Tienerboeken
zaterdag 4 augustus 2012 om 13:17
Ik zou graag wat leuke meidenboeken willen aanschaffen voor mijn 15 jarige dochter, voor onze vakantie.
Ik heb net een iPad, maar ben nog een leek betreft het digitale leesvoer.
Ik heb talloze boeken gekregen van mijn vriendin, dus voor mij heb ik voorlopig voldoende.
Vriendin is op vakantie, dus ik kan haar nu niet vragen om voor mij wat Tienerboeken te downloaden.
Wat zijn leuke boeken voor een 15 jarig meisje, en waar kan ik die weghalen?
Ik kan het haar nu niet vragen, ze is nl met haar pa op vakantie.
En het lijkt mij wel leuk om haar hiermee te verrassen..
Jilzz
Ik heb net een iPad, maar ben nog een leek betreft het digitale leesvoer.
Ik heb talloze boeken gekregen van mijn vriendin, dus voor mij heb ik voorlopig voldoende.
Vriendin is op vakantie, dus ik kan haar nu niet vragen om voor mij wat Tienerboeken te downloaden.
Wat zijn leuke boeken voor een 15 jarig meisje, en waar kan ik die weghalen?
Ik kan het haar nu niet vragen, ze is nl met haar pa op vakantie.
En het lijkt mij wel leuk om haar hiermee te verrassen..
Jilzz
zaterdag 4 augustus 2012 om 22:38
Oh Super! Mijn mail is speciaalvoorviva@hotmail.nl
zaterdag 4 augustus 2012 om 23:37
De 15-jarige van m'n vriendin leest gewone romans en thrillers. Boeken die wij ook lezen. Beetje romantiek, spanning, drama, humor. Zware boeken (oorlogen e.d.) moeten ze voor school al lezen, als je wil dat ze lezen leuk blijven vinden, doe dan gewoon lekkere pageturners. Ja, in sommige volwassen boeken staan expliciete seksscenes, maar die zien ze ook in films en op internet, dus dat is niet meer schokkend op die leeftijd.
zaterdag 4 augustus 2012 om 23:55
zondag 5 augustus 2012 om 00:02
Jilzz, niet om nou te zeuren maar houdt je dochter wel van lezen? De meeste vijftienjarigen die ik ken willen nog niet dood gevonden worden met een boek op het strand, vandaar. Als ze toevallig wel van lezen houdt (zoals mijn elfjarige PuberT) kun je haar beter zelf vragen wat ze leuk zou vinden om te lezen tijdens de vakantie.
zondag 5 augustus 2012 om 11:47
Klopt wat jullie zeggen betreft het lezen op de ipad, de ereader komt nog..ooit.
En via haar smartphone wil ze ook lezen(doe ik zelf ook).
En de ipad gaat niet mee naar het strand, het is meer voor in en rond ons appartement, in het vliegtuig, etc..
Groentesoep, je hebt een punt hoor, maar deze dame is vrij op zichzelf en vindt lezen erg leuk op de momenten dat ze gewoon ff lekker op haar bed ligt als er geen wifi is.
Ze is dinsdag weer terug, zal haar eens vragen wat ze evt leuk vindt.
En via haar smartphone wil ze ook lezen(doe ik zelf ook).
En de ipad gaat niet mee naar het strand, het is meer voor in en rond ons appartement, in het vliegtuig, etc..
Groentesoep, je hebt een punt hoor, maar deze dame is vrij op zichzelf en vindt lezen erg leuk op de momenten dat ze gewoon ff lekker op haar bed ligt als er geen wifi is.
Ze is dinsdag weer terug, zal haar eens vragen wat ze evt leuk vindt.
zaterdag 6 oktober 2012 om 21:26
zaterdag 6 oktober 2012 om 21:27
quote:madamemicmac schreef op 04 augustus 2012 @ 14:04:
Jillz, ik heb de twilight serie wel voor je en de shopaholic serie als epub bestand. Ik wil ze wel sturen via fb?
@ madamemicmac
Zou ik deze boeken ook mogen hebben?
(twilight en shopaholic)
Thanxx alvast
(isajanssen@live.nl)
Jillz, ik heb de twilight serie wel voor je en de shopaholic serie als epub bestand. Ik wil ze wel sturen via fb?
@ madamemicmac
Zou ik deze boeken ook mogen hebben?
(twilight en shopaholic)
Thanxx alvast
(isajanssen@live.nl)
zaterdag 6 oktober 2012 om 22:43
zondag 7 oktober 2012 om 13:09
hoi, heeft iemand de joop ter heul serie voor mij? Daar zou ik heel blij mee zijn!
kattenoogje@gmail.com
alvast DANK!
kattenoogje@gmail.com
alvast DANK!
vrijdag 9 mei 2014 om 00:49
quote:madamemicmac schreef op 04 augustus 2012 @ 22:35:
Ik heb ze op mail, dus kom maar....
Hallo Madame,
Zou je mij eventueel ook die boeken van twilight eens willen doorsturen?
E-mail: saartje0795@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb ze op mail, dus kom maar....
Hallo Madame,
Zou je mij eventueel ook die boeken van twilight eens willen doorsturen?
E-mail: saartje0795@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!