Ben ik nu een eikel?
donderdag 2 augustus 2012 om 21:57
Los van die relatie en de manier waarop het is uitgegaan, vind ik het niet meer dan normaal dat ze je betaalt hiervoor. Kijk als het nou bij een advies zou kunnen blijven, ach dat zou nog kunnen. Maar als jij er daadwerkelijk (veel) tijd in moet steken vind ik het niet meer dan normaal dat ze je daarvoor betaalt.
Ik weet niet wat zij voor werk doet, maar zou ze dat ook gratis en voor niets voor jou doen (of jou gratis producten uit haar winkel geven als je dat nodig hebt)? Lijkt me niet...
Ik weet niet wat zij voor werk doet, maar zou ze dat ook gratis en voor niets voor jou doen (of jou gratis producten uit haar winkel geven als je dat nodig hebt)? Lijkt me niet...
donderdag 2 augustus 2012 om 21:58
quote:Annewiep schreef op 02 augustus 2012 @ 21:56:
Ik vind je geen eikel, het hele exen verhaal weg gelaten vind ik het sympathiek dat je haar korting geeft.
Als ze recht had op een pro deo advocaat dan had ze die gewoon kunnen zoeken.dat dus. Als je voor alle exen, soort van vrienden en buren korting gaat geven kan je praktijk wel worden opgedoekt. Jouw schoorsteen moet ook roken (althans, die van je kantoor)
Ik vind je geen eikel, het hele exen verhaal weg gelaten vind ik het sympathiek dat je haar korting geeft.
Als ze recht had op een pro deo advocaat dan had ze die gewoon kunnen zoeken.dat dus. Als je voor alle exen, soort van vrienden en buren korting gaat geven kan je praktijk wel worden opgedoekt. Jouw schoorsteen moet ook roken (althans, die van je kantoor)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 2 augustus 2012 om 22:01
quote:rob30 schreef op 02 augustus 2012 @ 21:58:
Het is voor mij natuurlijk juist wel het hele exen verhaal wat de situatie een beetje twijfelachtig maakt voor mij..
Even een aanname hoor;
Maar zou je haar eventueel terug willen en hoop je dat als je het gratis doet haar weer terug zou kunnen krijgen?
Maar sowieso niet aan beginnen, morgen komt je buurman, dan je tante etc
Het is voor mij natuurlijk juist wel het hele exen verhaal wat de situatie een beetje twijfelachtig maakt voor mij..
Even een aanname hoor;
Maar zou je haar eventueel terug willen en hoop je dat als je het gratis doet haar weer terug zou kunnen krijgen?
donderdag 2 augustus 2012 om 22:01
donderdag 2 augustus 2012 om 22:02
Je bent alleen een eikel als voor jou het dumpen van jou de enige reden zou zijn waarom ze moet betalen.
Zo niet, dan eens met de forummers boven me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:02
Nee ik vind dat gezien jullie oppervlakkige contact dat je nauwelijks kunt spreken van een vriendschap. Ik denk dat als een goede vriendin je dit zou vragen, het misschien anders zou liggen voor je. Maar louter omdat ze een ex is, nee ik vind niet dat je het moreel verplicht bent haar gratis en voor niets te helpen.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:03
Ik wil het overigens helemaal niet over laten komen dat zij de slechte partij is in dit verhaal, die mij als een soort monster met een gebroken hart heeft laten vallen of iets dergelijks, ze had uiteraard haar redenen om de relatie te beëindigen...
Maar wat vlinder inderdaad zegt : We zijn geen vrienden. Maar onze verstandhouding was altijd wel oke.
Wil niet graag overkomen als de haatdragende ex die haar het slechtste van de wereld toewenst.. Hopelijk komt ze zelf ook nog tot de conclusie dat die 30 % korting zo gek nog niet is..
Maar wat vlinder inderdaad zegt : We zijn geen vrienden. Maar onze verstandhouding was altijd wel oke.
Wil niet graag overkomen als de haatdragende ex die haar het slechtste van de wereld toewenst.. Hopelijk komt ze zelf ook nog tot de conclusie dat die 30 % korting zo gek nog niet is..
donderdag 2 augustus 2012 om 22:05
quote:Annewiep schreef op 02 augustus 2012 @ 22:01:
[...]
Even een aanname hoor;
Nee haha dat is niet zo!
Ik heb het er toen moeilijk mee gehad, maar voor mij is het boek nu gesloten. Zij is gelukkig met haar vriend, en ik zou graag een nieuwe vriendin willen ooit, maar dan wel een heel nieuw hoofdstuk .
[...]
Even een aanname hoor;
Nee haha dat is niet zo!
Ik heb het er toen moeilijk mee gehad, maar voor mij is het boek nu gesloten. Zij is gelukkig met haar vriend, en ik zou graag een nieuwe vriendin willen ooit, maar dan wel een heel nieuw hoofdstuk .
donderdag 2 augustus 2012 om 22:07
quote:rob30 schreef op 02 augustus 2012 @ 22:05:
[...]
Nee haha dat is niet zo!
Jij bent leuk, ik ben single...ghe.
Maar je lost het netjes op. Het is een vriendendienst, zonder vrienden te zijn maar gebaseerd op wat jullie ooit hadden.
[...]
Nee haha dat is niet zo!
Jij bent leuk, ik ben single...ghe.
Maar je lost het netjes op. Het is een vriendendienst, zonder vrienden te zijn maar gebaseerd op wat jullie ooit hadden.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:08
quote:rob30 schreef op 02 augustus 2012 @ 22:05:
[...]
Nee haha dat is niet zo!
Gelukkig, kan me voorstellen dat het anders een stuk moeilijker zou worden voor je.
Gewoon die 30% geven en anders zoekt ze maar een ander.
[...]
Nee haha dat is niet zo!
Gelukkig, kan me voorstellen dat het anders een stuk moeilijker zou worden voor je.
Gewoon die 30% geven en anders zoekt ze maar een ander.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:09
quote:Enn schreef op 02 augustus 2012 @ 22:02:
Je bent alleen een eikel als voor jou het dumpen van jou de enige reden zou zijn waarom ze moet betalen.
Misschien slecht van mij, maar ergens speelt het wel een beetje mee. Niet dat mijn ego te groot is en dat ik het niet kan verkroppen dat ik gedumpt ben, maar als mijn zus of moeder bij me aanklopt, dan zou ik ze wel gratis helpen..
Maar dat komt omdat ik ook van hen hulp kan verwachten wanneer ik het nodig heb. Mijn ex, hoewel een beste meid, is toch iemand die mij een soort van uit haar leven heeft gebonjourd, en naar ik heb vernomen ook in de eerste periode na de relatie mij een beetje heeft zitten afkraken bij mensen...
Nu snap ik ook wel dat je dit vaak doet in een vlaag van emotie, heb zelf ook wel eens flauwe opmerkingen over haar gemaakt tegen mn beste vrienden waar ik nu niet al te trots meer op ben...
Misschien slecht van mij, maar ergens speelt het wel een beetje mee. Niet dat mijn ego te groot is en dat ik het niet kan verkroppen dat ik gedumpt ben, maar als mijn zus of moeder bij me aanklopt, dan zou ik ze wel gratis helpen..
Maar dat komt omdat ik ook van hen hulp kan verwachten wanneer ik het nodig heb. Mijn ex, hoewel een beste meid, is toch iemand die mij een soort van uit haar leven heeft gebonjourd, en naar ik heb vernomen ook in de eerste periode na de relatie mij een beetje heeft zitten afkraken bij mensen...
Nu snap ik ook wel dat je dit vaak doet in een vlaag van emotie, heb zelf ook wel eens flauwe opmerkingen over haar gemaakt tegen mn beste vrienden waar ik nu niet al te trots meer op ben...