Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
daar is ie al.... wow, ik heb zomaar een plaatje geplakt ;)
Blondie, je man moet nog even wachten, ik denk dat je pakje dinsdag komt (hoe snel is DHL??). Verzendkosten heb ik binnen, dankjewel, en het pakje (nou ja, "-je") is vandaag weggebracht naar het DHLpunt. Door mijn man. Jep, ook die werkt mee aan het weggeeftopic. Eerst vond ie het niks, maar met ieder pakketje dat hier wegging en ander pakketje dat binnenkwam werd ie enthousiaster

Tammiek, jouw pakje is ook meegegaan naar het DHL punt, ook jouw verzendkosten zijn binnen, bedankt.

Zo, ik heb wel een nespresso verdiend! Watervrouw, nogmaals bedankt, de koffie smaakt me erg goed!
Ayla wat leuk! En je haakt dus bloem en die doe je op een elastiek toch?

Ik heb dringend een hobby nodig waarbij ik moet zitten en dit lijkt me wel leuk! Ik moet helaas nu off maar zou je me willen mailen hoe je eraan komt en wat je allemaal nodig hebt? chocolover_viva @ hotmail. com

Ik ben er later pas weer maar wow dit vind ik echt leuk! Alvast bedankt!
Choco, kun je ook gaan breien... (Zeeman en Wibra hebben voor weinig leuk spul en instructieboekjes. Kruidvat heeft nu ook leuke boekjes met haakpatronen voor kleine knuffeltjes)
Chooc, kun je al haken?

Ik heb laatst ook haakspullen gekocht als rustgevende hobby, maar moet het nog steeds leren
Leuk hoor, Ayla!

Ik heb van de winter ook haakspullen gekocht maar kan het ook nog steeds niet!!

Aankomende winter (vind het echt iets om met de gordijnen dicht, theetje erbij, kaarsjes aan te doen) ga ik me er echt in verdiepen!!
Ik heb een keer een workshop haken gedaan en daarbij een tas gemaakt, maar daar houdt het ook bij op (was wel heel leuk trouwens).

Heb mezelf toen maar geleerd te breien en ben nu aan een dekentje bezig. Vind tot nu toe breien een stuk makkelijker dan haken...
Ik haak -zoals al mijn bezigheden- per vlagen.

Zo 5 knuffelbeesten in een week, zo een half jaar niet.

Nu met een meiske op komst had ik al bedacht dat ik een wat bloeme oid moest aan haken om wat kleertjes op te fleuren. maar doen? Ho maar....
quote:Zaza_zebra schreef op 04 augustus 2012 @ 12:36:

Ik haak -zoals al mijn bezigheden- per vlagen.

Zo 5 knuffelbeesten in een week, zo een half jaar niet.

Nu met een meiske op komst had ik al bedacht dat ik een wat bloeme oid moest aan haken om wat kleertjes op te fleuren. maar doen? Ho maar.... Tss, wat zit jij hier te forummen?? Doe wat je moet doen en ga 's bevallen!!
Ik ben een sjaal aan het breien. Ik doe het nu al 3 jaar en heb 10 cm. Breien ligt me niet Is haken lastig? Anders moet ik maar iets anders verzinnen
quote:Soley schreef op 04 augustus 2012 @ 11:21:

Blondie, je man moet nog even wachten, ik denk dat je pakje dinsdag komt (hoe snel is DHL??). Verzendkosten heb ik binnen, dankjewel, en het pakje (nou ja, "-je") is vandaag weggebracht naar het DHLpunt. Door mijn man. Jep, ook die werkt mee aan het weggeeftopic. Eerst vond ie het niks, maar met ieder pakketje dat hier wegging en ander pakketje dat binnenkwam werd ie enthousiaster

... Wat leuk!
quote:Zaza_zebra schreef op 03 augustus 2012 @ 20:34:

...

Hier dus nog geen baby en geen wee.

Ik net tegen man: 'statistisch gezien heb ik morgen de meeste kans om te bevallen!'

man: 'O? Is dat iets nieuws, dat de meeste mensen tegenwoordig met 39+3 bevallen? Waarom gaan ze dan nog uit van 40 wkn?'

ik: 'Nee, maar op het viva forum stemmen de meesten op 4 augustus. Dus vandaar.'

Man: Lijkt wel een mop!
Sorry, ik lees de postings soms van achter naar voren, dus zie nu pas wat Designed schreef.

Goh, wat heftig toch allemaal. Inderdaad 'fijn' dat ze daar een aanval kreeg, want anders voel je je toch onbegrepen en kunnen ze geen goed oordeel vellen. En heel goed van je dat je op je strepen staat! Eerst uitzoeken alles, dan pas naar huis. Ik hoop dat dit snel zal gebeuren.
quote:chocolover schreef op 03 augustus 2012 @ 14:40:

Chocovla heb ik nog nooit gezien, wel dubbelvla en die was geinteresseerd in chickflicks

Ach ja, zo zat het. Ik wist dat er iets niet klopte aan die namen.

Dubbelvla dus, nog interesse? Kan ik je mailen?
Gaby, je tapijtjes staan in het sop!
quote:chocolover schreef op 04 augustus 2012 @ 12:39:

Ik ben een sjaal aan het breien. Ik doe het nu al 3 jaar en heb 10 cm. Breien ligt me niet Is haken lastig? Anders moet ik maar iets anders verzinnen

Of we beginnen een haak-cursus.

Plukken we iemand van het haak-topic die het wil voordoen
Das dus mijn makke Moon. Ik wil het kunnen en anders niet. Met breien moest ik steeds naar mijn moeder als het fout ging en kon ik dus niet doorgaan. Dus had ik alsnog niks ontspannends te doen. Als de instructrice hier een week wil bivakkeren wil ik het wel leren
Oh, even een kiekje van zoonlief met z'n nieuwe keukentje:

Leuk Biebel! Hij vermaakt zich er dus goed mee? Leuk leuk leuk!
Gezellig

Tja ik heb een tijdschrift met allemaal plaatjes, maar ik vind dat lastig. Zo veel steken...

Heb eigenlijk iemand nodig die zegt of ik het goed doe enzo.

Als er weer eens een grote meet komt neem ik gewoon mijn haakspullen mee
Dat bedoel ik dus Moon!

Ok Moon en ik zoeken iemand die kan haken! Je mag bij mij een week bivakkeren, zie het als vakantie! Je hoeft niks te doen (behalve je bed rechtslaan als je eruit bent), niks te betalen (wel eten wat de pot schaft) en in ruil daarvoor leer je ons haken!

Wie wil? Ik heb 3 heerlijke kroelpoezen en een man die teveel lult heel gezellig is! Wie oh wie?
Kan Ieb niet haken? Dat zou wel heel gezellig zijn
Chocolover: hoeveel plek is er voor cursisten??
Ieb is meer van het scrapbooken geloof ik
Genoeg hoor peacy! Ik heb 4 logeerplekken hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven