Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
fijn watervrouw en tammiek dat het binnen is!

Ik heb hier nog even weggeefvrouw gespeeld. Buurvrouw kwam hier even kletsen en vertelde erg krap te zitten (we zijn hier erg open over) en er kwam ter sprake dat ze schoonmaakspullen nodig had. Ik wist van dit topic wat er boven op zolder stond waaronder nog een volle krat van de verhuizing met allerlei (open) schoonmaakspul welke ik van plan was weg te gooien. Buurvrouw wilde het echter graag hebben dus dat kwam mooi uit!

Waar dit topic al niet goed voor is zeg.
zaza, je zal inmiddels wel bevallen zijn! Wil je dat even laten weten dan kan ik mijn prijs gaan innen
Goedeavond!

Ik heb een aantal boeken waar ik niets meer mee doe, daarom bied ik ze graag, tegen vergoeding van de verzendkosten hier aan!

Het betreft:

- Hals Over Kop - Jill Mansell

- Ver Heen - P.C. Kuiper

- Nederland Op z'n Breedst - Man Bijt Hond

- Ik Moet Je Iets Vertellen - Cathy Kelly

- Dood Op Bestelling - Pamela Callow

- Fataal Weekend - Patricia Cornwell

- Red Wolf - Liza Marklund (Engelstalig)

- Honeymoon With My Brother - Franz Wisner (Engelstalig)

- The Scarpetta Factor - Patricia Cornwell (Engelstalig)

- Scarpetta - Patricia Cornwell (Engelstalig)

- The Memory Keeper's Daughter - Kim Edwards (Engelstalig)

Als je geinteresseerd bent in een boek kun je mailen naar kovivasky at gmail punt com
Sorry Ibi....
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 augustus 2012 @ 21:45:

zaza, je zal inmiddels wel bevallen zijn! Wil je dat even laten weten dan kan ik mijn prijs gaan innen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 augustus 2012 @ 21:45:

quote:Zaza_zebra schreef op 03 augustus 2012 @ 21:57:

Sorry Ibi....

beetje jammer dit....

Biebeltje, de Babybanz is voor jou!

Merder ik heb je gemaild!

Tammiek de buikdrager mag jij hebben, ik weet alleen niet of hij door de brievenbus past het is vrij dik,

Jullie kunnen me mailen op mevrouwkoekepauw@hotmail.com
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 augustus 2012 @ 22:38:

[...]

beetje jammer dit....

Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens!
quote:tatlitatli schreef op 03 augustus 2012 @ 15:46:

Oh ik heb trouwens ook wel interesse in zo'n stiekje van ayla en mocht zich niemand melden dan weet ik ook een goede bestemming voor het ducky beau pakje!

wat voor kleurtjes wil je? twee kleuren gebruik ik dan kan ik hem voor je maken! Klein meisje of al wat groter? dan houd ik daar in de grootte van het blommetje ook rekening mee!

en ducky beau pakje mag je hebben, mail me maar even!
quote:mamasilly2009 schreef op 02 augustus 2012 @ 12:05:

Ik heb hier dozen vol met van alles en nog wat

Dvd,s comedy

Kindervideobanden

Carnavals kleding

boeken

Speelgoed

Zakken kleding enz enz

Wie heeft interesse is echt veel te veel om hierop te zetten

Misschien iemand voor een rommelmarkt ofzo

Wat voor videobanden en dvd's heb je? En boeken? en kleding, kinderkleding? speelgoed, wat voor speelgoed?

Waar zou het eventueel op te halen zijn? Zijn bezig met een actie voor goed doel op mijn werk, (voor kleine zieke niet te herstellen meiske van lief vriendinnetje van mij) zou daar best wat voor willen ophalen als je in de buurt woont......
Idd jammer Zaza!!! Hopen dat ze snel mag komen!!
@mamasilly2009 Wat voor carnavalskleding heb je?? Ik heb een feest binnenkort waar ik verkleed moet!
@Ayla Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit zien! Een keer een fotootje plaatsen??

(gewoon voor de nieuwsgierigheid, heb zelf geen kindjes)
We hebben na 23.29 niets meer vernomen van Zaza dus ik denk dat de winnaars bekend zijn! Was het een snelle of een supersnelle bevalling. Hoop binnen het half uur dan heb ik prijs!

Designed, hopelijk komen ze snel tot een diagnose en kan je je kleine meid meenemen naar huis.

Ayla, ik heb ook interesse voor gehaakte bloemen voor elastiekjes! Mijn dochter draagt alleen wel vaak twee staarten/vlechten dus dat zijn er al twee (en als twee setjes ook mogen???)
Ik heb een grote pannenset voor de liefhebster.

Foto plaatsen lukt me helaas niet.....

Er zitten in:

3 kookpannen

1 steelpan

1 grillpan

1 wok

1 wokpan met deksel

2 pannenkoekenpannen

1 grote koekenpan

1 mini koekenpannetje

Ik ben inductie gaan koken en dan werkt tefal niet meer. Dus wie het wil mag het komen halen. Gebied 040.

Mail me op origineel321@gmail.com
Soley en Tammiek, dank jullie! Jullie zijn schatten! Mijn man gaat tussen 13.30 en 15.30 voor de deur liggen in afwachting van de telefoontjes!

Designed, nogmaals een grote wolk positiviteit en energie voor jou....
@puppy, jammer van de schoentjes, maar begrijpelijk hoor.
Oproepje voor stopcontact!

Heb het jurkje al enige tijd ontvangen. Ook een mail gestuurd hoeveel ik moet overmaken aan verzendkosten (zojuist weer), maar nog niks gehoord. Wil je nog even reageren op m'n mail?
Ayla ik heb je een mail gestuurd!

Ik zal de komende dagen weinig online zijn, dus als iemand iets van mijn weggevertjes wil hebben, mail me dan! Dit topic gaat vaak te snel om weer helemaal terug te lezen.

Fijn weekend dames!
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:gewooneenzus schreef op 04 augustus 2012 @ 07:58:

We hebben na 23.29 niets meer vernomen van Zaza dus ik denk dat de winnaars bekend zijn! Was het een snelle of een supersnelle bevalling. Hoop binnen het half uur dan heb ik prijs!

Designed, hopelijk komen ze snel tot een diagnose en kan je je kleine meid meenemen naar huis.

Ayla, ik heb ook interesse voor gehaakte bloemen voor elastiekjes! Mijn dochter draagt alleen wel vaak twee staarten/vlechten dus dat zijn er al twee (en als twee setjes ook mogen???)Nou vooruit, twee setjes is ook ok mail me maar even welke kleuren je voorkeur hebben, dan ga ik aan de haak!!
quote:tatlitatli schreef op 04 augustus 2012 @ 10:35:

Ayla ik heb je een mail gestuurd!

Ik zal de komende dagen weinig online zijn, dus als iemand iets van mijn weggevertjes wil hebben, mail me dan! Dit topic gaat vaak te snel om weer helemaal terug te lezen.

Fijn weekend dames!ok, zal zo even kijken!
Ayla wil je een foto plakken van zo'n gehaakt stiekje? Ik ben heel benieuwd!
Origineel, ik heb je gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven