TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Eerste
Hahaha sorry dat moest even m'n man kijk olympische spelen en ik verveel me
hoe is het hier??
Rustig. Veel vakantie gangers
Dikke wolkbreuk hier! Vandaag aan het strand gelegen, heb me kapot geschaamd voor m'n lichaam.

Ik zag zoveel afgetrainde en diepbruine lichamen, voelde me een beetje meer zo....

Vriendlief en ik werden ook nog becommentarieerd door een groep Jersey Shore-types, toen moest ik wel een beetje grinniken.
quote:missy_acy schreef op 01 augustus 2012 @ 19:01:

Rustig. Veel vakantie gangers

Wij gaan toch wat dagen later, vriend heeft een busje gekocht, kunnen we daarmee op vakantie, relaxed!

Hoe is het met jou en Weekje?
@ Quinzel

Je voelde je meer als n sneeuwpop? ;)
Hi neighbours!
@quinzel: ook een zwangere snooki daar pff domme mensen.. Maar bekend hoor schamen voor je lijf op t strand
quote:Anthonius schreef op 01 augustus 2012 @ 19:09:

@ Quinzel

Je voelde je meer als n sneeuwpop? ;)Wit, mollig en koud ja
Happy New Topic darlings!
quote:Weekend schreef op 01 augustus 2012 @ 19:17:

@quinzel: ook een zwangere snooki daar pff domme mensen.. Maar bekend hoor schamen voor je lijf op t strand

Nee, geen bowlingbal op Uggs gezien....

Maar Weekend, jij bent pas bevallen! Niet dat je je dan wel hoort te schamen, maar dan is het logisch als je niet retestrak op het strand zit.
Hai Dickens!

Missy jij nog op vakantie?
Hahaha ja pas bevallen... Baby is 11 maanden.. Moet toch wel iets af.. Was na de bevalling slanker dit zijn echt gezelligheids kilo tjes
Hahaha bowling bal op uggs
You Have Got To Be Joking Me!

Nummer 11 alweer???

En ik ben niet veel in 10 geweest....

Anyway, ik ga mijn spullen pakken uit 10 en laat de diehards even voor om een mooie kamer uit te zoeken. Ik neem met alles genoegen, mits ik een mooi uitzicht heb op zee, bos, zand of anderzijds naturisch gedoe.

Liefjes, ik ben op een serieus dieet, vandaar dat ik niet veel reageer. Dit vergt veel van me. 25 Jaar van troost, begrip en veiligheid van voedsel, vooral veel en verkeerd voedsel heeft zijn tol geëist. Ik zag mezelf in een etalage en schrok van de vrouw die ik zag. Dit wil ik niet meer. Resultaat: bewegen, geen witmeel, suikers en weinig zetmeel.Veel minder eten en andere invulling zoeken. Het lukt me, er is nu 4 kg af. Maar ik vind het lastig.....

XXX Voor jullie allemaal, ik den veel aan jullie. Mijn stoere sterkte en lieve TTTOTjes...
quote:Weekend, 6 minuten geleden

Hai Dickens!

Missy jij nog op vakantie?Ben al ruim 4 maanden op vakantie
quote:mjdh schreef op 01 augustus 2012 @ 19:33:

You Have Got To Be Joking Me!

Nummer 11 alweer???

En ik ben niet veel in 10 geweest....

Anyway, ik ga mijn spullen pakken uit 10 en laat de diehards even voor om een mooie kamer uit te zoeken. Ik neem met alles genoegen, mits ik een mooi uitzicht heb op zee, bos, zand of anderzijds naturisch gedoe.

Liefjes, ik ben op een serieus dieet, vandaar dat ik niet veel reageer. Dit vergt veel van me. 25 Jaar van troost, begrip en veiligheid van voedsel, vooral veel en verkeerd voedsel heeft zijn tol geëist. Ik zag mezelf in een etalage en schrok van de vrouw die ik zag. Dit wil ik niet meer. Resultaat: bewegen, geen witmeel, suikers en weinig zetmeel.Veel minder eten en andere invulling zoeken. Het lukt me, er is nu 4 kg af. Maar ik vind het lastig.....

XXX Voor jullie allemaal, ik den veel aan jullie. Mijn stoere sterkte en lieve TTTOTjes...

4 kilo al MJDH; wat goed! Ga zo door, ook al vindt je het lastig, denk dan weer aan die vrouw die je toen in de spiegel zag toen je er genoeg van had! Uiteindelijk ga je je vast beter voelen, want een ander spiegelbeeld en zoveel bereikt, je kan het!

Heel veel succes en bij moeilijke momenten kan je hier ook van je afschrijven he? Dan steunen en motiveren wij je weer
Happy new topic!

Ik typ snel even iets, dan raak ik het topic niet kwijt.

Heb trouwens nog een leuke keuken voor in het Kluphuis. Hij is nog niet af, maar wie weet komt er nog een leuke klusser voorbij. Weet niet meer waar ik die foto vandaan heb, dus het kan best uit één onze andere topic-delen komen. Maar mocht dit niet zo zijn, dit is 'm:

keuken
Dag Quinzel! Dank je wel voor je lieve woorden....

Ja, steun en motivatie, daar kunnen ze wat van hier op dit topic. Kom je hier al lang? Heb je een sleutel van het clubhuis? En hou je van Baily's? Er staan nog wat flessen hier.
Je kent Q allang, mjdh. En ik ben super trots op je!!!

Heb je gemist!
Mjdh, ik ben in het vorige ook weinig langs gehuppelt.

En goed bezig met je lichaam! voor jou, om er de moed in te houden!

Suus, hoe is het vandaag gegaan? Of ben je compleet uitgeteld?
Suus, heb je gewerkt? Hoe gaat het? En wie is Q? Help me even, ik lig flauw te zijn op de bank....

Missy, hoe gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven