Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Oh nee, ik ben doorgestreept! Jammer Zaza, ik had echt gehoopt dat het snel zou komen! Nog even wachten dus!

Maar zo te lezen zit je wel goed nog! Das fijn!

Choco; wat leuk zeg, een haakweekend!! Ik zie al bijna voor me hoe dat zal gaan, hahaha!!!! Gezellig!

Watervrouw; ik heb een vraagje, ik heb ooit een keer in Psychologie Magazine gestaan. Helaas ben ik hem kwijt. Het jaartal weet ik niet meer, het zal rond 2005 zijn denk ik. (zet hier ivm privacy niet neer waar het artikel over ging) Mocht je zin en tijd hebben, zou je dan willen kijken of deze erbij zit?

Ik zou het artikel nog wel een keer willen zien, al weet ik nog wel dat ik achteraf niet echt heel blij was met het resultaat-> rare foto en mijn verhaal klopte niet helemaal...

Geen druk hoor! Als je er geen zin in hebt, is het ook prima!
Uhhh, ik zie nu dat er 'Mind/psychologie' staat. Ik ging er meteen vanuit dat het om Psychologie Magazine gaat, maar is dat eigenlijk wel zo, Watervrouw?
quote:Zaza_zebra schreef op 04 augustus 2012 @ 20:41:

[...]

Jij moet lesgeven juf, niet de hele dag met mn newborn koetelen! Tsssskkkk, wat ben jij flauw zeg! Ik kan heel goed uitleggen met koter in mijn armen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zazababy kom op! Het is vandaag zo'n mooie datum.Op zo'n dag wil je toch gewoon geboren worden?

Liedjebaby kwam ook op zo'n mooie datum!
Heb hier nog een CasioTexas instruments grafische rekenmachine ti83 liggen, op te halen in A'dam.
he allemaal!

wilde ook hier even laten weten dat we weer thuis zijn! Geen grote dingen gevonden op de filmpjes, en hebben medicatie voor de reflux. Half augustus staat een afspraak gepland met de kinderarts, in de tussentijd hou i haar maar extra in de gaten...

ben hé-le-maal gesloopt, ga een gat in de dag slapen nu, maar wilde jullie even bedanken voor de lieve berichten! En van de week doe ik weer 'gewoon' mee, ga als ik tijd heb de zolder op voor nieuw aanbod Veel te leuk dit topic ;)
life ain't a perfect story, write it while you live it
O ja en ik houd rekening met een koemelkallergie, vergeef me dat ik niet meer weet wie het hier schreef, maar die optie staat voor mij ook nog open! Bedankt voor de inzichten!
life ain't a perfect story, write it while you live it
Ik heb een keer in de Viva gestaan (met foto's en al). Toen ik het terug las vond ik mezelf heel naïef overkomen terwijl het in de werkelijkheid allemaal niet zo simpel was als dat het artikel misschien deed geloven. (Kreeg het nummer wel netjes thuisgestuurd).

Nou ja, ik weet wel beter.
Fijn dat je weer thuis kan zijn Designed! Gelukkig geen grote dingen gevonden. Maar ook lastig dat je niet echt een oorzaak weet denk ik!

Sterkte ermee Slaap lekker
Zaza, je meisje word vandaag om 23.58 geboren. Voel het aan m'n water!
quote:designed schreef op 04 augustus 2012 @ 21:34:

he allemaal!

wilde ook hier even laten weten dat we weer thuis zijn! Geen grote dingen gevonden op de filmpjes, en hebben medicatie voor de reflux. Half augustus staat een afspraak gepland met de kinderarts, in de tussentijd hou i haar maar extra in de gaten...

ben hé-le-maal gesloopt, ga een gat in de dag slapen nu, maar wilde jullie even bedanken voor de lieve berichten! En van de week doe ik weer 'gewoon' mee, ga als ik tijd heb de zolder op voor nieuw aanbod Veel te leuk dit topic ;)Fijn dat jullie weer thuis zijn!! Ik hoop dat jullie ook wat rust krijgen nu!
quote:Biebeltje schreef op 04 augustus 2012 @ 21:35:

Ik heb een keer in de Viva gestaan (met foto's en al). Toen ik het terug las vond ik mezelf heel naïef overkomen terwijl het in de werkelijkheid allemaal niet zo simpel was als dat het artikel misschien deed geloven. (Kreeg het nummer wel netjes thuisgestuurd).

Nou ja, ik weet wel beter.

Ja, erg he!

Ik had het hele artikel zelf wel willen herschrijven...

En dan die foto... Daar had ik nog het meest spijt van, dat ik met foto en al erin stond, zo herkenbaar! Waarom ik het toen toch gedaan heb..?

(nou, ik denk dat het kwam doordat ik vereerd was dat ik gevraagd was om in een tijdschrift te komen.... )
quote:designed schreef op 04 augustus 2012 @ 21:34:

he allemaal!

ben hé-le-maal gesloopt, ga een gat in de dag slapen nu, maar wilde jullie even bedanken voor de lieve berichten! En van de week doe ik weer 'gewoon' mee, ga als ik tijd heb de zolder op voor nieuw aanbod Veel te leuk dit topic ;)

Slaap lekker!
quote:peacy schreef op 04 augustus 2012 @ 21:39:

Zaza, je meisje word vandaag om 23.58 geboren. Voel het aan m'n water!

Shit, ik mag wel opschieten en richting het ziekenhuis gaan dan nu...

quote:Zaza_zebra schreef op 04 augustus 2012 @ 20:40:

Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

(man van) Mamaria: 7 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Chocolover: 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Mika: 11 augustus

Weekend: 12 augustus

Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)

En, Schaduw, Mamaria, Liedjepiedje, en Peacy....

Ik vrees voor jullie dat ik niet zo snel ben, maar laten we hoop houden van wel.

Tss, valt me wel tegen hoor, dat het forum gewoon fout zit, ik had zo'n groot geloof in de forumstatistieken ... Zooo.... Manlief gokt op 7 augustus. Dus je hebt nog ff respijt. Succes ermee. Al veel geknuffeld met de kitty?
Designed: fijn dat jullie weer thuis zijn!

Waarschijnlijk nog wel vol zorgen, zo zonder 'concrete' aanwijzingen hoe of wat. Hoop dat je een beetje bij kan/durft te slapen.

Mamaria: Hangt op de babykamer aan een hangertje. En ik elke keer aaien. En zoonlief telkens 'mama tille. Aaie!'
uhhhmmmm wij gaan de boel verbouwen hier, en ik heb nog een metalen met glazen bureau in de aanbieding. Ik vind het een spuuglelijk ding, wil er zsm vanaf, maar manlief heeft dat altijd tegengehouden. Nu gaan we ruimte maken en die verbouwing komt erdoorheen, dus weg ermee!

En, over een poosje, als de nieuwe vloer ligt, komt er meer vrij. Tegen die tijd kom ik het natuurlijk wel ff melden hier. (tv-meubel, soort van rieten boekenplankje, billy boekenkast, zulk spul)

Bureau is af te halen in Vlissingen. Mail: mamariaviavivia@ gmaia punt com
quote:Liedjepiedje schreef op 04 augustus 2012 @ 21:27:

Zazababy kom op! Het is vandaag zo'n mooie datum.Op zo'n dag wil je toch gewoon geboren worden?

Liedjebaby kwam ook op zo'n mooie datum!

Ik vind jou avatar zooooooo koel!!!!

en roep maar door hoor. Ze maakt nog geen aanstalten...
quote:Zaza_zebra schreef op 04 augustus 2012 @ 22:18:

Mamaria: Hangt op de babykamer aan een hangertje. En ik elke keer aaien. En zoonlief telkens 'mama tille. Aaie!'

Aaaaah kijk dat vind ik nou leuk. Fijne avond, ik gaat erin duiken.

Mijn bed, that is.
quote:Zaza_zebra schreef op 04 augustus 2012 @ 22:15:

[...]

Shit, ik mag wel opschieten en richting het ziekenhuis gaan dan nu...

Je wilt niet weten hoe snel jouw meisje er is.

Ik moet toch wat hoop houden dat ze een mooie datum uitkiest?

Al is 10-8 ook mooi .
Mag ik een verzoekje indienen?

Heeft iemand toevallig zo'n Kruidvat (of Hema) treinkaartje liggen wat ie niet gebruikt (ik meen van zo'n 14 Euro). Pas is er zo'n actie geweest, heb toen niets gekocht want ik ga immers nooit met de trein.

Maar nu mag ik over twee weken een paar dagen bij een forummer komen logeren. Alleen... ze woont in Friesland. Autorijden is te pijnlijk zo ver, dus wordt het treinen. En nu dacht ik als eerste aan jullie.

Uiteraard wil ik de verzendkosten (van 14 Euro) gewoon betalen.
Woehahaha Molly.

Zwaar kaartje!

Heb helaas niets liggen...

Zal duimen dat er toevallig komende week weer zo'n kruidvat/blokker/ah actie komt!
Mols, als je toch gaat, heb ik nog wel wat kortingskaartjes voor op de stations etc liggen!

Die wil ik naar je opsturen. Treinkaartje zelf heb ik niet .
Zaza, ik zei het al eerder: Wat doe je hier!! Ga bevallen!!

Die Kruidvat-actie is pas geweest, weet niet hoe vaak die langskomt?

Peacy: wat houden die kortingskaartjes voor op het station in?

Ik heb wel zo'n spoordeelboekje, dat kwam bij mijn moeder per post aan. Maar dat is of eersteklas reizen voor de prijs van tweedeklas, of meereizen met een betalend kaartje. Dus ik dacht al: dan reis ik met iemand mee die toch al op het station staat en betaald heeft, maar ja... die moet dan maar net naar het noorden gaan.
Dat is ook zo'n spoordeelboekje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven