Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:luna30v schreef op 28 juli 2012 @ 20:55:

@hanglamp, ik heb je terug gemaild wat betreft de Zwangerschapskleding. Heb je m ontvangen?Luna, heb je net pas teruggemaild, had t niet gezien eerder, sorry!
jessie441 heb je een mailtje getuurd
Ohhhh ik hoor net dat Kristen Stewart haar Rpatz bedrogen heeft en ben helemaal van slag! Wat een leed, mensen, wat een leed. Had het eerder van hem en zijn arrogante smoelwerk verwacht.

Nu begin ik hem door die gekwetste slachtofferrol zowaar aantrekkelijk te vinden, neeee! Oh zucht ik ben zo'n hopeloos geobsedeerde Twihard...

Okee sorry, nu weer on topic
Oh, sorry, sorry, sorry, ik kom er gewoon niet aan toe om eerder te reageren, het is een beetje druk op het monument

Jessie, ik vind de tuniek super, die zou ik heel graag van je willen.... de kleppers mag je wat mij betreft naar iemand anders doen, ik vind ze heel gaaf, maar ik sta niet voor mijn eigen veiligheid in, daar ga ik nooit niet fatsoenlijk op lopen.....

Ik zal je zo wel even mailen!

Oh, en Crejo (?) ik moet even teruglezen, ik zou heel graag de broodbakmachine willen, ik heb de onze tot mijn grote spijt weg moeten doen omdat het display niet leesbaar meer was. Ik moet alleen even zien hoe ik het ga regelen met ophalen! Ik mail je zo ook!

Ik ben begonnen met opruimen van mijn klerenkast, mén wat een spullen...... en ik twijfel zo over wat wel en niet wegdoen, ppfftt, best lastig!

Ik heb inmiddels wel een tweetal grote tassen met meidenspullen klaar staan voor iemand van hier (ik weet haar nicknaam even niet...) hoop dat ze die ook komt ophalen, ik wil er nu wel graag vanaf..... nog maar even afwachten en anders gooi ik het er opnieuw in!

Ik heb in ieder geval nog een enorme stapel voetbalplaatjes liggen, als er iemand is die ik daar een plezier mee kan doen? Ik heb een envelop klaar liggen met 2 nr's voor ...... ook die nicknaam weet ik even niet, maar komt goed, ik stuur ze op!

Van Marels vanochtend pakketje met 2 erg leuke shirts gekregen, ben helemaal blij ermee!!

En nu eerst mailen.....

Later!
quote:hanglamp schreef op 28 juli 2012 @ 22:44:

[...]

Luna, heb je net pas teruggemaild, had t niet gezien eerder, sorry!Je hebt mail terug!
quote:Cejo schreef op 28 juli 2012 @ 19:03:

Jessie je hebt mail over de boeken!

Hangt Ayla hier nog rond??Anders gaat de broodbakmachine naar mevrouwrIk ben er nog! Even op zoek naar je mail adres......
Iemand die nog een paar goede jongensschoenen in de kast heeft staan.. Maat 39/40.. ? Voor een knulletje die ze heel goed kan gebruiken en nu op kapotte schoenen loopt.
Jessie en Cejo, jullie hebben mail!
@ bird73: ik heb je gemaild!! Super :D
@lunav

dank voor het verzenden!

topic gaat hier zo snel, je kijkt een dagje niet en loopt gelijk pagina's achter lol.
Graag gedaan Shenandoah, laat je nog even horen als je m hebt ontvangen?
@luna, heb je mail gezien, thx! Doe maar met DHL, ik heb geen haast. Echt heeel erg bedankt. Mail me maar je betaalgegevens door, maak t gelijk over. En voor nu, welterusten!
quote:luna30v schreef op 28 juli 2012 @ 23:00:

Iemand die nog een paar goede jongensschoenen in de kast heeft staan.. Maat 39/40.. ? Voor een knulletje die ze heel goed kan gebruiken en nu op kapotte schoenen loopt.Wat een lieve actie van je. Ik heb ze niet (en mijn vriend, broer, vrienden en andere mannen in de buurt hebben allemaal grotere voeten dan 39/40) maar ik houd beslist mijn ogen open!
quote:willemeen schreef op 28 juli 2012 @ 23:10:

[...]

Wat een lieve actie van je. Ik heb ze niet (en mijn vriend, broer, vrienden en andere mannen in de buurt hebben allemaal grotere voeten dan 39/40) maar ik houd beslist mijn ogen open!Dank je.. Vind t zo sneu voor hem t mannetje is 9 jaar..
@lunav

Natuurlijk laat ik het je weten.

Helaas geen schoenen in die maat staan voor een jongen, maar ik hou mijn ogen voor je open. Trouwens al een grote maat voor die leeftijd, of is dat normaal tegenwoordig?
@ hanglamp, is goed! Ik mail je m'n gegevens zodra de doos klaarstaat. Welterusten!!
Wat sneu luna, 9 jaar en dan al zo'n grote maat.

Heb helaas ook niks voor je.
quote:Shenandoah schreef op 28 juli 2012 @ 23:14:

@lunav

Natuurlijk laat ik het je weten.

Helaas geen schoenen in die maat staan voor een jongen, maar ik hou mijn ogen voor je open. Trouwens al een grote maat voor die leeftijd, of is dat normaal tegenwoordig?Ja groot heh? ik vroeg terloops zn schoenmaat en hij was trots op z'n grote voeten haha.
haha, kan me voorstellen, dan ben je ook al echt groot natuurlijk :P

Ken helaas niemand met die maat voor jongensschoenen, alleen damesschoenen, en dat kun je een jongen niet aandoen lol
quote:UCchick1990 schreef op 28 juli 2012 @ 19:20:

Mijn scriptie is ingeleverd!!!!!! Super zeg, gefeliciteerd! Ben zelf ook nog bezig, dus kan me voorstellen wat een opluchting het is als je hem hebt ingeleverd
*Updeetje*

De sportschoenen, tuniek en kookboek zijn inmiddels vergeven.
quote:hanglamp schreef op 28 juli 2012 @ 19:39:

Afmeting gordijnen zijn;

2.60 hoog

1.40 breed

X 2 stuks

@mika, jij vroeg ernaar geloof ik? Ze zijn nog in goede staat, maar passen niet meer zo leuk in huis na verhuizing.

Voor degene die t gemist hebben, op Pag. 31 staat mijn halve huisraad Ik heb grote ramen en deze afmetingen zijn te klein, jammer. Kun je ze aan hola geven
Ayla en Jessie jullie hebben mail
luna morgen zal ik even kijken maar volgens mij heb ik nog een paar sportschoenen in die maat staan
Is goed Cejo, ik hou t ff in de gaten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven