rouw

30-07-2012 21:41 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is tien maanden geleden overleden, ze is ruim een maand ziek geweest.Pas vijf dagen voor haar dood wisten we dat ze het niet zou redden.

Ik ben er steeds meer mee bezig,zie telkens de beelden van haar laatste maand.en ik mis haar zo.Is dat normaal dat het erger wordt het verdriet in plaats van minder?
voor manji
Zucht ervan, sterkte

Missy_acy, bedankt voor je advies.
quote:zuchtervan schreef op 30 juli 2012 @ 22:55:

Ik heb nu wel weer een tekst en foto op mijn facebook geplaatst,dan moeten ze maar denken "daar heb je haar weer"

Ik wil jou ook veel sterkte wensen duvelke 15Welja meid,gewoon doen,dat doe ik ook.
Mijn moeder is 11 januari overleden , en mn vader 8 februari dit jaar.

Met mn vader had ik niet zo een heel goeie band, en eigenlijk is zijn overlijden in een beetje in een roes aan me voorbij gegaan..

Maar ik heb net ook weer een flink potje zitten janken, ik heb ook net als jij die beelden voor me van de weken op de IC (mijn moeder kreeg een bypass operatie en heeft het niet overleefd)

En ik beleef die weken voor en na haar operatie, en haar overlijden steeds opnieuw, en vooral het overlijden van mn moeder in mn armen zakte ze weg

Ik begin haar nu ook steeds meer te missen...
En natuurlijk ook veel sterkte en zuchtervan
Dank je missy
zoiezo gaat iedereen er anders mee om maar, ik denk dat dit zoiezo normaal is omdat t allemaal zo snel is gegaan realiseer je steeds beter dat ze er echt niet meer is.

sterkte!
klopt idd soam..thanks..
Sterkte zuchtervan.

Mijn moeder is in haar slaap overleden 2,5 maand terug, 56 jaar, totaal onverwachts.

Uit gevoel, en als mensen het niet kunnen (of willen) begrijpen dat je er na 10 maanden nog moeilijk mee hebt (wat mij logisch lijkt) dan is het dat hun probleem.
Jee Bea

Wat vreselijk en zo onverwacht, en ook zo jong nog..

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven