om als ik even de deur uitga! Laat jullie straks weten of het nog meer geluk brengt dan ik hier op het topic al heb.

Dankjewel Designed! heel graag gedaan en het is je van harte gegund!
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:rougelove schreef op 28 juli 2012 @ 18:24:

Sorry dames, maar ik kan jullie niet meer bijhouden.

Ik ben bezig met verzendkosten betalen. Maar Rabobank is traag. De mensen die nog wat verwachten, het is onderwegHad jij niet interesse in de tapasset?
quote:designed schreef op 28 juli 2012 @ 18:54:

[...]

heel graag gedaan en het is je van harte gegund!Ja van jou had ik ook het jurkje ontvangen met verrassingsarmband! Super lief van je! Toevallig is groen mijn lievelingskleur, hoe wist je dat :D. Jurkje zit ook super (moet wel wat onder haha)! Super bedankt!
Italie, als het jurkje mij niet past, dan geef ik een gil.
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
Jessie je hebt mail over de boeken!

Hangt Ayla hier nog rond??Anders gaat de broodbakmachine naar mevrouwr
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 20:28:

In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen! Even een notificatie plaatsen, anders is het zo veel zoeken op mijn mobiel. Ben vanaaf ff weg ;)
quote:siepje84 schreef op 28 juli 2012 @ 18:04:

@lunav30: ik heb je net geprobeerd te mailen maar weet niet of het gelukt is . Ik zit nu mobiel. Heb je het winterpakje en het winterjasje nog? Daar heb ik wel interesse in!

De pakjes voor lechatnoir, mika en gera(ben ik weer een nick kwijt :-S ) zijn vandaag verstuurd! Pakje voor de moeder van marels verstuur ik maandag. Heb vanmorgen wat verpakkingsmateriaal gehaald! Ik heb ook het jurkje binnen, maar weet ff niet meer van wie, hahaha. Super bedankt! En zo lief ook dat er nog een verrassing bij zat! IK word helemaal blij van jullie en dit topic :-D Ik ben benieuwd!
Mijn scriptie is ingeleverd!!!!!!
quote:UCchick1990 schreef op 28 juli 2012 @ 19:20:

Mijn scriptie is ingeleverd!!!!!! he he, eindelijk goed zo!! wanneer krijg je de uitslag? of hoe noem je dat? moet je je scriptie nog mondeling toelichten/verdedigen?
quote:joda schreef op 28 juli 2012 @ 19:32:

[...]

he he, eindelijk goed zo!! wanneer krijg je de uitslag? of hoe noem je dat? moet je je scriptie nog mondeling toelichten/verdedigen?Ik hoef hem niet mondeling te verdedigen, mijn supervisor vindt dat onzin. Lol. Ik krijg komende week een cijferindicatie en laatste verbeterpunten, en dan heb ik na mijn vakantie nog 2 dagen om die erin te verwerken. Het is niet mijn beste werk ooit, maar ik hoop er vooral op af te studeren, ben het zat en moet er nog 1! Ben het zelfs zo zat dat ik hem niet eens meer heb nagelezen net.... Als het nodig is doe ik dat die 2 dagen na de vakantie nog wel, mijn brein is leeg. Ik liep de keuken in om de oven aan te zetten, zei dat tegen mijn huisgenoot, en draaide me toen om en liep weer weg. Hij moest erg lachen. Oeps. Kat is ook blij met me, die ligt al de hele dag op de luie witte stoel waar ze normaal niet op mag liggen...
Afmeting gordijnen zijn;

2.60 hoog

1.40 breed

X 2 stuks

@mika, jij vroeg ernaar geloof ik? Ze zijn nog in goede staat, maar passen niet meer zo leuk in huis na verhuizing.

Voor degene die t gemist hebben, op Pag. 31 staat mijn halve huisraad
quote:UCchick1990 schreef op 28 juli 2012 @ 19:20:

Mijn scriptie is ingeleverd!!!!!!

Wat goed! Fijn, dat is in ieder geval 1 zorg minder!!

Hopen dat ie meteen goedgekeurd wordt!

Waar gaat hij over en voor welke opleiding is het? Of is dat te prive?

(ben nieuwsgierig, had je het al door? haha)

Ik moet er nog 2, pffff, kom er maar niet door.... Maar goed, schouders eronder en gaan! Maar ehhh, wel na het weekend haha!!
Hanglamp, ik heb wel interesse in de gordijnen als die er nog zijn. Die van ons zijn namelijk dringend aan vervanging toe

Zelf ga ik van de week eens goed rondneuzen wat er nog weg kan, heb namelijk laatst al heel veel weggegeven.
*
UCchick: congrats! Wat een fijn gevoel moet dat zijn! ik moet er nog aan beginnen straks in september, komende maand alvast inlezen. Ik snap je gevoel trouwens wel mbt het cijfer: doe mij ook maar een voldoende, ik geloof het wel. Maar ja, ik ben in september dan ook al achtstejaars, dus ben er wel een beetje zat van
@holadia, stuur me even een mailtje, postvakblabla at gmail dot com. Mika was eerst, maar mochten voor haar de afmetingen niet goed zijn gaan ze naar jou.

@Mika, hoor t dus graag van jou of je ze wilt.

(edit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven