Bestaat karma?

28-07-2012 23:37 28 berichten
Afgelopen dinsdag ben ik bedreigd, (zie mijn vorige topic, wat nu?) heb er best mee in mijn maag gezeten.

Maar wat wil nu het geval zijn, kreeg net een smsje van een andere mede flatbewoner, dat mevrouws auto net een zwembad is. Dakraam stond open, en net met die flinke regenbui dus volgelopen.

Bestaat karma dan echt?

Alle reacties Link kopieren
Als je er in gelooft wel ja.
Nee
Voor jou nu even wel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Geen idee wat denk jij?
Haha, je zou het haast denken hè?

Soms vind ik gebeurtenissen echt tè toevallig. Maar dan nog... Ik geloof meer in toeval in zulke gevallen. En in dit specifieke geval is het bijzonder.
Haha, ik geloof niet in karma, maar wel een keer meegemaakt met een vriendin die eigenlijk al geen vriendin meer was (sprak alleen nog maar af als ze iets van mij nodig had). Laatste keer dat ik haar zag had ze onderweg een emmer water over haar heen gekregen!
Zal waarschijnlijk wel toeval zijn, maar had wel even iets van net goed. Of karma bestaat weet ik niet, maar ik denk wel dat wat je geeft je ooit terug krijgt. En dan voor beide kanten, goede en slechte.
Haha, nee, tuurlijk niet, maar dit is wel leuk
quote:anoniem_167 schreef op 28 juli 2012 @ 23:44:

Haha, ik geloof niet in karma, maar wel een keer meegemaakt met een vriendin die eigenlijk al geen vriendin meer was (sprak alleen nog maar af als ze iets van mij nodig had). Laatste keer dat ik haar zag had ze onderweg een emmer water over haar heen gekregen!
quote:Fame schreef op 28 juli 2012 @ 23:40:

Voor jou nu even wel. Wilde graag die auto zien, maar hij was al weg.. Had graag haar gezicht gezien.
Ja, karma bestaat.

Wat je uitzend, krijg je terug, puur omdat diezelfde 'golflengte van energie' elkaar aantrekken.

Tenminste, dat is wat ik denk...

Wel lollig trouwens... je auto onder water! Haha
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
mvrkimkim, hoe verklaar je dan al die mensen die wel weg komen met hun k*tgedrag? Als karma zou bestaan dan zou dat toch voor iedereen hetzelfde moeten gelden?
Ja, karma bestaat.
quote:Spininhoek schreef op 28 juli 2012 @ 23:47:

Ja, karma bestaat.

Wat je uitzend, krijg je terug, puur omdat diezelfde 'golflengte van energie' elkaar aantrekken.

Tenminste, dat is wat ik denk...

Wel lollig trouwens... je auto onder water! HahaWhat goes around comes around? Heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk.
Ik hoop het niet, want dan heb ik blijkbaar heel veel fout gedaan in mijn leven.

Wel een goeie van die auto
Ik hoop van wel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ja!
Oja, die golflengte van energie, nu je het zo zegt klinkt het ineens toch heel logisch.
quote:mevrkimkim schreef op 28 juli 2012 @ 23:49:

[...]

What goes around comes around? Heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk.Ja zoiets, en dan vooral de intentie die er achter zit.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:nellaaa schreef op 28 juli 2012 @ 23:49:

mvrkimkim, hoe verklaar je dan al die mensen die wel weg komen met hun k*tgedrag? Als karma zou bestaan dan zou dat toch voor iedereen hetzelfde moeten gelden?Nou dat weet ik dus niet, vraag ik me ook af. Heb zelf ook genoeg ellende over me heen gehad, dankzij andere, en kreeg alleen maar meer. Terwijl ik wel goed naar en voor andere was. Ik probeer me te focussen op wat er goed is in mijn leven en daar van te genieten. En hoop dat de badguys/girls ooit krijgen wat zij verdienen. Maar zeker weten doe ik het niet.
quote:muffie79 schreef op 28 juli 2012 @ 23:50:

Oja, die golflengte van energie, nu je het zo zegt klinkt het ineens toch heel logisch.Ja, best wel he?
Ik denk niet dat karma bestaat. Het kwam wel mooi uit voor je, geweldig!
Karma is toch meer een geruststellende gedachte voor jezelf: dat een kwaadaardig iemand zijn/haar straf ooit wel zal krijgen.
Ik heb denk ik ook een ''karmagevalletje'' meegemaakt

Ik werkte een aantal jaar geleden ergens samen met een vriendin/kennisje..(inmiddels geen vriendin meer)

Maar zij regelde daar een hoop, ze gedroeg zich ook alsof ze daar de baas was...op een gegeven moment kreeg ik van de coordinator van het een op andere moment een taak die ik helemaal niet leuk vond, terwijl ik al een dik jaar de taak zonder klachten had gedaan (wil niet teveel op details in gaan ivm herkenning).

Toen ik de coordinator ernaar vroeg , kwam die met een vaag antwoord. (maar ik vermoed nog steeds dat vriendin er achter zat , omdat zij een andere vriendin van haar op mijn plek wilde hebben, dat idee had ik iig.)

Ik ben dus bij mn vriendin toen gaan vragen, goh weet jij waarom ik van mn plek ben gehaald, waarop haar antwoord was, eh .. ja je werkte te langzaam...

Ik ben echt zo boos geweest, want ik had nooit geen klachten gehad over mn werk, maar toch maar die andere taak gedaan.

Toen van het een op andere moment, ik denk iets van een maand erna, werd die zelfde vriendin opeens ontslagen.

Kwam ze naar me toe , en ik vroeg haar wat er gebeurd was,

zegt ze; ik ben ontslagen omdat ik te langzaam werkte!

Ze was heel verontwaardigd, en je kan wel nagaan dat ik lachte in mn vuistje, en toen schoot toch wel gelijk het woord KARMA door mn hoofd

Inmiddels zit ik al weer jaren op mn oude plekje en gaat prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven