Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Ik vind het wel een echt idee eigenlijk. Een weekend haken bij mij thuis onder het genot van hapjes en drankjes. Een weekend is wel te doen toch?
chooc is knopen niks voor jou? Ik doe het eerlijk gezegd alleen als ik opgenomen ben maar heb er bij mijn vorige opname zelfs zelf een kussen van gemaakt. Is alleen beetje prijzig als je het normaal koopt. Ik heb er een paar gekocht via marktplaats voor een prikkie.

Zoiets bedoel ik:

Ik vind het ook een heel leuk idee Chooc! Als het voor jou niet te druk is, in je huis.

Er is een haaktopic dus misschien biedt dat mogelijkheden
quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2012 @ 13:11:

Kan Ieb niet haken? Dat zou wel heel gezellig zijn

haha ja dat zou heel gezellig zijn maar helaas.... Ans kan het wel even kijken of ze het ons kan leren.

@gewooneenzus, ik denk dat we een verkeerde keuze hadden wat de derde betreft.
Ik moet ff man knippen, zo terug!
quote:chocolover schreef op 04 augustus 2012 @ 13:17:

Ik moet ff man knippen, zo terug!gelijk heb je ziet die er goed verzorgd uit zodat je hem sneller weg kan geven. Slimme meid!
Biebel: boekje is binnen Laat het even weten als je portokosten en/of tijdschrift wil.

Origineel: ga even een forummer vragen of ze pannen wil.

ZIjn het grote wokken?

Ik heb net besloten dat ik een 4x1 Expedit-boekenkast wil in de keuken.

Aanbod voor de klusser: een vastgeroeste vouwfiets. Lichtblauw met handremmen

watervrouw2 atgmailpuntcom
Ja haha! Breien kan ik ook, erg leuk! Kan alleen maar 1 rechte, lange lap, oftewel sjaal maken! haha!!

Maar boekjes over breien of haken zijn welkom!
Is idd wel te doen.. Is wel heeel gezellig!!
quote:Biebeltje schreef op 04 augustus 2012 @ 12:53:

Gaby, je tapijtjes staan in het sop!

Oh wat goed!!

En wat een leuke foto van je kleintje!
Iebs jij bent gek! Ik geef mijn man niet weg hoor! hoewel.. Een weekje rust? ..

Man is bijna jarig en volgend weekend feest dus moeten we wel goed voor de dag komen he

Ja een weekend hier is wel te doen hoor. Mocht er echt interesse zijn zouden we wel kunnen kijken naar het hoe en wat

Ik ga douchen! Ff die haartjes wegspoelen! Tot later!
Gewoon een zus, het ballenbad is binnen, bedankt!

Leuk een haakcursus! Heb altijd graag willen leren om een theemuts te maken.

Ga er nu snel vandoor, vriend wacht en hij kijkt erbij dat ik op moet schieten. Doei.
Wat een weer.. Het onweert als een gek hier.. Ik ga toch maar op pad voor de boodschappen.. Wish me luck
hahahaha, wat die bloemetjes al niet te weeg brengen.....

er zijn heel veel leuke boekjes, maar ik heb tot nu toe nog niet zoveel kunnen vinden bij de boekwinkel hier, de dame daar keek me nogal mutserig aan hoezo, haken is hassikke hip.....

toch maar eens bol.com op, en eens op zoek naar wat leuke boekjes! Iemand hier nog wat in de aanbieding?

Wil ook graag proberen te haken met borduurgaren, volgens mij moet dat ook erg mooi worden....

Duik nu eerst de tuin in, bloemetjes haken!
Ibi ik heb de verzendkosten naar je overgemaakt! Benbenieuwd naar het boek :-)

@ayla....mag ik ook stiekjes met blommen? Mijn dochter heeft heerlijk lange maar dunne haartjes. Ik ben altijd in de weer mer leuke elastiekjes!
@ italie-meisje: de boekjes zijn binnen! Echt heel leuk!! Nu al lekker opde bank terwijl baby slaapt. Ben ook erg blij met het leuke kaartje!! Thank you!!
Italiemeisje, de bolero's zijn binnen! Postbode durfde het niet aan om ze in de brievenbus te stoppen geloof ik, die belde netjes aan. dankjewel! Paarse past inderdaad precies bij mijn jurkje!
Chooc! Ik wil ook komen hoor, als jullie een week of een weekend gaan haken! Mag wel toch? Ik kan het ook niet en heb ook een hobby nodig!
quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2012 @ 12:58:

[...]

Of we beginnen een haak-cursus.

Plukken we iemand van het haak-topic die het wil voordoen Ik haak! (ga ook wekelijks naar een stitch 'n bitch!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wil jij het ons leren Fame? Had je toevallig teruggelezen? We hopen dat er iemand reageert die het ons in een weekend wil leren *kijkt lief*
Gigantische onweer gehad hier en nu stralend zonnig. Vind het maar raar weer hoor
En tuurlijk schaduw, jij woont toch heul dichtbij
Hier is het super warm en mooi zonnig weer! ( sorry chooc haha).

Mag ook wel, ben op festival dan wil ik geen regen.
Lekker toch italie, geniet er van!
quote:chocolover schreef op 04 augustus 2012 @ 16:12:

Wil jij het ons leren Fame? Had je toevallig teruggelezen? We hopen dat er iemand reageert die het ons in een weekend wil leren *kijkt lief* Ja hoor! Lijkt me gezellig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven