Hotmail eist telefoonnummer?

31-07-2012 11:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Hotmail eist opeens een telefoonnummer en een alternatief e-mail adres.

Dat wil ik eigenlijk niet, want ik heb niet voor niets een hotmail account. Ik gebruik het voor zaken waar spam uit voort kan komen en dingen die ik niet aan mijn werkmailadres gelinkt wil hebben.

Weet iemand of er een manier is om hier omheen te komen? Ik heb dit hotmailaccount al tien jaar en ik kan nu nergens meer bij.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ander hotmailaccount aanmaken en dan dat mailadres als alternatief mailadres opgeven, dan ben je er ook.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
gewoon op opslaan klikken dan kun je verder hoor...
en niks invullen dus
Ik klik het ook gewoon weg.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gewoon weg klikken idd.

Via mobiel krijg ik deze melding trouwens nooit, wel wanneer ik via pc in wil loggen. Waarom is dat?
Dat is alleen maar voor het geval je je wachtwoord kwijt bent.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gewoon negeren.
Ik klikte het ook telkens weg totdat dat op een gegeven moment niet meer lukte, ik kwam echt niet in mijn mail weet niet of dit bij TO ook het geval is?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Idem bij Gmail
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb gisteren een hotmail account voor mijn dochter aangemaakt en je moet kiezen: alternatieve mail adres OF telefoonnummer. Dat is om spam te voorkomen.
Maar als je nu een onbestaand telefoonnummer invult? Of een niet bestaand e-mail adres? Dat wat we ongevraagd gratis hebben gekregen van facebook bijvoorbeeld ?

Moet je dan ook een bevestigingsmailtje of code invullen? Of is het daarmee klaar?

Wegklikken door ok te zeggen zonder gegevens durfde ik niet. Voorheen kon ik geloof ik nog op profiel klikken, maar die weg is ook dichtgezet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Pwief, ik heb op ok gedrukt zonder wat in te vullen.

Het werkt!

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven