leuke winkel eindhoven

03-08-2012 16:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst was ik in het centrum van Eindhoven in een ontzettend leuke winkel geweest. Ik meen mij te herinneren dat deze winkel ging sluiten en dat ze alleen nog met een webwinkel verder zouden gaan.

Nu ben ik de naam van de winkel kwijt en ik weet ook niet hoe de webshop heet (had wel een kaartje gekregen, maar helaas nergens meer te vinden)

Het was een winkel waar ze servies en allerhande kook/keukenspullen verkochten. Voorin de winkel een uitgebreide kindercollectie met leuke serviesjes, broodtrommeltjes maar ook hebbedingetjes. Echt van alles en nog wat. Dan was er ook nog een koopjeskelder met allerlei kinderspul.

Iemand enig idee welke winkel ik bedoel?
Dille & Kamille?
Nee, het was geen keten. Echt zo'n winkel waarvan je eerst denkt: "hmm saaie servieswinkel", maar uiteindelijk toch heel leuk blijkt te zijn!

Dille en Kamille is ook een hele leuke winkel trouwens! :-)
ik weet welke je bedoelt, is zo'n kleine smalle winkel. maar helaas weet ik ook niet hoe ie heet sorry.
quote:Mugske schreef op 03 augustus 2012 @ 16:16:

ik weet welke je bedoelt, is zo'n kleine smalle winkel. maar helaas weet ik ook niet hoe ie heet sorry.Ja Juist!!! weet je misschien de straat? kan ik daarop verder zoeken...
nee, geen straat. zat net ook te googelen op servieswinkels, maar kom er niet achter.
Zat er iets met tafel in de naam? Was het aan een drukkere weg?
Was het in het centrum? In dezelfde straat als de hema?
tafel weet ik niet. Het was niet echt aan een drukkere weg, echt in het centrum (niet overdekt)
quote:mopke1982 schreef op 03 augustus 2012 @ 16:23:

Was het in het centrum? In dezelfde straat als de hema?oh, dat weet ik niet meer, zou goed kunnen
Coenen?
Of de winkel in de rechtestraat waar ze ook lief! Verkopen?
Coenen?

In de heuvel galerie?
quote:bertje_ schreef op 03 augustus 2012 @ 16:31:

Coenen?zo te zien zit die in de heuvelgalerie, dat kan het dus niet zijn
quote:bertje_ schreef op 03 augustus 2012 @ 16:32:

Of de winkel in de rechtestraat waar ze ook lief! Verkopen?Hebben ze daar een koopjeskelder?
Was het misschien hoyng?
Het Casettehuis misschien? Heb ik ook wel eens wel eens leuke kinderdingetjes gekocht toen ik in Eindhoven was.

Zit vrij achteraan in de Rechtestraat 57, idd dezelfde straat als waar de Hema zit.

Jammer dat ze ophouden met de winkel!
Als ik hoyng google krijg ik cook en co?
Cook en Co. Was vroeger Hoying in Eindhoven

Maar die winkel zul je niet bedoelen denk ik.
quote:irishgirl schreef op 03 augustus 2012 @ 16:36:

Het Casettehuis misschien? Heb ik ook wel eens wel eens leuke kinderdingetjes gekocht toen ik in Eindhoven was.

Zit vrij achteraan in de Rechtestraat 57, idd dezelfde straat als waar de Hema zit.

Jammer dat ze ophouden met de winkel!dat zou best wel eens kunnen, maar de site is wel saai, lijkt niet echt op de winkel, zie ook niet van kinderspul
quote:irishgirl schreef op 03 augustus 2012 @ 16:39:

Cook en Co. Was vroeger Hoying in Eindhoven

Maar die winkel zul je niet bedoelen denk ik.nee, dat is 'm niet, maar bedankt!
Nee klopt, saaie site. Maar ik ben er bijna zeker van dat je deze winkel bedoelt.

Het voldoet aan je omschrijving :-).
Ik ga die winkel eens mailen, om te kijken of het klopt. Ik denk inderdaad dat het het cassettehuis moet zijn.

Bedankt voor de hulp!
Graag gedaan, succes!
oh, kijk net even verder op de site en het is inderdaad deze winkel!

zie een link naar de webwinkel voor het kinderspul! ( www.villabanouk.nl)

Ik zie verder niets staat dat ze gaan stoppen, dus dat zal ik wel verkeerdbegrepen hebben.

Bedankt Irishgirl!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven