Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:31
Love cats, kwam er van de week achter dat ik al 35 jaar kattenbezitster ben. Ik weet dat we hier geen tegenprestaties mogen vragen maar ik sta wel op thee en koekjes. Voor een beginnerscursus wil ik in het kader van dit topic mijn auto wel vol gooien met wolletjes en katoentjes, want daar heb ik zat van en in den beginne worden het toch kleine projectjes. Haaknaalden heb ik wel te leen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:34
Ik heb 2 slaapkamers extra hier, in de grote staat een slaapbank waar dan 2 personen zouden passen (dat is dan wel 2 'vreemden' naast elkaar, weet niet of jullie dat willen..). Luchtbedden zouden daar ook passen eventueel. In de kleine slaapkamer zou 1 luchtbed passen. Ik heb 2 hoofdkussens en 1 tweepersoonsdekbed voor de logees.
Dan hebben we Moon, Peacy, Schaduw en Fame. Schaduw zou bij haar ouders kunnen slapen denk ik?
Zullen we via mail iets plannen? chocolover_viva @ hotmail . com Ik mag niks versturen meer via dat account (heel irritant.. ) dus dan mail ik jullie met prive mail adres.
Leuk leuk leuk
Dan hebben we Moon, Peacy, Schaduw en Fame. Schaduw zou bij haar ouders kunnen slapen denk ik?
Zullen we via mail iets plannen? chocolover_viva @ hotmail . com Ik mag niks versturen meer via dat account (heel irritant.. ) dus dan mail ik jullie met prive mail adres.
Leuk leuk leuk
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:42
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:49
quote:chocolover schreef op 04 augustus 2012 @ 16:12:
Wil jij het ons leren Fame? Had je toevallig teruggelezen? We hopen dat er iemand reageert die het ons in een weekend wil leren *kijkt lief* Kom maar een weekend naar het mooie Drentse platteland dan leert Tante Mika jullie wel haken. Leren jullie niks meer op school tegenwoordig tssssk
Wil jij het ons leren Fame? Had je toevallig teruggelezen? We hopen dat er iemand reageert die het ons in een weekend wil leren *kijkt lief* Kom maar een weekend naar het mooie Drentse platteland dan leert Tante Mika jullie wel haken. Leren jullie niks meer op school tegenwoordig tssssk
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:50
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:59
quote:peacy schreef op 04 augustus 2012 @ 16:55:
Sorry!! Alleen maar geleerd van oma! Zelfde als breien. Alleen heeft oma me geen steken opzetten meer kunnen leren .Wil ik een paar breipennen voor je meenemen, dan leg ik je dat ook uit.
Sorry!! Alleen maar geleerd van oma! Zelfde als breien. Alleen heeft oma me geen steken opzetten meer kunnen leren .Wil ik een paar breipennen voor je meenemen, dan leg ik je dat ook uit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!